Wydaje się, jakby minął co najmniej rok, a to upłynął jedynie miesiąc, od czasu kiedy to na serwery H1Z1: Just Survive trafiła ostatnia aktualizacja, która naprawiła mnóstwo błędów.
Zgodnie z wcześniejsza zapowiedzią ekipy tej gry, aktualizacji wprowadzających poprawki miało być znacznie więcej i częściej, ale niestety – przedostatnia seria popsuła serwer testowy tej gry, co zaowocowało jego wyłączeniem. Tydzień później, czyli w miniony piątek, ekipa H1Z1: Just Survive postanowiła podjąć kolejną próbę wprowadzenia poprawek na ten serwer i, ku uldze wielu graczy, serwer testowy pozostał stabilny. Na tyle stabilny, że prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu poprawki te trafią na serwery Live.
Chcielibyście wiedzieć, co konkretnie naprawić ma najbliższa aktualizacja? Oto lista najważniejszych zmian:
- Rozłączenia serwera i klienta gry.
- Optymalizacja wydajności dla baz oraz NPC.
- Poprawki w systemie zabezpieczania baz.
- Kolejne ulepszenie systemu wyłapującego oszustów.
- Poprawiona wydajność serwerów.
- Naprawiono błąd, który pozwalał na duplikowanie granatów.
- Naprawiono exploit z pewną konfiguracją baz.
- Optymalizacja zegara serwera – dzięki tej zmianie poprawiona zostanie wydajność baz, pojazdów, kontenerów do gotowania/przetwarzania i materiałów wybuchowych.
- Optymalizacja nawigacji, co wpłynie na wydajność NPC.
- Pułapki Punji będą działać poprawnie na wszystkie rodzaje zombie.
Zgodnie ze słowami producenta H1Z1: Just Survive, ta aktualizacja jest napakowana zmianami poprawiającymi wydajność serwerów oraz ulepszającymi system wyłapywania oszustów. Devsi maja nadzieję, że kiedy trafi ona na serwery Live, znacznie poprawi doświadczenia graczy.
I zanim się zapytanie – NIE, serwery nie zostaną zresetowane (wipe).
A co czeka na graczy w niedalekiej przyszłości?
Cieszę się, że mogę w końcu powiedzieć, iż ta aktualizacja serwerów Live będzie ostatnia bez nowych zawartości. Nowy system walki wręcz wygląda niesamowicie i jesteśmy już blisko, aby go wdrożyć. Pogoda (na razie sam deszcz) jest skończona w 99% i spodziewamy się, że zobaczycie go w przeciągu najbliższych kilku tygodni.
Niestety nadal nie wiadomo, kiedy gracze H1Z1: Just Survive zobaczą nową mapę, tworzona specjalnie z myślą o tej grze, a także zapowiadany od kilku miesięcy modularny system budowania baz.
Jedno jest pewne, devsi w końcu wzięli sobie do serca opinie graczy i skupili się na naprawieniu mnóstwa obecnych w grze błędów, przed wprowadzeniem jakichkolwiek nowości, które to mogłyby jeszcze bardziej popsuć rozgrywkę.
Co o tym sądzicie?
P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?
Te aktualizacje są wspólne razem z KotH? Czy oni mają dwie osobne linie kodu?
Oni sie juz rozdzielieli i podobno w koncu sa dwie osobne ekipy. Kod pewnie nadal ten sam co i w PlanetSide 2, bo w końcu na bazie tej gry powstał H1Z1 – ale po tylu latach, to kto to wie 😀
Aktualizacja wprowadzi następujące zmiany:
-Bugi.
-Bugi.
– Jeszcze więcej bagów
-Problemy z serwerami.
-Jak by było malo bagów i problemów z serwerami to jeszcze dołożymy kilka bagów i desynchronizację oraz nowe błędy „Error G xx”
ciekawe jak mocno te dwie ekipy współpracują. Oprócz zasad gry i asetów to cała reszta jest wspólna przecież.