Wydaje się, jakby minął co najmniej rok, a to upłynął jedynie miesiąc, od czasu kiedy to na serwery H1Z1: Just Survive trafiła ostatnia aktualizacja, która naprawiła mnóstwo błędów.

Zgodnie z wcześniejsza zapowiedzią ekipy tej gry, aktualizacji wprowadzających poprawki miało być znacznie więcej i częściej, ale niestety – przedostatnia seria popsuła serwer testowy tej gry, co zaowocowało jego wyłączeniem. Tydzień później, czyli w miniony piątek, ekipa H1Z1: Just Survive postanowiła podjąć kolejną próbę wprowadzenia poprawek na ten serwer i, ku uldze wielu graczy, serwer testowy pozostał stabilny. Na tyle stabilny, że prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu poprawki te trafią na serwery Live.

Chcielibyście wiedzieć, co konkretnie naprawić ma najbliższa aktualizacja? Oto lista najważniejszych zmian:

  • Rozłączenia serwera i klienta gry.
  • Optymalizacja wydajności dla baz oraz NPC.
  • Poprawki w systemie zabezpieczania baz.
  • Kolejne ulepszenie systemu wyłapującego oszustów.
  • Poprawiona wydajność serwerów.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał na duplikowanie granatów.
  • Naprawiono exploit z pewną konfiguracją baz.
  • Optymalizacja zegara serwera – dzięki tej zmianie poprawiona zostanie wydajność baz, pojazdów, kontenerów do gotowania/przetwarzania i materiałów wybuchowych.
  • Optymalizacja nawigacji, co wpłynie na wydajność NPC.
  • Pułapki Punji będą działać poprawnie na wszystkie rodzaje zombie.

Zgodnie ze słowami producenta H1Z1: Just Survive, ta aktualizacja jest napakowana zmianami poprawiającymi wydajność serwerów oraz ulepszającymi system wyłapywania oszustów. Devsi maja nadzieję, że kiedy trafi ona na serwery Live, znacznie poprawi doświadczenia graczy.

I zanim się zapytanie – NIE, serwery nie zostaną zresetowane (wipe).

A co czeka na graczy w niedalekiej przyszłości?

Cieszę się, że mogę w końcu powiedzieć, iż ta aktualizacja serwerów Live będzie ostatnia bez nowych zawartości. Nowy system walki wręcz wygląda niesamowicie i jesteśmy już blisko, aby go wdrożyć. Pogoda (na razie sam deszcz) jest skończona w 99% i spodziewamy się, że zobaczycie go w przeciągu najbliższych kilku tygodni.

Niestety nadal nie wiadomo, kiedy gracze H1Z1: Just Survive zobaczą nową mapę, tworzona specjalnie z myślą o tej grze, a także zapowiadany od kilku miesięcy modularny system budowania baz.

Jedno jest pewne, devsi w końcu wzięli sobie do serca opinie graczy i skupili się na naprawieniu mnóstwa obecnych w grze błędów, przed wprowadzeniem jakichkolwiek nowości, które to mogłyby jeszcze bardziej popsuć rozgrywkę.

Co o tym sądzicie?

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

 

Poprzedni artykułŚwiat pełen konsekwencji w Ashes of Creation i z piekielnie groźną naturą
Następny artykułLiderzy frakcji w Dark and Light będą mieć unikalne wierzchowce
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Joe Rachitynowy

Te aktualizacje są wspólne razem z KotH? Czy oni mają dwie osobne linie kodu?

Kinya Turbgroszka

Oni sie juz rozdzielieli i podobno w koncu sa dwie osobne ekipy. Kod pewnie nadal ten sam co i w PlanetSide 2, bo w końcu na bazie tej gry powstał H1Z1 – ale po tylu latach, to kto to wie 😀

Bulinek Buli

Aktualizacja wprowadzi następujące zmiany:
-Bugi.
-Bugi.
– Jeszcze więcej bagów
-Problemy z serwerami.
-Jak by było malo bagów i problemów z serwerami to jeszcze dołożymy kilka bagów i desynchronizację oraz nowe błędy „Error G xx”

Joe Rachitynowy

ciekawe jak mocno te dwie ekipy współpracują. Oprócz zasad gry i asetów to cała reszta jest wspólna przecież.