Panie i Panowie, z przyjemnością ogłaszam, że dzisiaj na serwery Waszej ulubionej gry trafi bardzo interesująca aktualizacja. Może godzina jej wprowadzenia nie jest najlepsza, ale nie czepiajmy się szczegółów…
Wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie… 19:00 czasu polskiego. Tak, są to nasze „godziny szczytu„, ale może jeszcze zdążycie zagrać, bowiem devsi zakładają, że wprowadzenie tej aktualizacji nie powinno zająć więcej jak 3 godzinki. Proszę zwrócić uwagę na słówko „zakładają” i zastosować odpowiednie środki ostrożności… Overwatch może? 😀
To przejdźmy do rzeczy ważniejszych, czyli tego co nowego trafi dzisiaj do gry 🙂
ORBITAL STRIKE
Tak, w końcu gracze PlanetSide 2 będą mieć możliwość przywołania uderzenia orbitalnego, które ponoć zanihiluje wszystkich i wszystko na swojej drodze. Ponoć…
Gracze mogą odblokować Orbital Strike Uplink w Depot i uruchomić go używając system konstrukcyjny. Po załadowaniu, można chwycić urządzenie celujące z Uplinka i przywołać niszczycielskie uderzenie.
Zanim to zrobicie, upewnijcie się, że jesteście w bezpiecznej odległości od miejsca uderzenia – nie chciałabym aby coś się Wam przydarzyło, a szczególnie dzielnym i często niewinnie prześladowanym naukowcom z Vanu Sovereignty 😀
IMPLANTY 2.0
System Implantów został całkowicie zmodyfikowany, po to aby uczynić go bardziej angażującym i satysfakcjonującym, a jednocześnie złagodzić frustrację spowodowaną starym systemem.
- Energia została usunięta, a nowa waluta o nazwie ISO-4 będzie teraz używana do ich ulepszania.
- Stare implanty zostały przetworzone na ISO-4, a dodatkową walutę można zdobyć rozbijając duplikaty.
- Wszyscy gracze otrzymają dwa darmowe implanty poziomu I: Safeguard oraz Target Focus.
- Dodatkowe pakiety implantów mogą zostać zakupione za Certy lub DBCash w Depot.
Nowe implanty:
- Target Focus – Ujawnia paski życia oznaczonych postaci (Q) oraz zwiększa czas wstrzymywania oddechu.
- Safeguard – Po podniesieniu przez medyka, zmniejsza na krótki czas otrzymywane obrażenia.
- Ammo Printer – Okresowo uzupełnia amunicję dla postaci oraz pojazdu.
- Assimilate – Zabicie strzałem w głowę odnawia tarczę.
- Battle Hardened – Redukuje drgania ekranu spowodowane otrzymaniem obrażeń oraz materiałami wybuchowymi.
- Vampire – Odnawia życie po zabiciu przeciwnika nożem.
- Catlike – Redukuje karę za poruszanie się podczas kucania.
- Sweeper HUD – Przekazuje informacje o odległości docelowej i automatycznie wykrywa znajdujące się w pobliżu materiały wybuchowe.
- Safe Fall – Redukuje obrażenie od upadku.
- Regeneration – Przywraca punkty życie, gdy postać nie walczy.
- Counter-Intelligence – Automatycznie wykrywa i oznacza cele, które zadają obrażenia Twojej postaci, a także udostepnia powiadomienia na HUD, gdy zostaliście dostrzeżenie przez przeciwnika.
- Minor Cloak – Pozostanie w bezruchu przez kilka sekund maskuje postać.
Więcej o implantach możecie poczytać TUTAJ, a informacje o prawdopodobnych szansach na otrzymanie tych, które Wam się spodobały znajdziecie TUTAJ.
Powodzenia, bo będzie Wam potrzebne jeśli chcecie zdobyć Minor Cloak 🙂
INNE NOWOŚCI I ZMIANY
Hardlight Barrier
- Inżynierowie mogą teraz odblokować i wyposażyć barierę Harglight, która po rozstawieniu zapewnia ochronę przez obrażeniami do wysokości do klatki piersiowej.
- Dodano punkty doświadczenia oraz baretki (ribbon) dla „Draw Fire”, które aktywowane jest gdy przeciwnicy strzelający w barierę zostaną zabici.
- Dodano także dyrektywę dla inżyniera „Draw Fire”.
Nowy pancerz dla NC
- Dodano nowy pancerz do Player Studion – Spartan.
Kontynenty
- Zmniejszono próg braku równowagi pomiędzy frakcjami na kontynencie z 15% na 10%.
- System Wzywania Posiłków powinie wybrać lepsze miejsca odradzania i zwiększyć ich liczbę do 3.
- Wschodnie i Zachodnie wieżyczki AV na Koronie są teraz AI (przeciw-piechotne).
- Dodano połączenie w przepływie walk pomiędzy Rime Analytics i Eisa Mountain Pass.
Konstrukcje
- Dodano dodatkowe gniazda do elementów konstrukcyjnych, które powinny zredukować ilość niewłaściwego umieszczania tych elementów.
- Bunkry maja wbudowany terminal dla piechoty i są zasilane przez Silos.
- Zmieniono nazwę Deployable Decon Tool na „Deconstruction Tool”.
- Dodano banery frakcyjne do zakładki Dekoracji na ekranie Konstrukcji.
Wieżyczka AI Phalnax
Znerfowano delikatnie automatyczne wieżyczki przeciwpiechotne. Zmiany te maja wpływ na wieżyczkę kiedy nie ma strzelca i jej atak jest automatyczny.
- CoF z 1.45 na 2
- Obrażenia z 200@10m-167@85m na 125@10m-75@50m
Piechota
- Nowa animacja trzymania noży
- TRAP M1
- Zmiany zwiększają zasięg oraz dokładność serii dwu-strzałowej,bardziej ją odróżniając od serii trzy-strzałowej.
Inne Zmiany
- C4 może być dekonstruowane przez narzędzie inżyniera Repair Tool.
- Pancerze AVA mogą zostać zakupione dla konkretnych klas.
- Usunięto wszystkie linie certyfikacyjne broni z listy linii certyfikacyjnych.
Naprawiono błędy:
- Dopracowano NSX Kabuto
- Obrażenie od wybuchów powinny ponownie nagradzać XP asysty
- Wiele poprawek w elementach konstrukcyjnych.
- Naprawiono zepsute decale.
- naprawiono niektóre banery w bazach, które zachowywały się jak jednostronne tarcze.
- Naprawiono pakiet amunicji VS na poziomie I.
- I kilka innych…
Znane problemy, które zostaną naprawione w niedługim czasie:
- Narzędzia od orbitalnego uderzenia i Glaive ION niezbyt dobrze ze sobą współgrają. Jeśli jedno macie już wyposażone w swoim loadoucie i wybierzecie drugie, to nie będziecie w stanie go użyć. Wystarczy przełączyć się na broń, i z powrotem do narzędzia aby zadziałało.
- Problem z aktywacją czasu w Minor Cloak.
- Terminale piechoty w ulepszonych bunkrach pokazuję jedynie kolory VS, bez względu na to, która frakcja je zbudowała – jednak działają prawidłowo.
No dobra, to jak nie będzie minimum 10 komentarzy do tych notek, to zsyłam Wam focha orbitalne Vanowskie uderzenie 🙂
Skąd argument, że gram na Cobalcie? No słucham
I mi nie pi*(*&%@, że na Millerze to inna liga bo tam każdy na każdego narzeka, nawet NC sami na siebie