Panie i Panowie, z przyjemnością ogłaszam, że dzisiaj na serwery Waszej ulubionej gry trafi bardzo interesująca aktualizacja. Może godzina jej wprowadzenia nie jest najlepsza, ale nie czepiajmy się szczegółów…

Wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie… 19:00 czasu polskiego. Tak, są to nasze „godziny szczytu„, ale może jeszcze zdążycie zagrać, bowiem devsi zakładają, że wprowadzenie tej aktualizacji nie powinno zająć więcej jak 3 godzinki. Proszę zwrócić uwagę na słówko „zakładają” i zastosować odpowiednie środki ostrożności… Overwatch może? 😀

To przejdźmy do rzeczy ważniejszych, czyli tego co nowego trafi dzisiaj do gry 🙂

ORBITAL STRIKE

Tak, w końcu gracze PlanetSide 2 będą mieć możliwość przywołania uderzenia orbitalnego, które ponoć zanihiluje wszystkich i wszystko na swojej drodze. Ponoć…

Gracze mogą odblokować Orbital Strike Uplink w Depot i uruchomić go używając system konstrukcyjny. Po załadowaniu, można chwycić urządzenie celujące z Uplinka i przywołać niszczycielskie uderzenie.

Zanim to zrobicie, upewnijcie się, że jesteście w bezpiecznej odległości od miejsca uderzenia – nie chciałabym aby coś się Wam przydarzyło, a szczególnie dzielnym i często niewinnie prześladowanym naukowcom z Vanu Sovereignty 😀

IMPLANTY 2.0

System Implantów został całkowicie zmodyfikowany, po to aby uczynić go bardziej angażującym i satysfakcjonującym, a jednocześnie złagodzić frustrację spowodowaną starym systemem.

  • Energia została usunięta, a nowa waluta o nazwie ISO-4 będzie teraz używana do ich ulepszania.
  • Stare implanty zostały przetworzone na ISO-4, a dodatkową walutę można zdobyć rozbijając duplikaty.
  • Wszyscy gracze otrzymają dwa darmowe implanty poziomu I: Safeguard oraz Target Focus.
  • Dodatkowe pakiety implantów mogą zostać zakupione za Certy lub DBCash w Depot.

Nowe implanty:

  • Target Focus – Ujawnia paski życia oznaczonych postaci (Q) oraz zwiększa czas wstrzymywania oddechu.
  • Safeguard – Po podniesieniu przez medyka, zmniejsza na krótki czas otrzymywane obrażenia.
  • Ammo Printer – Okresowo uzupełnia amunicję dla postaci oraz pojazdu.
  • Assimilate – Zabicie strzałem w głowę odnawia tarczę.
  • Battle Hardened – Redukuje drgania ekranu spowodowane otrzymaniem obrażeń oraz materiałami wybuchowymi.
  • Vampire – Odnawia życie po zabiciu przeciwnika nożem.
  • Catlike –  Redukuje karę za poruszanie się podczas kucania.
  • Sweeper HUD – Przekazuje informacje o odległości docelowej i automatycznie wykrywa znajdujące się w pobliżu materiały wybuchowe.
  • Safe Fall – Redukuje obrażenie od upadku.
  • Regeneration – Przywraca punkty życie, gdy postać nie walczy.
  • Counter-Intelligence – Automatycznie wykrywa i oznacza cele, które zadają obrażenia Twojej postaci, a także udostepnia powiadomienia na HUD, gdy zostaliście dostrzeżenie przez przeciwnika.
  • Minor Cloak – Pozostanie w bezruchu przez kilka sekund maskuje postać.

Więcej o implantach możecie poczytać TUTAJ, a informacje o prawdopodobnych szansach na otrzymanie tych, które Wam się spodobały znajdziecie TUTAJ.

Powodzenia, bo będzie Wam potrzebne jeśli chcecie zdobyć Minor Cloak 🙂

INNE NOWOŚCI I ZMIANY

Hardlight Barrier

  • Inżynierowie mogą teraz odblokować i wyposażyć barierę Harglight, która po rozstawieniu zapewnia ochronę przez obrażeniami do wysokości do klatki piersiowej.
  • Dodano punkty doświadczenia oraz baretki (ribbon) dla „Draw Fire”, które aktywowane jest gdy przeciwnicy strzelający w barierę zostaną zabici.
  • Dodano także dyrektywę dla inżyniera „Draw Fire”.

Nowy pancerz dla NC

  • Dodano nowy pancerz do Player Studion – Spartan.

Kontynenty

  • Zmniejszono próg braku równowagi pomiędzy frakcjami na kontynencie z 15% na 10%.
  • System Wzywania Posiłków powinie wybrać lepsze miejsca odradzania i zwiększyć ich liczbę do 3.
  • Wschodnie i Zachodnie wieżyczki AV na Koronie są teraz AI (przeciw-piechotne).
  • Dodano połączenie w przepływie walk pomiędzy Rime Analytics i Eisa Mountain Pass.

Konstrukcje

  • Dodano dodatkowe gniazda do elementów konstrukcyjnych, które powinny zredukować ilość niewłaściwego umieszczania tych elementów.
  • Bunkry maja wbudowany terminal dla piechoty i są zasilane przez Silos.
  • Zmieniono nazwę Deployable Decon Tool na „Deconstruction Tool”.
  • Dodano banery frakcyjne do zakładki Dekoracji na ekranie Konstrukcji.

Wieżyczka AI Phalnax

Znerfowano delikatnie automatyczne wieżyczki przeciwpiechotne. Zmiany te maja wpływ na wieżyczkę kiedy nie ma strzelca i jej atak jest automatyczny.

  • CoF z 1.45 na 2
  • Obrażenia z 200@10m-167@85m na 125@10m-75@50m

Piechota

  • Nowa animacja trzymania noży
  • TRAP M1
    • Zmiany zwiększają zasięg oraz dokładność serii dwu-strzałowej,bardziej ją odróżniając od serii trzy-strzałowej.

Inne Zmiany

  • C4 może być dekonstruowane przez narzędzie inżyniera Repair Tool.
  • Pancerze AVA mogą zostać zakupione dla konkretnych klas.
  • Usunięto wszystkie linie certyfikacyjne broni z listy linii certyfikacyjnych.

Naprawiono błędy:

  • Dopracowano NSX Kabuto
  • Obrażenie od wybuchów powinny ponownie nagradzać XP asysty
  • Wiele poprawek w elementach konstrukcyjnych.
  • Naprawiono zepsute decale.
  • naprawiono niektóre banery w bazach, które zachowywały się jak jednostronne tarcze.
  • Naprawiono pakiet amunicji VS na poziomie I.
  • I kilka innych…

Znane problemy, które zostaną naprawione w niedługim czasie:

  • Narzędzia od orbitalnego uderzenia i Glaive ION niezbyt dobrze ze sobą współgrają. Jeśli jedno macie już wyposażone w swoim loadoucie i wybierzecie drugie, to nie będziecie w stanie go użyć. Wystarczy przełączyć się na broń, i z powrotem do narzędzia aby zadziałało.
  • Problem z aktywacją czasu w Minor Cloak.
  • Terminale piechoty w ulepszonych bunkrach pokazuję jedynie kolory VS, bez względu na to, która frakcja je zbudowała – jednak działają prawidłowo.

No dobra, to jak nie będzie minimum 10 komentarzy do tych notek, to zsyłam Wam focha orbitalne Vanowskie uderzenie 🙂