Panie i Panowie, z przyjemnością ogłaszam, że dzisiaj na serwery Waszej ulubionej gry trafi bardzo interesująca aktualizacja. Może godzina jej wprowadzenia nie jest najlepsza, ale nie czepiajmy się szczegółów…

Wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie… 19:00 czasu polskiego. Tak, są to nasze „godziny szczytu„, ale może jeszcze zdążycie zagrać, bowiem devsi zakładają, że wprowadzenie tej aktualizacji nie powinno zająć więcej jak 3 godzinki. Proszę zwrócić uwagę na słówko „zakładają” i zastosować odpowiednie środki ostrożności… Overwatch może? 😀

To przejdźmy do rzeczy ważniejszych, czyli tego co nowego trafi dzisiaj do gry 🙂

ORBITAL STRIKE

Tak, w końcu gracze PlanetSide 2 będą mieć możliwość przywołania uderzenia orbitalnego, które ponoć zanihiluje wszystkich i wszystko na swojej drodze. Ponoć…

Gracze mogą odblokować Orbital Strike Uplink w Depot i uruchomić go używając system konstrukcyjny. Po załadowaniu, można chwycić urządzenie celujące z Uplinka i przywołać niszczycielskie uderzenie.

Zanim to zrobicie, upewnijcie się, że jesteście w bezpiecznej odległości od miejsca uderzenia – nie chciałabym aby coś się Wam przydarzyło, a szczególnie dzielnym i często niewinnie prześladowanym naukowcom z Vanu Sovereignty 😀

IMPLANTY 2.0

System Implantów został całkowicie zmodyfikowany, po to aby uczynić go bardziej angażującym i satysfakcjonującym, a jednocześnie złagodzić frustrację spowodowaną starym systemem.

  • Energia została usunięta, a nowa waluta o nazwie ISO-4 będzie teraz używana do ich ulepszania.
  • Stare implanty zostały przetworzone na ISO-4, a dodatkową walutę można zdobyć rozbijając duplikaty.
  • Wszyscy gracze otrzymają dwa darmowe implanty poziomu I: Safeguard oraz Target Focus.
  • Dodatkowe pakiety implantów mogą zostać zakupione za Certy lub DBCash w Depot.

Nowe implanty:

  • Target Focus – Ujawnia paski życia oznaczonych postaci (Q) oraz zwiększa czas wstrzymywania oddechu.
  • Safeguard – Po podniesieniu przez medyka, zmniejsza na krótki czas otrzymywane obrażenia.
  • Ammo Printer – Okresowo uzupełnia amunicję dla postaci oraz pojazdu.
  • Assimilate – Zabicie strzałem w głowę odnawia tarczę.
  • Battle Hardened – Redukuje drgania ekranu spowodowane otrzymaniem obrażeń oraz materiałami wybuchowymi.
  • Vampire – Odnawia życie po zabiciu przeciwnika nożem.
  • Catlike –  Redukuje karę za poruszanie się podczas kucania.
  • Sweeper HUD – Przekazuje informacje o odległości docelowej i automatycznie wykrywa znajdujące się w pobliżu materiały wybuchowe.
  • Safe Fall – Redukuje obrażenie od upadku.
  • Regeneration – Przywraca punkty życie, gdy postać nie walczy.
  • Counter-Intelligence – Automatycznie wykrywa i oznacza cele, które zadają obrażenia Twojej postaci, a także udostepnia powiadomienia na HUD, gdy zostaliście dostrzeżenie przez przeciwnika.
  • Minor Cloak – Pozostanie w bezruchu przez kilka sekund maskuje postać.

Więcej o implantach możecie poczytać TUTAJ, a informacje o prawdopodobnych szansach na otrzymanie tych, które Wam się spodobały znajdziecie TUTAJ.

Powodzenia, bo będzie Wam potrzebne jeśli chcecie zdobyć Minor Cloak 🙂

INNE NOWOŚCI I ZMIANY

Hardlight Barrier

  • Inżynierowie mogą teraz odblokować i wyposażyć barierę Harglight, która po rozstawieniu zapewnia ochronę przez obrażeniami do wysokości do klatki piersiowej.
  • Dodano punkty doświadczenia oraz baretki (ribbon) dla „Draw Fire”, które aktywowane jest gdy przeciwnicy strzelający w barierę zostaną zabici.
  • Dodano także dyrektywę dla inżyniera „Draw Fire”.

Nowy pancerz dla NC

  • Dodano nowy pancerz do Player Studion – Spartan.

Kontynenty

  • Zmniejszono próg braku równowagi pomiędzy frakcjami na kontynencie z 15% na 10%.
  • System Wzywania Posiłków powinie wybrać lepsze miejsca odradzania i zwiększyć ich liczbę do 3.
  • Wschodnie i Zachodnie wieżyczki AV na Koronie są teraz AI (przeciw-piechotne).
  • Dodano połączenie w przepływie walk pomiędzy Rime Analytics i Eisa Mountain Pass.

Konstrukcje

  • Dodano dodatkowe gniazda do elementów konstrukcyjnych, które powinny zredukować ilość niewłaściwego umieszczania tych elementów.
  • Bunkry maja wbudowany terminal dla piechoty i są zasilane przez Silos.
  • Zmieniono nazwę Deployable Decon Tool na „Deconstruction Tool”.
  • Dodano banery frakcyjne do zakładki Dekoracji na ekranie Konstrukcji.

Wieżyczka AI Phalnax

Znerfowano delikatnie automatyczne wieżyczki przeciwpiechotne. Zmiany te maja wpływ na wieżyczkę kiedy nie ma strzelca i jej atak jest automatyczny.

  • CoF z 1.45 na 2
  • Obrażenia z 200@10m-167@85m na 125@10m-75@50m

Piechota

  • Nowa animacja trzymania noży
  • TRAP M1
    • Zmiany zwiększają zasięg oraz dokładność serii dwu-strzałowej,bardziej ją odróżniając od serii trzy-strzałowej.

Inne Zmiany

  • C4 może być dekonstruowane przez narzędzie inżyniera Repair Tool.
  • Pancerze AVA mogą zostać zakupione dla konkretnych klas.
  • Usunięto wszystkie linie certyfikacyjne broni z listy linii certyfikacyjnych.

Naprawiono błędy:

  • Dopracowano NSX Kabuto
  • Obrażenie od wybuchów powinny ponownie nagradzać XP asysty
  • Wiele poprawek w elementach konstrukcyjnych.
  • Naprawiono zepsute decale.
  • naprawiono niektóre banery w bazach, które zachowywały się jak jednostronne tarcze.
  • Naprawiono pakiet amunicji VS na poziomie I.
  • I kilka innych…

Znane problemy, które zostaną naprawione w niedługim czasie:

  • Narzędzia od orbitalnego uderzenia i Glaive ION niezbyt dobrze ze sobą współgrają. Jeśli jedno macie już wyposażone w swoim loadoucie i wybierzecie drugie, to nie będziecie w stanie go użyć. Wystarczy przełączyć się na broń, i z powrotem do narzędzia aby zadziałało.
  • Problem z aktywacją czasu w Minor Cloak.
  • Terminale piechoty w ulepszonych bunkrach pokazuję jedynie kolory VS, bez względu na to, która frakcja je zbudowała – jednak działają prawidłowo.

No dobra, to jak nie będzie minimum 10 komentarzy do tych notek, to zsyłam Wam focha orbitalne Vanowskie uderzenie 🙂

52 KOMENTARZE

  1. A miala byc tona dobroci 😀 czuje sie oszukany mialbyc usuniety lattice i przywrocona stara optymalizacja 😐 poszukuje chetnych do zbenchmarkowania swoich maszyn z wlaczonym HPET i wylaczonym kto chetny to sie zglaszac 🙂

        • Balrogos, szczerze, jak ty kiedykolwiek napiszesz że jesteś zadowolony to się normalnie urżnę w trupa bo to będzie oznaczało że koniec świata za parę dni….

          A na poważnie – co, chcesz przetestować działanie wielowątkowości w PS2?

          • Domyslnie jest wylaczony 🙂 w nie ktorych plytach glownych jest wlaczony bez mozliwosci wlaczenia wtedy pracuje tak:

            TSC+LAPICs Low performance (slow timers + syncing) = 2.76MHz (tutaj chyba tylko jakies stare konstrukcje )

            LAPICs low performance (slow timer – no syncing) = 3.5Mhz (HPET OS: Off, HPET MOBO: Off)

            TSC+HPET medium performance (slow and fast timer + syncing) = 3.8Mhz (HPET OS: Off, HPET MOBO: On)

            HPET high performance (fast timer – no syncing) = 14.3MHz (HPET OS: On, HPET MOBO: On na skylaky pracuje z czestotliwoscia 24MHz wiec cos zmienili)

  2. Jeśli jedynym sposobem na otrzymanie implantów będzie zakup tych paczek to Planetside 2 postawi pierwszy(ale spory) krok na drodze stania się typowym P2W’inowym shooterem…

  3. Wreszcie po miesiącach jakiś znaczący update. No i nie mam się do czego przyczepić:D
    Ale mimo wszystko czekam na remodel Prowlera i Lightning’a. Czekam na podmianę tekstur do jakość HD w grafice ULTRA. Czekam na naprawienie Netcode. Czekam wciąż na to by Sandek jeździł normalnie i się nie ślizgał jak po lodowisku. Czekam by samoloty wreszcie przestrzegały praw fizyki. Czekam też nadal by…

    …ZNERFIĆ McBURGERA!!1!jeden!1

  4. Średnio mi ten atak orbitalny podchodzi 😐
    Reszta spoko, ciekaw jestem nowych implantów, a Minor Cloak mnie jakoś nie jara jak Was, jeżeli jeszcze będzie odgłos przy wychodzeniu z ukrycia jak na umiejętności infiltratora to wcale to nei będzie takie dobre jak się większości wydaje

    • Średnio to wygląda efekt wybuchu. Myślałem, że będzie jakieś konkret pierdolnięcie a tu dwie klatki animacji. Lipa 🙁

    • No mnie pewnie będzie wkurzał na maksa – już teraz trolli na niewidkach jest od groma i szarpią mi krwawice – jak się rozpowszechni ten implant to słowo daje któregoś dnia żyłka mi pęknie….

      • E tam, jest zły. A brzydotę dwóch klatek animacji przykryli jakimiś dziwnymi szumami na ekranie 🙂 I gratki za Minor Cloak. To się nazywa być w czepku rodzonym.

        • Dziękuję. Ale czy takie szczęście to ja nie wiem. Jedno na szereg pechowych sytuacji jakie mi się przytrafiają w grze (np drop MAX’ami w ostatnim WTF … Miller gdzie jako jedyny wylądowałem prosto na minie p-panc) to niekoniecznie szczęście. Współczynnik jest taki: 1/50

  5. A tak wgl to coś 2 godziny wcześniej ta 19… czyżbyśmy zegarki w złe strony przestawili? XD

  6. „a szczególnie dzielnym i często niewinnie prześladowanym naukowcom z Vanu Sovereignty” – Dzielni? Tak! Prześladowani? Nie! To my karzemy resztę za nieuctwo 😀

  7. ooo kurczę…już słyszę ten lament wszystkich osób grających głównie jako infiltratorzy – ” że to klasa która nie ma już niczego do zaoferowania co by inne nie mogły mieć”

  8. Ktoś wie na jakiej zasadzie ma działać ta nowa waluta iso4? bo coś nie mogę jej znaleźć w grze, ani rekompensaty za implanty, czy baterie. Będę w domu za tydzień to dokładniej pogrzebie, ale czy ktoś na dzień dzisiejszy miał by jakieś dokładniejsze informacje?

      • A jak to jest ;liczone? ile iso4 za jaki implant jakiego tieru?, i ile iso4 za jaką baterę jakiego tieru?

      • Serio? a tak pięknie to sformułowałem, kiedy say, i jej podobni ludzie zostaną wypieprz. z naszego życia społecznego?

        • Na chwilę obecną implanty dostaniesz tylko w pakietach 3 za 300C lub 9 za 750C. Duplikaty zamieniasz na ISO-4. O ile początkowe lvl’e nie kosztują dużo tak wymaksowanie chociaż jednego implantu to wydatek rzędu około 6000C lub 500$… Żebyście widzieli co się teraz na reddit’cie wyczynia.
          https://www.reddit.com/r/Planetside/comments/62kx9d/wrel_on_implants_we_want_to_eventually_tie_drops/
          Co prawda mają zamiar dodać takie sposoby zdobycia implantów jak , wygrywanie alertów, lockowanie kontynentów etc. ale wypuszczanie tego systemu w takim stanie to jakaś pomyłka.

          • Jaka tam pomyłka?! To celowe zagranie, aby Ci którzy mają zachomikowane certy wreszcie je wydali (jak ten gościu który w wyniku laga władował całe 50k certów w implanty), aby potem przy kolejnych nowościach musieli kupić DBG cash do szybszego odblokpwania. A tym którzy nie mają na tyle certów żeby może doładowali DBG cash i wyrównali różnice realną walutą.

            • Ale ja to wiem, miałem tylko na myśli to że takie zagranie zupełnie im się nie opłaca. Kilka osób wydało dolary, jacyś nowi gracze przepuścili swoje startowe, darmowe certy i najpewniej dali sobie spokój z grą zrealizowawszy sobie jak ich orżnięto a na forach rozpętał się shitstorm większy niż po nerfie thermal’i. Do tego dochodzą bugi(cwaniaczki odblokowujące sobie implanty za darmo, działające „pain field” w zajętej bazie etc.) i wychodzi na to że DBG zaliczyło spektakularną wizerunkową klapę w zamian za ww. kilka dolarów. Ja sam dam sobie z grą spokój aż do tego całego Phase 2, naprawdę nie wiem po co mam wydawać aż tyle growej waluty na coś co w przyszłości będzie dropić za darmo… Paczki z implantami powinny być tak o połowę tańsze.
              PS jak ktoś ma 50 000 C to raczej ich nie potrzebuje.

              • No ale przecież nikt Cię nie zmusza do kupna paczek z implantami. Nadal możesz grać bez nich. A ci którzy są w grze od samego początku i nie mają w co ładować certów mogą w międzyczasie próbować wydropić implanty większego Tieru i przerabiać duplikaty na energie w celu uzyskania materiału (ISO-4) do dalszych upgrade’ów. Jak dla mnie to dodali kolejny aspekt gry w którym możesz sobie wybrać jak chcesz grać i jaki cel dodatkowy obrać.

Comments are closed.