Wczorajsza aktualizacja serwerów H1Z1: Just Suvive była krokiem milowym dla ekipy tej gry. Zastanawiacie się dlaczego?  Bo po raz pierwszy od ponad sześciu miesięcy, dodano do gry coś nowego.

Ekipa H1Z1: Just Survive tworzona jest praktycznie od podstaw i wiele osób pracujących obecnie nad tym tytułem, związanych jest z Daybreak Games Company od zaledwie kilku miesięcy. Wczorajsza aktualizacja jest jedną z pierwszych, która prócz naprawianie błędów, także i dodaje do gry coś nowego. Obecnie trwają prace nad zupełnie nowymi funkcjami, takimi jak na przykład ulepszony system do walki wręcz, nowa mapa tworzona specjalnie na potrzeby H1Z1: Just Survive, nowy system budowania baz, zmiany w przedmiotach i rzemiośle, czy też ulepszone AI dla zombie.

Dobra wiadomość jest taka, że od tej pory praktycznie każda kolejna duża aktualizacja doda do gry coś nowego. W kolejnej, na serwery Live trafi nowy i ulepszony system do walki wręcz oraz… tajemnicza niespodzianka.

Wczorajsza aktualizacja rozwiązała także wiele istotnych problemów związanych z rozgrywką, a w szczególności tych, które umożliwiały budowanie nieprawidłowych baz. Zmiany te wraz z resetem serwerów, powinny stworzyć lepszą i bardziej sprawiedliwą rozgrywkę dla wszystkich użytkowników H1Z1: Just Survive. Osoby, które lubią wyzwania, jakie stawiają przed nimi gry z gatunku survivali, powinny zwrócić także uwagę na dwa serwery z niską ilością łupów: Deadwood i Sparta.

Oto pełna zmian, jaka trafiła wczoraj na serwery H1Z1: Just Survive:

  • Nowa, ulepszona pogoda, która prawdopodobnie w takim stanie trafi na serwery Live
    • Na razie sam deszcz i mgła, śnieg w przyszłości;
    • W tej chwili deszcz ma 50% szansę pojawienia się co 3 dni w grze;
  • Naprawiano pojawianie się łupów w świecie;
  • Usunięto 'repair box’;
  • Elementy budowy baz z gniazdami (bramy, wszystko co wskakuje na miejsce) nie można już postawić w miejscach gdzie znajdują się inne elementy;
  • Elementy bez gniazd (piece, kontenery) nie będą uniemożliwiały znikania platform;
  • Schody i rampy nie mogą być już umieszczane tak, że tworzą bazy nie do zniszczenia;
  • Nie można naprawiać łomów, a co za tym idzie koniec z szybkim zbieraniem złomu w krótkim czasie;
  • Naprawiono kilka innych błędów powodujących zamykanie się klienta gry;
  • Dodatkowe rzeczy wykrywające oszustów i exploity.

Modularny system budowania i nowa mapa dla H1Z1: Just Survive

No to zgadujemy, co to za „niezapowiedziana niespodzianka” trafi do H1Z1: Just Survive w kolejnej dużej aktualizacji?

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

Poprzedni artykułDauntless ujawnia Pakiety Założycielskie
Następny artykułKamera widza, zmiany w pojazdach i tona innych zmian trafi do H1Z1: King of the Kill
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Darek Piurecki

Mam pomysl dla tworcow na zmiane tego przenudnego „zegara” lootowania, otóz:
-podchodzimy do np. szafy i wciskamy action „e” i pokazuje sie pusty prostokat (taki jak ten maly prostokat na skiny i zrzuty) jego rozmiar jest zalezny od tego ile rzeczy znajdune sie w szafie tak wiec od razu bedzie wiadomo ile rzeczy bedzie znalezionych, a czas jaki wskazywal zegar(1 lub 4 sek) zastapi pojedyncze pojawianie sie w tym prostokacie rzwczy od gory do dolu na zasadzie wczytującej się listy klikniecie na dany przedmiot (nawet podczas wczytywania listy, cos jakby: biorę wszystko co znajdę ?) przenosi go do ekwipunku, no i radze usunąć z gry podświetlenia tych przeszukiwanych rzeczy tez podświetlanie współtowarzyszy przez szereg ścian jest zbędne…bo kto widzi przez ściany.
Pozdrawiam