Letnie wakacje od zawsze należą do tych spokojniejszych w DayBreak Games Company, więc zapowiedziana na dzisiaj aktualizacja H1Z1: King of the Kill także nie należy do tych największych, ale… może przypaść Wam do gustu.
Serwery H1Z1: King of the Kill wyłączone zostaną o godzinie 22:00 czasu polskiego na około 4 godziny i w tym czasie trafi na nie kilka zmian oraz poprawek:
- Rejestracja obrażeń: Naprawiono problem, w którym pociski mogły przenikać przez graczy siedzących w pojazdach;
- Anti-cheat: Wprowadzono kilka zmian, aby lepiej zapobiegać oszustom;
- Zaktualizowano element diagnostyki sieci znajdujący się na HUD, który można włączyć wciskając N (domyślnie) – włączcie to podczas nagrywania filmów lub stremowania, aby pomóc developerom zidentyfikować błędy;
- Avatary Steam nie powinny znikać z Menu;
- Śmierć zranionych graczy, który ostatecznie zostali zabici przez gaz, upadek lub wybuch samochodu, będzie od teraz prawidłowo doliczana dla gracza, który ich zranił;
- Naprawiono zaliczanie graczom śmierci spowodowanych koktajlami Mołotowa i strzałami wybuchowymi;
- Materiały medyczne nie są konsumowane, jeśli nie zaczęły leczenia (występuje to najczęściej wtedy, kiedy gracz aktywował już leczenie używając wcześniej materiałów medycznych);
- Naprawiono problem z wyświetlaniem błędnej liczby amunicji w przypadku wystrzelenia podczas przeładowywania broni;
- Nie można pominąć animacji pomiędzy wstawania z leżenia;
- Zmieniono nazwę slotów medycznych na postaci;
- Pojazdy zadają teraz poprawnie obrażenia skrzynkom pocztowym;
- Obiekty i łupy pojawiają się już w prawidłowy sposób w magazynach;
- Naprawiono jeden z błędów powodujących nieskończone ekrany ładowania;
- Naprawiono wywalanie z gry, które mogło być spowodowane nieaktualnymi sterownikami lub też przegrzewającym się/ podkręconym GPU;
- Naprawiono błąd z wywalaniem z gry, który rozłączał wszystkich graczy w meczu.
To tyle, jeśli chodzi o dzisiejszą aktualizację, natomiast twórcy H1Z1: King of the Kill powoli szykują się już do kolejnej – Combat Update. Wprowadzona ma ona zostać dopiero za kilka tygodni, ale powoli zaczęto ujawniać szczegóły, czego będzie można się spodziewać.
Na pierwszy ogień poszedł Magnum, który do czasu kwietniowej aktualizacji był zbyt mocny i został wówczas znacznie znerfowany. Dobra wiadomość jest taka, że zgodnie ze słowami projektantów zajmujących się balansem broni w H1Z1: King of the Kill, w kolejnej aktualizacji rewolwer ten zostanie nieco wzmocniony. Nie tylko zwiększona zostania prędkość oraz zmniejszony opad pocisków, ale i jeden pocisk w klatę piersiową ma niszczyć kamizelkę kuloodporną przeciwnika.
Więcej na temat tej olbrzymiej, nadchodzącej aktualizacji, mamy dowiedzieć się w najbliższych tygodniach, ale już teraz devsi H1Z1: King of the Kill zdradzili, że poprawi ona rejestrację obrażeń oraz – być może, zmian doczeka się strzelba myśliwska (hunting rifle).
A co Wy byście chcieli, aby devsi zmienili lub też wprowadzili w kolejnej aktualizacji?
P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?
Hunting rifle ktory jest po prostu smieszny powinien dostac calkowitego reworka przede wszystkim scope powinien byc CONAJMNIEJ x2 albo x4 i pociski powinny szybciej dolatywac
Ogólnie to powinni jakoś lepiej popracować na balansem tych broni bo mnie szlak trafia jak strzelam w typa 10 strzałów z pompy z czego tylko 3 wpadną i zadają mu obrażenia wartości 10 hp …
Dokładnie, a koleś Cie zabija pompą z dokładnie z tej samej odległości na hita…
„….i poprawia błędy”
Czy nadejdzie kiedyś taki czas , że już nie będą musieli tego robić ??