Zgodnie z wcześniejsza zapowiedzią, dzisiaj rozpoczął się proces Ewolucji serwerów w ArcheAge, czyli nic innego jak popularnie mówiąc łączenie serwerów.

Łączenie serwerów w ArcheAge wygląda jednak nieco inaczej niż w innych produkcjach MMORPG. Tutaj Trion, zachodni wydawca tej gry, musi wziąć pod uwagę nie tylko populację graczy, ale i ilość działek przez nich posiadaną, a także późniejsze walki o zamki na Aurorii. Ten bardzo skomplikowany proces zaczyna się już dzisiaj i potrwa co najmniej 40 godzin.

W sobotę, kiedy serwery zostaną w końcu udostępnione, po raz kolejny w ArcheAge rozpocznie się niezmiernie intensywna walka o znalezienie odpowiedniego miejsca na działkę, a później gildie będą walczyć o swoje zamki. Zgodnie ze słowami Triona, serwery będą uruchamiane stopniowo, tak aby nie jak najbardziej ograniczyć wszelkie możliwie problemy z zalogowaniem się do gry, a do tego włączony zostanie system wykopywania nieaktywnych użytkowników.

Oto jak połączone zostaną serwery:

  • North America
    • Ollo, Tahyang, and Salphira will be evolved into CONVICTION.
    • Morpheus, Nazar, and Hanure will be evolved into THUNDERWING.
  • Europe
    • Kyprosa, Dahuta, and Rangora will be evolved into TEMPEST.
    • Leviathan, Anthalon, and Sirothe will be evolved into RETRIBUTION.

Na tę chwilę wiadomo, że włączanie serwerów europejskich rozpocznie się w sobotę pomiędzy 14:00, a 20:00 czasu polskiego, natomiast serwerów amerykańskich o godzinie 21:00.

Więcej informacji na temat Ewolucji serwerów znajdziecie tutaj, natomiast dokładne godziny włączania poszczególnych serwerów podane zostaną na forum.

A ja się zastanawiam, czy Trion szykuje się do otworzenia kolejnych nowiutkich serwerów, tym bardziej, że jeszcze na ten rok zapowiedziano wersję 4.0 ArcheAge. Jest to wielce możliwie, tym bardziej, że to właśnie na tak zwanych „fresh” serwerach, Trion zarabia w tej chwili najwięcej.