Gracze H1Z1: King of the Kill będą zmuszeni poszukać innej rozrywki na dzisiejszy wieczór – przynajmniej jeśli chodzi o naszą strefę czasową.

Wszystkie serwery H1Z1: King of the Kill wyłączone zostaną dzisiaj (9 październik), o godzinie 20:00 czasu polskiego, na około 6 godzin! Do gry trafić ma wiele poprawek, których listę znajdziecie poniżej.

  • Poprawiono granaty dymne;
  • Otwieranie ekwipunku podczas biegu nie zatrzymuje już na chwilkę postaci;
  • Punkt celowania powinien być bardziej spójny po wyjściu zza osłony;
  • Elementy, które wyposażyć można za pomocą dwukliku, nie będą już automatycznie zdejmowane podczas biegu;
  • Działania wykonywane natychmiast po rzuceniu nie są już przerywane;
  • Rzucanie przedmiotów nie powinno być anulowane, gdy szybko zmienia się broń po rzuceniu i ponownej próbie rzucenia;
  • Naprawiono poprawną ilość granatów pokazywanych w ekwipunku;
  • Wybranie rzucania podczas jazdy samochodem, nie będzie powodować natychmiastowego opuszczenia samochodu;
  • Gracze nie mogą zmieniać siedzeń w pojeździe jeśli wybrali rzucanie granatem/ Mołotowem;
  • Podgląd łuku rzucanego przedmiotu na bok pionowego obiektu, jest dokładniejszy (chodzi o budynki);
  • Opuszczenie meczu nie będzie powodować, że rzucone wcześniej przez te postać granaty dymne, znikną;
  • Emotki nie przerywają zmęczenia szybkim kucaniem;
  • Naprawiono problem, który mógł powodować, że gracze nie widzieli zmęczenia podczas kucania gracza w pierwszej osobie;
  • Obrażenia od wybuchów przechodzą teraz przez ogrodzenia z siatki;
  • Gracze mają teraz odpowiednią prędkość poruszania podczas kucania w wodzie;
  • Naprawiono błąd z pojazdami posiadającymi paliwo w ekwipunku;
  • Ulepszono zmianę kamery podczas celowania gdy pasażer jest w szybko poruszającym się pojeździe;
  • Dynamiczny celownik teraz prawidłowo zmienia się podczas zeskoku;
  • Animacja strzelania postaci podczas kucania jest teraz prawidłowa;
  • Kamera nie przesuwa się w dół, gdy gracz celuje w dół zaraz po wystrzeleniu;
  • Kusze przeładowują się poprawnie podczas zmiany strzał;
  • Postać nie blokuje już celownika podczas korzystania z łuku i poruszania się kucając;
  • Naprawiono dystrybucje łupów w niektórych miejscach;
  • Wiele ulepszeń programu wyłapującego oszustów.

Jak widzicie, nie są to jakieś wielkie zmiany, ale takowych nie ma co się spodziewać do czasu turnieju H1Z1: King of the Kill na TwitchCon, który to zaplanowany został na 20-22 październik.

Zgodnie ze słowami twórców, w trakcie TwitchCon podane zostaną informacje dotyczących przyszłości tej gry –  jest wielce prawdopodobne, że zaprezentowane wówczas zostaną nowe bronie, których grafiki koncepcyjne zobaczyliśmy już jakiś czas temu, a także ujrzymy nową mapę. Ja dodatkowo obstawiam zmianę nazwy gry na samo H1Z1.

Jedno jest pewne, do mniej więcej 25 października, nie macie co spodziewać się jakichkolwiek większych zmian. Uczestnicy turnieju muszą mieć czas by się do niego przygotować i wszelkie zmiany w mechanice H1Z1: King of the Kill odpadają. Oznacza to także, że pre-sezon VI potrwa najprawdopodobniej do końca października.

Nowe bronie w H1Z1: King of the Kill

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

 

Poprzedni artykułGloria Victis wprowadza kontrolę gildyjną
Następny artykułSecret World Legends szykuje się na Tokio: Orochi Tower