Kilkanaście dni temu francuskie studio Darewise Entertainment, zapowiedziało rozpoczęcie prac nad innowacyjną grą wieloosobową z gatunku sci-fi, która na razie otrzymała kryptonim Project C.
Zgodnie z założeniami, Project C otworzyć ma przed graczami gigantyczny, nieprzerwanie istniejący i wrogi świat w konwencji science fiction, który czekać będzie na odkrycie, podbój i dominację. Gra oferować ma jednorodny wirtualny świat, stale wzbogacany o kolejne rozdziały opowieści, zawierający w pełni symulowany ekosystem złożony ze stworzeń i zasobów, w którym wybory dokonywane przez graczy przynoszą skutek w postaci nieodwracalnych zmian.
Pracami nad kreatywną stroną projektu Project C kierują Randy Smith, projektant gry Thief, oraz Viktor Antonov, dyrektor artystyczny Dishonored i Half-Life 2. Obaj twórcy wspierani są w studio Darewise przez zespół profesjonalistów z branży gier, mających na koncie szereg światowych hitów klasy AAA, takich jak: Dishonored, Halo, Doom, Assassin’s Creed, Ghost Recon Wildlands, The Division, czy też Call of Duty: Black Ops.
I niby wszystko pięknie i ładnie. Jak najbardziej jestem za powstawaniem gier MMO osadzonych w klimatach sci-fi. Jest tylko jedno ale…
Wbrew informacjom podanym przez inne portale informacyjne, Project C nie jest pierwszą produkcją studia Darwise Entertainment. Fani survivali mogą kojarzyć to studio z przepięknie wyglądającej i ciekawie się zapowiadającej produkcji ROKH, której akcja osadzona została na Marsie. Niestety, fiasko na Kickstarter, a potem liczne problemy po premierze na Steam Early Access, sprawiły iż tytuł ten został nieco zapomniany.
Jednak gra ta ma swoich fanów, więc nie ma co się dziwić, że informacja o Projekcie C nieco ich przestraszyła. Co oznacza rozpoczęcie prac nad Projektem C dla ROKH?
To nic nie zmiania dla ROKH. Projekt C to zupełnie inny i odrębny projekt. Zespoły nie są dzielone i ROKH nadal jest dla nas priorytetem. Zależy nam na graczach ROKH oraz naszych pierwszych partnerach finansowych, Nadal będziemy robić do w naszej mocy, aby gra ta stała się jak najlepsza.
Czy uspokaja mnie to zapewnienie? Powiedzmy, że podchodzę do niego z pewną dozą sceptycyzmu…
A Wy co myślicie o nowym projekcie studia Darewise Entertainment?
Trudno powiedzieć. Warto obserwować, ale na razie to tyle
Nie no, studio, które zaliczyło faila przy jedynym SF survivalu bierze się za drugi i obiecuje jeszcze więcej.
CZUJE HIT JAK NIC 😀