Tak jak wcześniej zapowiadano, na serwery PlanetSide 2 trafi dzisiaj Hotfix, który ma naprawić parę błędów, które pojawiły się po ostatniej aktualizacji. Serwery wyłączone zostaną o godzinie 15:00 czasu polskiego na około 2 godziny.
Karabin Dragoon TR został lekko zmieniony, prócz tego naprawiono uderzenie orbitalne, granat leczący oraz naprawiono sporo błędów. Pełną listę zmian znajdziecie poniżej.
KARABINY
MG-HBR1 Dragoon
- Usunięto dystans uzbrajania się amunicji wybuchowej;
- Amunicja wybuchowa zadaje teraz 75% mniej obrażeń sojusznikom;
- Amunicja wybuchowa już nie obniża prędkości pocisku o 50m/s;
- Single Fire Barrel w końcu działa.
MGR-M1 Bishop
- 3 poziom dyrektywy dla Scout Rifle już więcej nie wymaga zdobycia złotego medalu na MG-HBR1 Dragoon.
VE-LR1 Obelisk
- Naprawiono Safety Override.
KONSTRUKCJE
Generator Orbital Strike
- Usunięto niewrażliwość na obrażenia;
- Naprawiono błąd z ładowaniem OS;
- Teraz wszystkie frakcje otrzymają powiadomienie audio gdy OS zacznie się ładować.
- Obszar rażenia OS został pomniejszony tak by był bliższy rozmiarowi ikony na mapie (ale ciągle jest lekko większy);
- Odrzut w pomieszczeniach został zmniejszony pod względem siły jak i jego obszaru (wewnątrz pomieszczeń odrzut ogranicza się do rozmiaru ikony na minimapie).
PIECHOTA
Nanite Healing Grenade
- Teraz działa tylko w promieniu 10 metrów;
- Efekty leczące się nie sumują.
Restoration Kit oraz Carapace
- Restoration Kit leczy teraz 70HP co sekundę tak jak wskazuje opis a nie jak dotychczas procentowo;
- Efekt z Restoration Kit nie sumuje się już z Combat Medic’s Nano-Regen Device medyka;
- Wskrzeszenie przez medyka gdy ma się założony implant Carapace nie daje już więcej niż 500HP.
POPRAWKI
- Vehicle gate shield na końcu samouczka powinien mieć teraz prawidłowy rozmiar;
- Konstrukcje powinny mieć już prawidłowy koszt;
- Pojazdy z rabatem powinny mieć teraz wyświetlaną prawidłową obniżoną cenę;
- Motion Sensors i Recon Darts powinny działać poprawnie;
- Forward Station nie pokazuje się już w Depot;
- Routing Spire i Pain Spire powinny mieć już prawidłową ikonę w Depot;
- Zredukowany wpływ na wydajność serwerów widocznych NPC;
- Zlikwidowano spam powiadomień na końcu alertu;
- Punkty Cert za zakończenie alertu powinny być już prawidłowo naliczane;
- Naprawiono błąd z dziwną animacją gdy biegło się z nożem, zapalnikiem C4 lub innym materiałem konsumpcyjnym (nie wykluczone, że błąd jeszcze może się pojawić);
- Koltyr nie powinien być już ciągle zajęty przez jedną frakcję;
- Skybox w samouczku dostał poprawki i nie powinien być już tak ciemny;
- Celowniki Infravision oraz IRNV powinny już działać poprawnie;
- Członkowie jednej drużyny znowu mogą pobierać narzędzia z Orbital Strike, Glaive IPC etc.;
- Silniki Bastion Fleet Carrier nie odnotowują już nagłego spadku mocy, podczas wchodzenia w atmosferę.
Rekonstrukcja konstrukcji w PlanetSide 2
Znane problemy
- Mikro zwiechy i zacinki będą poprawione;
- W pewnych sytuacjach umiejętność „utility” może być używane bez jego zakupu;
- Członkowie oddziału nie mogą dekonstruować obiektów w zasięgu sojuszniczego silosu (Właściciele silosów nadal mogą);
- Problemy z modelem stawiania Router Pad;
- Nie działa ukrycie czasu trwania Alertu w opcjach gry.
P.S. Mocarny Vanu dziękuje Otori za tłumaczenie 😀