Sprawdźcie ile macie szczęście z nowym zestawem broni skałkowych w trakcie odnowionego Hordobicia podczas nowego wydarzenia Wyjazd w Trasę, które udostępnione zostało w kampanii Ratowanie Świata.
Umarł Hit Ekranu, niech żyje Wyjazd w Trasę! Talony Hitu Ekranu zostały wymienione na ekranolamy – po jednej za każde 500 talonów z jedną dodatkową ekranolamą za talony pozostałe na koncie po wymianie.
OGÓLNE
- Zaktualizowano sklep tygodniowy, by miał w ofercie Re-profity oraz niepospolite i rzadkie Profity+.
- Od 17 lipca Ratowanie Świata będzie można przez ograniczony czas kupić w promocyjnej cenie w wersjach Xbox, PS4 i PC. Podczas wyprzedaży powrócą limitowany pakiet Fundatora, a także wersja Super Deluxe pakietu.
- Kody dla znajomych z pakietów Fundatora zostały usunięte i zamienione na talony legendarnej lamy ze skrytki trolla.
- W wersji 5.0 wszyscy obecni Fundatorzy, w zależności od poziomu Fundatora, otrzymają od nas talony w ramach podziękowania za to, że są z nami.
ROZGRYWKA
Hordobicie
Zbierz oddział i przygotuj się na ostateczny test przetrwania… i współpracy w grupie.
Hordobicie przenosi się na pustynię! Tutejsza mapa jest nieco mniejsza i wymaga od graczy mniej biegania od bazy do bazy między falami, co daje więcej czasu na budowanie i tworzenie przedmiotów.
- Hordobicie wprowadza do gry nowe zachowanie Burzy. Odpieraj fale wrogów, podczas gdy nadciąga Burza:
- Gracze otrzymują obrażenia podczas przebywania w Burzy;
- Burza resetuje się po każdej fali.
- Misje Hordobicia będą się odtąd odblokowywać na podstawie twoich postępach w misjach burzowej tarczy lub postępach w misjach hordy w kampanii. Oznacza to, że gracze, którzy grają w Twine Peaks, mogą spodziewać się, że cała mapa Hordobicia będzie dla nich dostępna. Indywidualne wyzwania w ramach misji hordy nadal jednak muszą być odblokowywane w odpowiedniej kolejności.
- Zredukowano ogólną liczbę dostępnych na mapie misji Hordobicia z 16 do 9.
- Liczba wyzwań w misjach hordy została ustalona na 5. Wcześniej liczba wyzwań wahała się od zaledwie 3 do nawet 8.
- Zmniejszono liczbę fal wrogów na wyzwanie hordy z 10 do 8.
- Skrócono maksymalny czas trwania fali z 6 do 4 minut.
- Przedmioty wypadające z wrogów i skrytki z przedmiotami zostały wyłączone w misjach Hordobicia.
- Wprowadzono zmiany w dostępności zasobów podczas Hordobicia:
- Misje Hordobicia będą odtąd zapewniać podstawowe niepospolite karabin szturmowy oraz miecz pierwszego poziomu, co ma pomóc graczom we wczesnych misjach Hordy.
- Początkowe rezerwy amunicji zostały zwiększone, by dopasować je do podwyższonego poziomu trudności pierwszej misji hordy.
- Ilości materiałów budowlanych, amunicji i składników do tworzenia, które gracze otrzymywali po ulepszeniu drzewka zdolności, zostały zmniejszone w całym drzewku zdolności hordy.
- Dostępne są misje alarmowe Hordobicia:
- Nagroda w postaci talonów Wyjazdu w Trasę, za które kupić można lamy z Trasy;
- Nagroda w postaci punktów hordy, które można wykorzystać do zakupu węzłów w drzewku zdolności hordy;
- Limit: 10 dziennie.
- Progresywne zadania Hordobicia pojawiają się w dzienniku zadań w kategorii Wydarzenie: Wyjazd w Trasę i zapewniają
- Talony Wyjazdu w Trasę;
- V-dolce;
- Zasoby potrzebne do zmiany profitów;
- Wybór epickich lub legendarnych Bohaterów Dzikiego Zachodu;
- Wyjątkowe sztandary Hordobicia.
- W ramach nagrody za powtarzalne zadania niezbędne do ukończenia Hordobicia, gracze będą mieli do wyboru: PD bohatera, PD schematu lub PD ocaleńca.
- Materiały niezbędne do korzystania z Przerzutnika Profitów będą odtąd pojawiać się w misjach Hordobicia. Grajcie misje hordy, by zdobyć re-profit lub profit+ w ilościach większych od tych, jakie zapewniają misje kampanii.
- Włączono misje alarmowe zmutowanej burzy.
- Dostępne są także żywiołowe misje alarmowe.
BOHATEROWIE
Zmiany w zdolnościach
Poprawiono ogólny bilans mocy zdolności w stosunku do mocy broni, pułapek i innych przedmiotów bojowych i użytkowych. Dodatkowo zwiększono moc profitów leczących. Skutkiem tego wiele umiejętności klasowych zostało wzmocnionych.
Bohaterowie Dzikiego Zachodu
Wskakuj na siodło z nowymi bohaterami Dzikiego Zachodu, dostępnymi w trakcie trwania wydarzenia Wyjazd w trasę.
Do lamy z Trasy dodano bohaterów Dzikiego Zachodu!
- Żołnierz – Nowa podklasa: Pierwszy Strzał, a w tej roli nowa postać Rio.
- Opis: Przeładowuje, aby zwiększyć siłę pierwszego strzału, po czym kończy dzieło szybką serią.
- Nowe profity
- Załadowany i Gotowy: Przeładowanie zwiększa szybkostrzelność o 25% na kolejne 5 sek.
- Zwarty i Gotowy: Zwiększa szybkostrzelność profitu Załadowany i Gotowy do 50%.
- Pierwszy Szturm: Pierwszy pocisk wystrzelony z karabinu szturmowego po przeładowaniu powoduje trafienie krytyczne. Efekt znika w momencie zmiany broni.
- Nowy profit taktyczny:
- Doświadczenie Bojowe (Wariant taktyczny)
- Ninja – Nowa podklasa Wybuchowy Skrytobójca, a w tej roli Ken.
- Opis: Ninja specjalizujący się w walce mieczem. Potrafi wytworzyć krąg energii dzięki kumulacjom Skrytobójstwa i utrzymywać ich poziom przy użyciu bomb dymnych.
- Nowe profity:
- Sok Skrytobójstwa: Bomba dymna generuje kumulację Skrytobójstwa za każdą sekundę, którą Ninja spędzi w jej polu działania.
- Nieustający Dym: Zwiększa promień działania Bomby Dymnej o 45%.
- Ładunek Skrytobójstwa: Gdy liczba kumulacji Skrytobójstwa osiągnie 5, następuje eksplozja, która zadaje obrażenia od energii w promieniu 0,5 pola. Po eksplozji kumulacje się zerują.
- Nowy profit taktyczny:
- Skrytobójstwo (Wariant taktyczny).
- Budowniczy – Nowa podklasa Retro-technika, a w tej roli Penny.
- Opis: Budownicza wykorzystująca Impuls Plazmowy do tworzenia stref bronionych przez bomby plazmowe.
- Nowe profity:
- Supernaładowana Plazma: Zwiększa promień rażenia mini-kul Impulsu Plazmowego o 60%.
- Awaria: Impuls Plazmowy teraz generuje 8 kul plazmy, zadających 550% obrażeń więcej. Kule pojawiają się wszystkie naraz i jeśli nie zostaną aktywowane, same eksplodują po 10 sek.
- Rubieżnik – Nowa podklasa Jeździec Dzikiego Fragmentu, a w tej roli Strzelec Wyborowy.
- Opis: Ruchliwy Rubieżnik, który zbiera duże ilości Fragmentów, by móc ciągle stawiać wzmocnione MISIE.
- Nowe profity:
- Patrzcie, Co Znalazłam: Rozpoczynasz misje z 3 fragmentami ładunku.
- Pełna Nośność: MISIU zadaje o 50% obrażeń więcej, jeśli przy jego postawieniu użyto Fragmentu.
- Podwójna Stawka: 50% szansy na otrzymanie dodatkowego Fragmentu Ładunku przy zebraniu Fragmentu.
BRONIE I PRZEDMIOTY
- Młot Wal d’Mar został dodany do sklepu okolicznościowego:
- Młot o potężnej sile powolnych, zamaszystych ataków.
- Cios z Doskoku: Silny atak z doskokiem do wybranego wroga, który rani i odrzuca wszystkich pobliskich wrogów.
- Dodano zestaw broni skałkowych, dostępnych w lamach z Trasy:
- Stara Betsy: Potężny i celny karabin z magazynkiem mieszczącym jeden nabój. Kopie niczym muł.
- Pojedynkowicz: Powolny rewolwer o dużej sile odrzutu, który zadaje duże obrażenia przy trafieniu w głowę i odrzuca cele.
- Dragon: Ciężka strzelba o krótkim zasięgu, która zadaje wrogom obrażenia i odrzuca ich w obrębie stożka.
- Haczyk: Powolna i ciężka kosa o zamaszystym ataku i z Wirującym Atakiem.
- Pan Hukacz: Powolna, ciężka pałka o ogromnej sile odrzucania i ataku Home Run.
ROZGRYWKA
- Zwiększono skuteczność obrażeń od energii zadawanych pustakom żywiołów z 67% do 75%.
- Zwiększono bazową szybkość biegu z 365 do 410. Prędkość sprintu pozostaje bez zmian.
- Powaleni gracze mogą się odtąd poruszać.
- Dostosowano efekty wizualne stanu powalenia, by całość była bardziej przejrzysta.
- Do ukończenia zadań Trololo i Zemsta trolli będzie odtąd niezbędne grzmotnięcie tylko jednego trolla.
- Poniższe powtarzalne zadania są już dostępne i wynagradzać będą graczy zasobami potrzebnymi do zmiany profitów:
- Zagrożenie we mgle
- Niech świat stanie w ogniu
- Siły natury
- Pochówek w odmętach
- Powtarzalne zadania zabójczych Burz są już dostępne i wynagradzają graczy złotem.
INTERFEJS
- Łupolamy nie będą się już otwierać automatycznie podczas przechodzenia do zakładki łupów. Aby otworzyć lamę z poziomu ekwipunku, trzeba będzie kliknąć przycisk licznika lam lub pasek na dole ekranu. Lamy kupowane na ekranie łupu nadal będą się otwierać automatycznie.
DŹWIĘK
- Aktualizacja miksu: Głośność broni została zwiększona, a dźwięków tła lekko zmniejszona.
- Przeprojektowano brzmienie interfejsu i zaktualizowano dźwięki przycisków i elementów interfejsu.
- Zaktualizowano dźwięki profitu Impuls Plazmowy
- Zaktualizowano dźwięki bomby dymnej
- Dźwięki Naparzania zostały zaktualizowane: dodano do nich unikatowe dźwięki Pukawki!
I co sądzicie o tych zmianach oraz nowościach, jakie zawitały do Fortnite Ratowanie Świata?