Sprawdźcie ile macie szczęście z nowym zestawem broni skałkowych w trakcie odnowionego Hordobicia podczas nowego wydarzenia Wyjazd w Trasę, które udostępnione zostało w kampanii Ratowanie Świata.

Umarł Hit Ekranu, niech żyje Wyjazd w Trasę! Talony Hitu Ekranu zostały wymienione na ekranolamy – po jednej za każde 500 talonów z jedną dodatkową ekranolamą za talony pozostałe na koncie po wymianie.

OGÓLNE

  • Zaktualizowano sklep tygodniowy, by miał w ofercie Re-profity oraz niepospolite i rzadkie Profity+.
  • Od 17 lipca Ratowanie Świata będzie można przez ograniczony czas kupić w promocyjnej cenie w wersjach Xbox, PS4 i PC. Podczas wyprzedaży powrócą limitowany pakiet Fundatora, a także wersja Super Deluxe pakietu.
    • Kody dla znajomych z pakietów Fundatora zostały usunięte i zamienione na talony legendarnej lamy ze skrytki trolla.
    • W wersji 5.0 wszyscy obecni Fundatorzy, w zależności od poziomu Fundatora, otrzymają od nas talony w ramach podziękowania za to, że są z nami.

ROZGRYWKA

Hordobicie

Zbierz oddział i przygotuj się na ostateczny test przetrwania… i współpracy w grupie.

Hordobicie przenosi się na pustynię! Tutejsza mapa jest nieco mniejsza i wymaga od graczy mniej biegania od bazy do bazy między falami, co daje więcej czasu na budowanie i tworzenie przedmiotów.

  • Hordobicie wprowadza do gry nowe zachowanie Burzy. Odpieraj fale wrogów, podczas gdy nadciąga Burza:
    • Gracze otrzymują obrażenia podczas przebywania w Burzy;
    • Burza resetuje się po każdej fali.
  • Misje Hordobicia będą się odtąd odblokowywać na podstawie twoich postępach w misjach burzowej tarczy lub postępach w misjach hordy w kampanii. Oznacza to, że gracze, którzy grają w Twine Peaks, mogą spodziewać się, że cała mapa Hordobicia będzie dla nich dostępna. Indywidualne wyzwania w ramach misji hordy nadal jednak muszą być odblokowywane w odpowiedniej kolejności.
  • Zredukowano ogólną liczbę dostępnych na mapie misji Hordobicia z 16 do 9.
  • Liczba wyzwań w misjach hordy została ustalona na 5. Wcześniej liczba wyzwań wahała się od zaledwie 3 do nawet 8.
  • Zmniejszono liczbę fal wrogów na wyzwanie hordy z 10 do 8.
  • Skrócono maksymalny czas trwania fali z 6 do 4 minut.
  • Przedmioty wypadające z wrogów i skrytki z przedmiotami zostały wyłączone w misjach Hordobicia.
  • Wprowadzono zmiany w dostępności zasobów podczas Hordobicia:
    • Misje Hordobicia będą odtąd zapewniać podstawowe niepospolite karabin szturmowy oraz miecz pierwszego poziomu, co ma pomóc graczom we wczesnych misjach Hordy.
    • Początkowe rezerwy amunicji zostały zwiększone, by dopasować je do podwyższonego poziomu trudności pierwszej misji hordy.
    • Ilości materiałów budowlanych, amunicji i składników do tworzenia, które gracze otrzymywali po ulepszeniu drzewka zdolności, zostały zmniejszone w całym drzewku zdolności hordy.
  • Dostępne są misje alarmowe Hordobicia:
    • Nagroda w postaci talonów Wyjazdu w Trasę, za które kupić można lamy z Trasy;
    • Nagroda w postaci punktów hordy, które można wykorzystać do zakupu węzłów w drzewku zdolności hordy;
    • Limit: 10 dziennie.
  • Progresywne zadania Hordobicia pojawiają się w dzienniku zadań w kategorii Wydarzenie: Wyjazd w Trasę i zapewniają
    • Talony Wyjazdu w Trasę;
    • V-dolce;
    • Zasoby potrzebne do zmiany profitów;
    • Wybór epickich lub legendarnych Bohaterów Dzikiego Zachodu;
    • Wyjątkowe sztandary Hordobicia.
  • W ramach nagrody za powtarzalne zadania niezbędne do ukończenia Hordobicia, gracze będą mieli do wyboru: PD bohatera, PD schematu lub PD ocaleńca.
  • Materiały niezbędne do korzystania z Przerzutnika Profitów będą odtąd pojawiać się w misjach Hordobicia. Grajcie misje hordy, by zdobyć re-profit lub profit+ w ilościach większych od tych, jakie zapewniają misje kampanii.
  • Włączono misje alarmowe zmutowanej burzy.
  • Dostępne są także żywiołowe misje alarmowe.

BOHATEROWIE

Zmiany w zdolnościach

Poprawiono ogólny bilans mocy zdolności w stosunku do mocy broni, pułapek i innych przedmiotów bojowych i użytkowych. Dodatkowo zwiększono moc profitów leczących. Skutkiem tego wiele umiejętności klasowych zostało wzmocnionych.

Bohaterowie Dzikiego Zachodu

Wskakuj na siodło z nowymi bohaterami Dzikiego Zachodu, dostępnymi w trakcie trwania wydarzenia Wyjazd w trasę.

Do lamy z Trasy dodano bohaterów Dzikiego Zachodu!

  • Żołnierz – Nowa podklasa: Pierwszy Strzał, a w tej roli nowa postać Rio.
    • Opis: Przeładowuje, aby zwiększyć siłę pierwszego strzału, po czym kończy dzieło szybką serią.
    • Nowe profity
      • Załadowany i Gotowy: Przeładowanie zwiększa szybkostrzelność o 25% na kolejne 5 sek.
      • Zwarty i Gotowy: Zwiększa szybkostrzelność profitu Załadowany i Gotowy do 50%.
      • Pierwszy Szturm: Pierwszy pocisk wystrzelony z karabinu szturmowego po przeładowaniu powoduje trafienie krytyczne. Efekt znika w momencie zmiany broni.
    • Nowy profit taktyczny:
      • Doświadczenie Bojowe (Wariant taktyczny)
  • Ninja – Nowa podklasa Wybuchowy Skrytobójca, a w tej roli Ken.
    • Opis: Ninja specjalizujący się w walce mieczem. Potrafi wytworzyć krąg energii dzięki kumulacjom Skrytobójstwa i utrzymywać ich poziom przy użyciu bomb dymnych.
    • Nowe profity:
      • Sok Skrytobójstwa: Bomba dymna generuje kumulację Skrytobójstwa za każdą sekundę, którą Ninja spędzi w jej polu działania.
      • Nieustający Dym: Zwiększa promień działania Bomby Dymnej o 45%.
      • Ładunek Skrytobójstwa: Gdy liczba kumulacji Skrytobójstwa osiągnie 5, następuje eksplozja, która zadaje obrażenia od energii w promieniu 0,5 pola. Po eksplozji kumulacje się zerują.
    • Nowy profit taktyczny:
      • Skrytobójstwo (Wariant taktyczny).
  • Budowniczy – Nowa podklasa Retro-technika, a w tej roli Penny.
    • Opis: Budownicza wykorzystująca Impuls Plazmowy do tworzenia stref bronionych przez bomby plazmowe.
    • Nowe profity:
      • Supernaładowana Plazma: Zwiększa promień rażenia mini-kul Impulsu Plazmowego o 60%.
      • Awaria: Impuls Plazmowy teraz generuje 8 kul plazmy, zadających 550% obrażeń więcej. Kule pojawiają się wszystkie naraz i jeśli nie zostaną aktywowane, same eksplodują po 10 sek.
  • Rubieżnik – Nowa podklasa Jeździec Dzikiego Fragmentu, a w tej roli Strzelec Wyborowy.
    • Opis: Ruchliwy Rubieżnik, który zbiera duże ilości Fragmentów, by móc ciągle stawiać wzmocnione MISIE.
    • Nowe profity:
      • Patrzcie, Co Znalazłam: Rozpoczynasz misje z 3 fragmentami ładunku.
      • Pełna Nośność: MISIU zadaje o 50% obrażeń więcej, jeśli przy jego postawieniu użyto Fragmentu.
      • Podwójna Stawka: 50% szansy na otrzymanie dodatkowego Fragmentu Ładunku przy zebraniu Fragmentu.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Młot Wal d’Mar został dodany do sklepu okolicznościowego:
    • Młot o potężnej sile powolnych, zamaszystych ataków.
    • Cios z Doskoku: Silny atak z doskokiem do wybranego wroga, który rani i odrzuca wszystkich pobliskich wrogów.
  • Dodano zestaw broni skałkowych, dostępnych w lamach z Trasy:
    • Stara Betsy: Potężny i celny karabin z magazynkiem mieszczącym jeden nabój. Kopie niczym muł.
    • Pojedynkowicz: Powolny rewolwer o dużej sile odrzutu, który zadaje duże obrażenia przy trafieniu w głowę i odrzuca cele.
    • Dragon: Ciężka strzelba o krótkim zasięgu, która zadaje wrogom obrażenia i odrzuca ich w obrębie stożka.
    • Haczyk: Powolna i ciężka kosa o zamaszystym ataku i z Wirującym Atakiem.
    • Pan Hukacz: Powolna, ciężka pałka o ogromnej sile odrzucania i ataku Home Run.

ROZGRYWKA

  • Zwiększono skuteczność obrażeń od energii zadawanych pustakom żywiołów z 67% do 75%.
  • Zwiększono bazową szybkość biegu z 365 do 410. Prędkość sprintu pozostaje bez zmian.
  • Powaleni gracze mogą się odtąd poruszać.
  • Dostosowano efekty wizualne stanu powalenia, by całość była bardziej przejrzysta.
  • Do ukończenia zadań Trololo i Zemsta trolli będzie odtąd niezbędne grzmotnięcie tylko jednego trolla.
  • Poniższe powtarzalne zadania są już dostępne i wynagradzać będą graczy zasobami potrzebnymi do zmiany profitów:
    • Zagrożenie we mgle
    • Niech świat stanie w ogniu
    • Siły natury
    • Pochówek w odmętach
  • Powtarzalne zadania zabójczych Burz są już dostępne i wynagradzają graczy złotem.

INTERFEJS

  • Łupolamy nie będą się już otwierać automatycznie podczas przechodzenia do zakładki łupów. Aby otworzyć lamę z poziomu ekwipunku, trzeba będzie kliknąć przycisk licznika lam lub pasek na dole ekranu. Lamy kupowane na ekranie łupu nadal będą się otwierać automatycznie.

DŹWIĘK

  • Aktualizacja miksu: Głośność broni została zwiększona, a dźwięków tła lekko zmniejszona.
  • Przeprojektowano brzmienie interfejsu i zaktualizowano dźwięki przycisków i elementów interfejsu.
  • Zaktualizowano dźwięki profitu Impuls Plazmowy
  • Zaktualizowano dźwięki bomby dymnej
  • Dźwięki Naparzania zostały zaktualizowane: dodano do nich unikatowe dźwięki Pukawki!

I co sądzicie o tych zmianach oraz nowościach, jakie zawitały do Fortnite Ratowanie Świata?