Największa aktualizacja do Fallout 76 już za nami, więc Bethesda powoli zaczyna skupiać się na przyszłości. Już niedługo opublikowane zostaną szczegółowe plany developerów na ten rok, a tymczasem część z nich ujawniona została podczas wczorajszej sesji Q&A na Reddit.

Można powiedzieć, że rozszerzenie Wastelanders oraz premiera na Steam, przywróciła Fallout 76 do życia. W grze pojawiły się w końcu postacie niezależne z własną historią, dodano frakcje oraz nowe lokacje. Użytkownicy mają także szansę zdobyć towarzysza, którego można zostawić w CAMP lub też zabrać na przygody.

O ile pilnujący naszego CAMPu towarzysz jest sporą frajdą, to gracze tak naprawdę czekają na ich inny rodzaj: oswojone zwierzaki.

Dobra wiadomość jest taka, że zgodnie ze słowami szefa projektu Jeffa Gardinera, teraz gdy system towarzyszy jest już obecny w Fallout 76, twórcy mają w planach dodać do gry także i zwierzęta.

Niestety, plany twórców nie obejmują na razie zwiększenia ilości postaci niezależnych mogących strzec obóz gracza. Jednak Bethesda pracuje nad systemem, który ma umożliwić graczom zmianę ich stroju.

Inne plany twórców na 2020 rok obejmują całkowity balans, a także dalsze usprawnienia CAMPów, wliczając w to zwiększenie budżetu oraz liczne poprawki. Prócz tego, już w maju do Wild Appalachia zawitają nowe kretołaki (mole miner), a niedługo potem nowy event na Kolosa Wendigo.

Jeśli chodzi o karty SPECJAL, to już latem udostępniony zostanie zapowiadany w zeszłym roku system legendarnych perków, a do końca roku dodany ma zostać system ich loadoutów (różne ustawienia, szybka zmiana).

Jak widać plany twórców są spore i miejmy nadzieję, że Fallout 76 ma najgorsze dni już za sobą.

Jeszcze tylko niech mi dadzą prawdziwe prywatne serwery i przestanę w końcu narzekać 😀

Poprzedni artykułFinal Fantasy XIV: Turbogroszki się powiększają, w szeregi zapraszają
Następny artykułFinal Fantasy XIV: Aktualizacja 5.3 zakończy fabułę z Shadowbringers, odświeży Realm Reborn