Ekipa Conan Exiles wysłuchała opinii graczy i tym razem na serwer testowy trafiły zmiany, które nieco osłabią towarzyszy. Naprawiono także niektóre z największych problemów z avatarami, więc jest szansa, że w niedalekiej przyszłości powrócą one do gry.

Po ostatnich dwóch aktualizacjach, które wprowadziły zmiany w sojusznikach, dzięki którym nie tylko można ich levelować, ale i ustawiać odpowiednie zachowanie, developerzy doszli do wniosku, że stali się oni zbyt potężni. Zresztą wielu graczy wyrażało zdanie, że czują się nie jak główni bohaterowie, ale jak pomocnicy swoich mocarnych sojuszników.

I dlatego czeka ich nerf – i to znaczny.

Na serwer testowy trafiły kilka dni temu następujące zmiany dla towarzyszy – zarówno niewolników, jak i oswojonych zwierząt:

  • Zbalansowano punkty życia oraz obrażenia towarzyszy
    • Zredukowano punkty życia średnio o 33%, a niektórzy wysokopoziomowi towarzysze  otrzymali dodatkowy 16% nerf;
    • Zredukowano obrażenia wręcz średnio o 40%;
    • Zredukowano obrażenia na odległość średnio o 30%;
  • Usunięto kary dla sojuszników, którzy używają ataków niezgodnych z ich specjalizacją.

Prócz tego wprowadzono kilka zmian związanych z avatarami:

  • Trwałość tokenu do przywołania skrócono na 6 godzin (było 48h);
  • Tokeny do przywołania nie można już przekazywać pomiędzy graczami, wyjątkiem jest podniesienie go z zabitego przeciwnika;
  • Avatary nie mogą już uszkadzać budynków wewnątrz pola ochronnego.

Na razie nie wiadomo, kiedy zmiany te trafią na serwery Live.

ŹRÓDŁOForum
Poprzedni artykułFallout 76: Polly wymiata, Dozorczyni się kamufluje, a Księżna zwala robotę na innych
Następny artykułFrozen Flame ma nadzieję podbić serca fanów survivali smokami i magią