Studio Massive Entertainment udaje się na wakacyjną przerwę i w ostatnim programie State of The Game omawiano między innymi zmiany, jakie wprowadzone zostaną do The Division 2 wraz z aktualizacją TU 10.1.
Aktualizacja ta zaplanowana została na 21 lipca i naprawi sporą ilość błędów, a także wprowadzi zmiany – zarówno te balansujących rozgrywkę, jak i ją ulepszające. Obejmować będą one zarówno rozgrywkę PvE, jak i PvP.
Poniżej znajdziecie część zmian, jakich spodziewać możecie się wraz z aktualizacją TU10.1.
OGÓLNE
- Dodanie portretów pierwszych drużyn, które pokonały najazd Operacja Stalowy Ogier na poszczególnych platformach;
- Zwiększona ilość amunicji w karabinach;
- Możliwość zmiany wyposażenia nawet, gdy umiejętność jest na cooldown.
Łupy
- Dalsze poprawki ulepszające jakość łupów otrzymywanych przez graczy na poziomie trudności wymagającym, heroicznym oraz legendarnym;
- Zwiększona jakość minimalnych statystyk;
- Zasobniki także będą nagradzać lepszymi łupami (dotyczy to także Stref Mroku);
- Zasobniki biegłości polowej oraz Stref Mroku będą odpowiadać tym na poziomie heroicznym;
- Zasobniki klanowe będą odpowiadać jakości legendarnej.
Egzotyki
- Losowe egzotyki usunięte zostaną z bossów (np. Kameleon z legendarnych bossów) i przeniesione do zasobników egzotycznych, które można otrzymać z legendarnej misji;
- Kiedy gracz zobaczy egzotyk z bossa, to powinien on być tym czego oczekuje lub związany z łupem docelowym.
Zestaw Stalowy Bastion
- Jest to bardzo mocny zestaw i developerzy są ogólnie z niego zadowoleni;
- Bonus za 3 elementy (+3% do regeneracji pancerza) jest nieco zbyt mocny;
- Stalowy Bastion skupia się na użyciu tarczy i dlatego premia za 3 elementy zmniejszona będzie do +1% regeneracji pancerza oraz dodane +50% do punktów życia tarczy.
Kabura nazwana R&K – Forge
- Obecnie zwiększa punkty życia tarczy o 10%, po TU10.1 wartość ta zwiększona zostanie do +50%;
- Można łączyć z Matczyną Miłością.
Wszystkie ule
- Zwiększona szybkość dronów dla wszystkich wariantów;
- Szybkość będzie wzrastała też wraz z poziomem umiejętności.
Ul Dopalacz
- Obecnie ul ten zwiększa obrażenia od broni, w zwarciu i panowanie nad bronią o 10-16% – w zależności od poziomu umiejętności;
- Po TU10.1 ul ten zatrzyma buff do panowania nad bronią i obrażeń w zwarciu, ale usunięte zostaną obrażenia od broni. Zamiast tego developerzy dodadzą Odporność na Zagrożenia;
- Za każdym razem, gdy ul na poziomie 0 będzie buffował gracza, otrzyma on 20% ochrony przed zagrożeniami, 20% panowania nad bronią oraz 20% do obrażeń w zwarciu;
- Na poziomie 6 gracze zyskają 60% do ochrony przed zagrożeniami, panowania nad bronią oraz do obrażeń w zwarciu;
- Te zmiany dotyczą PvE i PvP.
Ul Ożywiacz
- Zmieniona ilość ładunków podstawowych na poziomie 0 z 4 na 1;
- Skrócony czas ładowania z 240 sek na 180 sek;
- Dzięki temu ewentualne czekanie na możliwość zmiany zestawu wyposażenia zajmie maksymalnie 3 minuty, a nie nawet 16 jak teraz;
- Na poziomie 0 nadal będzie można ożywić siebie lub jednego członka drużyny, ale nie całą drużynę;
- 1 dodatkowy ładunek na każdy poziom umiejętności, co oznacza, że będzie można podnieść siedmiu graczy na poziomie 6.
PVP
- Wzmocnienie karabinków szturmowych: +9% do obrażeń;
- Dron szturmowy
- Zwiększenie obrażeń w PvP o 38%
- Wyrzutnia chemiczna Podpałka
- Obrażenia od wybuchów zmniejszone o 50% w PvP
- Wyrzutnia chemiczna: Piana do walki z tłumem
- Developerzy widzą prośby o osłabienie tej umiejętności w PvP, ale mają nadzieje, że wzmocnienie ula Dopalacza pomoże rozwiązać problemy;
- Ochrona przed zagrożeniami zmniejszy czas utknięcia w pianie;
- Być może skrócony zostanie bazowy czas unieruchomienia, ale jest to nadal w fazie dyskusji.
- Wszystkie umiejętności rozstawiane
- Otrzymywane obrażenia od wrogich graczy zwiększono x4;
- Powinno to ułatwić zniszczenie umiejętności.
Dajcie znać, co myślicie o tych zapowiedzianych zmianach.