Studio Massive Entertainment udaje się na wakacyjną przerwę i w ostatnim programie State of The Game omawiano między innymi zmiany, jakie wprowadzone zostaną do The Division 2 wraz z aktualizacją TU 10.1.

Aktualizacja ta zaplanowana została na 21 lipca i naprawi sporą ilość błędów, a także wprowadzi zmiany – zarówno te balansujących rozgrywkę, jak i ją ulepszające.  Obejmować będą one zarówno rozgrywkę PvE, jak i PvP.

Poniżej znajdziecie część zmian, jakich spodziewać możecie się wraz z aktualizacją TU10.1.

OGÓLNE

  • Dodanie portretów pierwszych drużyn, które pokonały najazd Operacja Stalowy Ogier na poszczególnych platformach;
  • Zwiększona ilość amunicji w karabinach;
  • Możliwość zmiany wyposażenia nawet, gdy umiejętność jest na cooldown.

Łupy

  • Dalsze poprawki ulepszające jakość łupów otrzymywanych przez graczy na poziomie trudności wymagającym, heroicznym oraz legendarnym;
  • Zwiększona jakość minimalnych statystyk;
  • Zasobniki także będą nagradzać lepszymi łupami (dotyczy to także Stref Mroku);
  • Zasobniki biegłości polowej oraz Stref Mroku będą odpowiadać tym na poziomie heroicznym;
  • Zasobniki klanowe będą odpowiadać jakości legendarnej.

Egzotyki

  • Losowe egzotyki usunięte zostaną z bossów (np. Kameleon z legendarnych bossów) i przeniesione do zasobników egzotycznych, które można otrzymać z legendarnej misji;
  • Kiedy gracz zobaczy egzotyk z bossa, to powinien on być tym czego oczekuje lub związany z łupem docelowym.

Zestaw Stalowy Bastion

  • Jest to bardzo mocny zestaw i developerzy są ogólnie z niego zadowoleni;
  • Bonus za 3 elementy (+3% do regeneracji pancerza) jest nieco zbyt mocny;
  • Stalowy Bastion skupia się na użyciu tarczy i dlatego premia za 3 elementy zmniejszona będzie do +1% regeneracji pancerza oraz dodane +50% do punktów życia tarczy.

Kabura nazwana R&K – Forge

  • Obecnie zwiększa punkty życia tarczy o 10%, po TU10.1 wartość ta zwiększona zostanie do +50%;
  • Można łączyć z Matczyną Miłością.

Wszystkie ule

  • Zwiększona szybkość dronów dla wszystkich wariantów;
  • Szybkość będzie wzrastała też wraz z poziomem umiejętności.

Ul Dopalacz

  • Obecnie ul ten zwiększa obrażenia od broni, w zwarciu i panowanie nad bronią o 10-16% – w zależności od poziomu umiejętności;
  • Po TU10.1 ul ten zatrzyma buff do panowania nad bronią i obrażeń w zwarciu, ale usunięte zostaną obrażenia od broni. Zamiast tego developerzy dodadzą Odporność na Zagrożenia;
  • Za każdym razem, gdy ul na poziomie 0 będzie buffował gracza, otrzyma on 20% ochrony przed zagrożeniami, 20% panowania nad bronią oraz 20% do obrażeń w zwarciu;
  • Na poziomie 6 gracze zyskają 60% do ochrony przed zagrożeniami, panowania nad bronią oraz do obrażeń w zwarciu;
  • Te zmiany dotyczą PvE i PvP.

Ul Ożywiacz

  • Zmieniona ilość ładunków podstawowych na poziomie 0 z 4 na 1;
  • Skrócony czas ładowania z 240 sek na 180 sek;
    • Dzięki temu ewentualne czekanie na możliwość zmiany zestawu wyposażenia zajmie maksymalnie 3 minuty, a nie nawet 16 jak teraz;
  • Na poziomie 0 nadal będzie można ożywić siebie lub jednego członka drużyny, ale nie całą drużynę;
  • 1 dodatkowy ładunek na każdy poziom umiejętności, co oznacza, że będzie można podnieść siedmiu graczy na poziomie 6.

PVP

  • Wzmocnienie karabinków szturmowych: +9% do obrażeń;
  • Dron szturmowy
    • Zwiększenie obrażeń w PvP o 38%
  • Wyrzutnia chemiczna Podpałka
    • Obrażenia od wybuchów zmniejszone o 50% w PvP
  • Wyrzutnia chemiczna: Piana do walki z tłumem
    • Developerzy widzą prośby o osłabienie tej umiejętności w PvP, ale mają nadzieje, że wzmocnienie ula Dopalacza pomoże rozwiązać problemy;
    • Ochrona przed zagrożeniami zmniejszy czas utknięcia w pianie;
    • Być może skrócony zostanie bazowy czas unieruchomienia, ale jest to nadal w fazie dyskusji.
  • Wszystkie umiejętności rozstawiane
    • Otrzymywane obrażenia od wrogich graczy zwiększono x4;
    • Powinno to ułatwić zniszczenie umiejętności.

Dajcie znać, co myślicie o tych zapowiedzianych zmianach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here