Na wtorek, 21 lipca, ekipa The Division 2 zaplanowała ostatnią aktualizację przed letnim urlopem studia Massive Entertainment.
Aktualizacja 10.1 naprawi sporą ilość błędów, a także wprowadzi zmiany – zarówno te balansujące rozgrywkę, jak i ją ulepszające. Część z nich trafi także do trybu PvP.
ZMIANY W WYPOSAŻENIU
Bronie
- Zmieniono maksymalną pojemność amunicji do karabinu z 280 na 420.
Kabura nazwana R&K – Forge
- Zwiększono premię do punktów życia tarczy z +10%, na +50%;
- Można łączyć z Matczyną Miłością.
Zestaw Stalowy Bastion
Zmieniono bonus za 3 elementy:
-
- +1% regeneracji pancerza,
- +50% do punktów życia tarczy.
ZMIANY W ŁUPACH
- Zwiększono minimalne statystyki przedmiotów otrzymywanych przez graczy na rożnych poziomach trudności:
- Nieznaczny wzrost na wymagającym;
- Większy wzrost w przypadku trudności heroicznej i legendarnej.
- Zasobniki
- Zwiększona moc przedmiotów z zasobników biegłości polowej i stref mroku, by dorównać to przedmiotom z poziomu heroicznego;
- Zwiększona moc przedmiotów z zasobników klanowych, by były na poziomie przedmiotom z poziomu legendarnego;
- Zwiększenie przedmiotów z poziomu legendarnego wpływa także na zasobniki sezonowe.
- Egzotyki
- Przeniesiono przedmioty egzotyczne z ogólnej puli nagród do puli nagród otrzymywanych po ukończeniu misji (szansa na zasobnik egzotyczny);
- Oznacza to, że egzotyk który wypadł po zabiciu ostatniego bossa misji będzie albo specyficznym dla misji (np. Bighorn w legendarkach) albo egzotykiem z bieżącej docelowej puli łupów.
ZMIANY W UMIEJĘTNOŚCIACH
Wyrzutnia chemiczna
- Wzmacniacz
- Zwiększono wytrzymałość wzmocnienia w czasie o 11%;
- Amunicja wzmacniająca zmniejszona z 3 na 2 na poziomie umiejętności 0;
- Na poziomie 4 wzmacniacz zyskuje teraz +1 do amunicji
- Podpałka
- Bazowa ilość amunicji podpałki zmniejszona z 2 na 1;
- Na 4 poziomie umiejętności Podpałka otrzymuje +1 do amunicji.
- Piana do walk z tłumem
- Na 4 poziomie umiejętności otrzymuje +1 do amunicji.
- Utleniacz
- Na 4 poziomie umiejętności otrzymuje +1 do amunicji.
Ul
Wydłużono podstawowy czas trwania wszystkich wariantów ula z 50 na 180 sekund.
- Odnowiciel
- Zwiększono podstawowy zasięg z 6 na 8 metrów;
- Zmniejszono zasięg ula uzależniony od poziomu umiejętności z +20% na +10%;
- Zmniejszono ilość ładunków z 12 na 8 na poziomie 0;
- Ul Odnowiciel zyskuje teraz +4 ładunki na każdy poziom umiejętności;
- Zwiększono prędkość mikrodrona z +5% na +10% na każdy poziom umiejętności;
- Zwiększono siłę naprawy z +120% na +140% podczas przeciążenia;
- Zasięg Odnowiciela podczas przeciążenia zwiększony z +175% na +200%.
- Żądło
- Mikrodrony Żądła zyskują teraz +5% do prędkości na każdy poziom umiejętności;
- Podczas przeciążenia mikrodrony zyskują teraz +80% do prędkości.
- Ożywiacz
- Zmniejszono ilość ładunków ożywiacza z 4 na 1 na poziomie 0;
- Skrócono podstawowy czas odnowienia z 240 na 180 sek;
- Ul Ożywiacz zyskuje teraz +1 ładunek na poziom umiejętności
- Mikrodrony zyskują teraz +5% do prędkości na poziom umiejętności;
- Podczas przeciążenia zasięg Ożywiacza zwiększony z +75% na +100%.
- Dopalacz
- Zmniejszono ilość ładunków z 12 na 8 na poziomie 0;
- Dopalacz zyskuje teraz +4 ładunki na każdy poziom umiejętności;
- Dopalacz nie zwiększa obrażeń od broni;
- Wzmocnienie Dopalaczem zwiększa ochronę przed zagrożeniami, a także panowanie nad bronią i obrażenia w walce wręcz;
- Mikrodrony Dopalacza usuwają efekty statusu;
- Zwiększono wartość wzmocnienia Dopalacza z +10% na +20% na poziomie 0;
- Zwiększono skuteczność stymulacji z +10% na +33%;
- Dopalacz zyskuje teraz +5% do prędkości mikrodronów na każdy poziom umiejętności.
- Fachowiec
- Zmniejszono ilość ładunków z 10 na 8 na poziomie 0;
- Fachowiec zyskuje teraz +4 ładunki na każdy poziom umiejętności;
- Zyskuje +10% do zasięgu na poziom umiejętności;
- Fachowiec zyskuje teraz +10% do prędkości mikrodronów na każdy poziom umiejętności;
- Zwiększono częstotliwość odświeżania umiejętności ula z +1 sekundy na +3 na poziomie umiejętności 0;
- Podczas przeciążenia Fachowiec zyskuje +100% do zasięgu;
- Podczas przeciążenia Fachowiec zyskuje +150% przyspieszenia do odświeżenia umiejętności.
Pułapka
-
- Wydłużono podstawowy czas odświeżania umiejętności z 50 na 60 sekund;
- Wydłużono podstawowy czas trwania pułapki z 30 na 60 sekund.
ZMIANY W PVP
- Obrażenia od karabinków szturmowych zwiększone o 9%;
- Obrażenia od dronów szturmowych zwiększone o 38%;
- Zmniejszono obrażenia od eksplozji wyrzutni chemicznej Podpałka o -50%;
- Umiejętności rozmieszczone przez graczy zyskują teraz 4x więcej obrażeń od wrogich graczy.
OGÓLNE
- Dodano brakujący dźwięk oraz napisy do przedmiotów kolekcjonerskich Keener’s Legacy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre materiały niektórych marek i zestawów nie były współdzielone pomiędzy postaciami.
- Naprawiono niespójne punkty życia drona Szturmowiec na różnych poziomach umiejętności.
- Naprawiono działanie Ćmy Wyburzacz na stacjach wsparcia przeciwników na legendarnym poziomie trudności.
Prócz tego naprawiono wiele innych błędów, a ich pełna listę znajdziecie w tym miejscu.
Ponadto, ekipa The Division 2 wspominała także, że po udostępnieniu aktualizacji 10.1 na serwery, gracze będą mogli zmieniać zestawy wyposażenia, nawet gdy jedna z umiejętności jest odnawiana. Nie widzę tej zmiany w notkach, ale mam nadzieję, że zostanie ona wprowadzona.