Na wtorek, 21 lipca, ekipa The Division 2 zaplanowała ostatnią aktualizację przed letnim urlopem studia Massive Entertainment.

Aktualizacja 10.1 naprawi sporą ilość błędów, a także wprowadzi zmiany – zarówno te balansujące rozgrywkę, jak i ją ulepszające.  Część z nich trafi także do trybu PvP.

ZMIANY W WYPOSAŻENIU

Bronie

  • Zmieniono maksymalną pojemność amunicji do karabinu z 280 na 420.

Kabura nazwana R&K – Forge

  • Zwiększono premię do punktów życia tarczy z +10%, na +50%;
  • Można łączyć z Matczyną Miłością.

Zestaw Stalowy Bastion

Zmieniono bonus za 3 elementy:

    • +1% regeneracji pancerza,
    • +50% do punktów życia tarczy.

ZMIANY W ŁUPACH

  • Zwiększono minimalne statystyki przedmiotów otrzymywanych przez graczy na rożnych poziomach trudności:
    • Nieznaczny wzrost na wymagającym;
    • Większy wzrost w przypadku trudności heroicznej i legendarnej.
  • Zasobniki
    • Zwiększona moc przedmiotów z zasobników biegłości polowej i stref mroku, by dorównać to przedmiotom z poziomu heroicznego;
    • Zwiększona moc przedmiotów z zasobników klanowych, by były na poziomie przedmiotom z poziomu legendarnego;
    • Zwiększenie przedmiotów z poziomu legendarnego wpływa także na zasobniki sezonowe.
  • Egzotyki
    • Przeniesiono przedmioty egzotyczne z ogólnej puli nagród do puli nagród otrzymywanych po ukończeniu misji (szansa na zasobnik egzotyczny);
    • Oznacza to, że egzotyk który wypadł po zabiciu ostatniego bossa misji będzie albo specyficznym dla misji (np. Bighorn w legendarkach) albo egzotykiem z bieżącej docelowej puli łupów.

ZMIANY W UMIEJĘTNOŚCIACH

Wyrzutnia chemiczna

  • Wzmacniacz
    • Zwiększono wytrzymałość wzmocnienia w czasie o 11%;
    • Amunicja wzmacniająca zmniejszona z 3 na 2 na poziomie umiejętności 0;
    • Na poziomie 4 wzmacniacz zyskuje teraz +1 do amunicji
  • Podpałka
    • Bazowa ilość amunicji podpałki zmniejszona z 2 na 1;
    • Na 4 poziomie umiejętności Podpałka otrzymuje +1 do amunicji.
  • Piana do walk z tłumem
    • Na 4 poziomie umiejętności otrzymuje +1 do amunicji.
  • Utleniacz
    • Na 4 poziomie umiejętności otrzymuje +1 do amunicji.

Ul

Wydłużono podstawowy czas trwania wszystkich wariantów ula z 50 na 180 sekund.

  • Odnowiciel
    • Zwiększono podstawowy zasięg z 6 na 8 metrów;
    • Zmniejszono zasięg ula uzależniony od poziomu umiejętności z +20% na +10%;
    • Zmniejszono ilość ładunków z 12 na 8 na poziomie 0;
    • Ul Odnowiciel zyskuje teraz +4 ładunki na każdy poziom umiejętności;
    • Zwiększono prędkość mikrodrona z +5% na +10% na każdy poziom umiejętności;
    • Zwiększono siłę naprawy z +120% na +140% podczas przeciążenia;
    • Zasięg Odnowiciela podczas przeciążenia zwiększony z +175% na +200%.
  • Żądło
    • Mikrodrony Żądła zyskują teraz +5% do prędkości na każdy poziom umiejętności;
    • Podczas przeciążenia mikrodrony zyskują teraz +80% do prędkości.
  • Ożywiacz
    • Zmniejszono ilość ładunków ożywiacza z 4 na 1 na poziomie 0;
    • Skrócono podstawowy czas odnowienia z 240 na 180 sek;
    • Ul Ożywiacz zyskuje teraz +1 ładunek na poziom umiejętności
    • Mikrodrony zyskują teraz +5% do prędkości na poziom umiejętności;
    • Podczas przeciążenia zasięg Ożywiacza zwiększony z +75% na +100%.
  • Dopalacz
    • Zmniejszono ilość ładunków z 12 na 8 na poziomie 0;
    • Dopalacz zyskuje teraz +4 ładunki na każdy poziom umiejętności;
    • Dopalacz nie zwiększa obrażeń od broni;
    • Wzmocnienie Dopalaczem zwiększa ochronę przed zagrożeniami, a także panowanie nad bronią i obrażenia w walce wręcz;
    • Mikrodrony Dopalacza usuwają efekty statusu;
    • Zwiększono wartość wzmocnienia Dopalacza z +10% na +20% na poziomie 0;
    • Zwiększono skuteczność stymulacji z +10% na +33%;
    • Dopalacz zyskuje teraz +5% do prędkości mikrodronów na każdy poziom umiejętności.
  • Fachowiec
    • Zmniejszono ilość ładunków z 10 na 8 na poziomie 0;
    • Fachowiec zyskuje teraz +4 ładunki na każdy poziom umiejętności;
    • Zyskuje +10% do zasięgu na poziom umiejętności;
    • Fachowiec zyskuje teraz +10% do prędkości mikrodronów na każdy poziom umiejętności;
    • Zwiększono częstotliwość odświeżania umiejętności ula z +1 sekundy na +3 na poziomie umiejętności 0;
    • Podczas przeciążenia Fachowiec zyskuje +100% do zasięgu;
    • Podczas przeciążenia Fachowiec zyskuje +150% przyspieszenia do odświeżenia umiejętności.

Pułapka

    • Wydłużono podstawowy czas odświeżania umiejętności z 50 na 60 sekund;
    • Wydłużono podstawowy czas trwania pułapki z 30 na 60 sekund.

ZMIANY W PVP

  • Obrażenia od karabinków szturmowych zwiększone o 9%;
  • Obrażenia od dronów szturmowych zwiększone o 38%;
  • Zmniejszono obrażenia od eksplozji wyrzutni chemicznej Podpałka o -50%;
  • Umiejętności rozmieszczone przez graczy zyskują teraz 4x więcej obrażeń od wrogich graczy.

OGÓLNE

  • Dodano brakujący dźwięk oraz napisy do przedmiotów kolekcjonerskich Keener’s Legacy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre materiały niektórych marek i zestawów nie były współdzielone pomiędzy postaciami.
  • Naprawiono niespójne punkty życia drona Szturmowiec na różnych poziomach umiejętności.
  • Naprawiono działanie Ćmy Wyburzacz na stacjach wsparcia przeciwników na legendarnym poziomie trudności.

Prócz tego naprawiono wiele innych błędów, a ich pełna listę znajdziecie w tym miejscu.

Ponadto, ekipa The Division 2 wspominała także, że po udostępnieniu aktualizacji 10.1 na serwery, gracze będą mogli zmieniać zestawy wyposażenia, nawet gdy jedna z umiejętności jest odnawiana. Nie widzę tej zmiany w notkach, ale mam nadzieję, że zostanie ona wprowadzona.

Poprzedni artykułFinal Fantasy XIV zaczyna budować hype wokół aktualizacji 5.3
Następny artykułO tym jak wymagający Remnant: From the Ashes podbił moje serce