Odkąd studio Fenix Fire odzyskało prawa do Osiris: New Dawn, to wygląda na to, jakby developerzy zyskali skrzydła. Ilość wdrażanych aktualizacji zaskakuje i jednocześnie bardzo mnie uszczęśliwia.

Na serwer eksperymentalny (testowy) trafiła kolejna porcja nowości. Dotychczas developerzy skupiali się głównie na poprawkach związanych z wydajnością, stabilnością i zużyciem pamięci w grze, ale tym razem skupiono się na różnorodności biomów.

Stworzone przez nich nowe narzędzia do tworzenia rozległych, kolorowych i bardziej szczegółowych obszarów, pozwalają na szybsze rozmieszczenia na przykład dużych połaci traw i innych roślin, a jednocześnie zapewniają artystyczną szczegółowość. Dzięki temu dość szybko stworzono nowe biomy dla Proteus 2, a w przyszłości technologia ta zostanie także użyta na pozostałych planetach.

W nowej wersjo dodano nowe biomy na Proteus 2 obejmujące między innymi nową roślinność, minerały oraz ulepszone wydmy.

Obejrzyjcie zdjęcia i  sami oceńcie, jak Wam się podobają nowe miejscówki, bo jak dla mnie to znaczna poprawa w stosunku do tego co było. Widać, że w końcu opuściliśmy ziemskie klimaty 🙂

ŹRÓDŁOSteam
Poprzedni artykułESO: Zapowiedź zmian w zestawach wyposażenia i systemie Championa
Następny artykułESO: Wszystko co musicie wiedzieć o nowym systemie Endeavors (Starań)
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
AniolD

Bardzo dobrze… cały czas kibicuje temu projektowi.