Twój świat, Twoje zasady. I już we wrześniu będzie to możliwe w Fallout 76, bo w końcu będziemy mogli stworzyć i udostępnić innym własną wizję Appalachów z dostosowanymi przez nas zasadami.

Od wielu lat społeczność moderów gier z serii Fallout ulepsza i udostępnia graczom własne wizje tych gier. Także w przypadku Fallout 76 długoterminowym celem  twórców było udostępnić nam serwery i możliwość personalizacji panujących na nich zasad. I w ten sposób właśnie narodził się zapowiedziany wczoraj system Fallout Worlds.

Już we wrześniu, wykorzystując sporą ilość udostępnionych nam przez studio ustawień, będziemy mogli tworzyć prywatne światy z ustalonymi przez nas zasadami. Budowa C.A.M.P. we wcześniej niedozwolonych miejscach, nieskończona ilość amunicji, kontrola efektów pogodowych, zasięg skoków, czy też ustawienia związane z PvP – to tylko kilka przykładów z wielu ustawień, do których otrzymamy dostęp.

Wraz z wprowadzeniem Fallout Worlds do gry, do dyspozycji graczy Fallout 76 oddane zostaną dwa tryby związane z tym systemem: światy publiczne oraz światy własne.

Światy publiczne

Światy publiczne to rotująca się seria wrażeń w Fallout Worlds, dostępna dla wszystkich graczy. Światy te stworzone zostały przez zespół Bethesda Game Studios i zapewniają niepowtarzalne wrażenia z gry.

Dzięki nim, każdy gracz w Fallouta 76 będzie mógł na własnej skórze przekonać się, co jest możliwe w Fallout Worlds, a także czerpać inspiracje do tworzenia światów własnych.

Tylko jeden publiczny świat będzie dostępny w danym momencie i zmieniać się będą one co miesiąc. Pierwsze z nich, które można testować na serwerze testowym, obejmują:

  • Happy Builder – bez restrykcji związanych z budowaniem, wszystkie lokacje na mapie odkryte, PvP wyłączone;
  • Dweller Must Die – zmniejszone obrażenia zadawane przez graczy, zwiększone otrzymywane obrażenia, efekt pogodowy z mokradeł;
  • Butcher’s Delight – nieskończona ilość amunicji, nieograniczone PA, zwiększone rozczłonkowanie;
  • Quantum World – większa wysokość skoku, bez obrażeń od upadku, nuklearne stworzenia i flora, a także kwantowa burza.

Światy własne

Gracze posiadający aktywną subskrypcję Fallout 1st będą mogli wybrać teraz opcję Custom World z Menu i stworzyć nowy rodzaj prywatnego świata, w którym mogą modyfikować i dostosowywać wiele ustawień.

Do ich dyspozycji udostępnione zostaną trzy sloty na niestandardowe światy, ale tylko jeden z nich będzie mógł zostać ustawiony jako aktywny. Warto dodać, że światy te będzie można edytować nawet po ich udostępnieniu.

Jeśli nie posiadacie Fallout 1st, to nadal będziecie mogli dołączyć do światów stworzonych przez Waszych znajomych.

Postęp postaci

Postęp każdej postaci w światach publicznych lub niestandardowych jest specyficzny dla tych światów i jest całkowicie niezależny od trybu przygodowego.

W dowolnym momencie można będzie sklonować swoją postać z trybu przygodowego do  świata publicznego lub niestandardowego, a ale trzeba pamiętać o tym, że jednocześnie można będzie mieć maksymalnie pięć postaci w Fallout World. W przypadku światów publicznych, postępy postaci będą dostępna tak długo jak istnieje ten świat.

I co sądzicie o tym nowym systemie, który we wrześniu trafi do Fallout 76? Wykorzystacie go do stworzenia własnej wersji Appalachów?

ŹRÓDŁOStrona oficjalna
Poprzedni artykułWydarzenie Pan-Elsweyr w ESO, czyli czas ubić smoka…
Następny artykułNew World: ruszyły beta testy, Aeternum zachwyca, ekipa najlepsza
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
ghoulasD

Jak to Bethesda ma w zwyczaju, za późno o wiele za późno. Jak sie od początku krzyczało że maja dać własne modowane światy to nie chcieli słuchać, dopiero jak im populacja umarła to się obudzili. No nic na razie nie ma czasu na powrót do F76.