Mineło juz kilka dni od wprowadzenie ostatniej aktualizacji, po której to dotychczasowe Alerty zostały zastąpione alertami przeciwstawnymi.

O co konkretnie chodzi w tych Alertach Przeciwstawnych? Otóż:

  • Przeciwstawne alerty uruchamiają się gdy imperium kontroluje co najmniej 75% kontynentu.
  • Atakujące imperium, czyli to które uruchomiło Alert, wygrywa poprzez utrzymanie 75% terytorium kontynentu lub poprzez podbój terytorium kontynentu do 85%.
  • Frakcje broniące wygrywają poprzez uzyskanie kontroli nad 35% terytorium.
  • Kontynent zostaje zablokowany gdy frakcja atakująca wygrywa Alert.

Wprowadzenie kontynentu Hossin oraz wcześniejszy rodzaj Alertów powodowały, że walki przemieszczały się pomiędzy kontynentami. Z komentarzy graczy po wprowadzeniu ostatniej aktualizacji wynika, iż jest prawie niemożliwe aby zablokować kontynent i większość walk skupia się ponownie na niby znienawidzonym przez graczy, a jednak najpopularniejszym – kontynencie Indar.

Negatywnych opinii na temat tych przeciwstawnych alertów jest tak wiele, że Malorn, odpowiedzialny za ich zaprojektowanie, postanowił przedyskutować z graczami na Reddit ewentualne zmiany:

Po ilości komentarzy widzimy, że nie lubicie nowych Przeciwstawnych Alertów. Zgadzamy się, że nie do końca działają one w sposób jaki byśmy chcieli i patrzymy na kilka opcji, które możemy zmienić. Chcemy abyście to Wy mieli kontrolę nad tym, który z kontynentów został podbity na tyle wystarczająco aby móc go zablokować.

Oto niektóre rzeczy, które bierzemy pod uwagę:

  1. Obniżenie progów na wywołanie alertu na 40%? 50%?
  2. Usunięcie aspektu 2 przeciwko jednemu i  uczynienie go podobnym do starych alertów, w których zwycięzcą jest imperium z największą ilością terytorium.
  3. Wymóg minimalnej różnicy % w posiadanym terytorium (inaczej jest to remis). Pomysł jest taki, że nie wygrywacie mając 1% więcej terytorium od kolejnej frakcji i trzeba postarać się troszkę więcej.
  4. Utrzymanie czasu trwania alertu – 1 godzina.

Chcielibyśmy usłyszeć Wasza opinię na ten temat oraz inne pomysły jakie możecie mieć. Co Wam się podoba? Co więcej chcielibyście zobaczyć?

 

Poprzedni artykułCzyżby możliwość grania jako zombie?!
Następny artykułPołączenie serwerów, FPS i Valkyrie
7 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
RachitynowyJoe

Stare alerty i tyle. Nie przekombinowywać 😀

WolandPL

Nowe mogłyby zostać jako ostatnia deska ratunku dla przegrywających frakcji, trochę one zachęcają do walki o odbicie kontynentu i nie ma czegoś takiego, że 80% ludzi ucieka z kontynentu „bo i tak przegramy, więc taki hooooj” 😀 natomiast trzeba koniecznie przywrócić stare na równi z nowymi. I tyle. Faktycznie od kiedy nie ma alertów na zdobywanie ampów czy czegokolwiek innego, 70% walk znów jest na indarze.

Dobrze by było, aby i nowe i stare były jednocześnie, bo zwłaszcza po łączeniu serwerów przez pewien czas na kontynentach będzie kolejka na zalogowanie. Dwa równoległe alerty (jeden zwykł i jeden na obronę) trochę pomógłby podzielić populację serwera na dwa kontynenty, zamiast czekania w warpgate na kolejkę po to, aby przejść tam gdzie coś się dzieje.

SH3NKT

Dla mnie bomba, bo Indar dostępny non-stop. Ja tam go uwilbiam. ;c

Rajen

Przecież są dobre… Bardziej realne… Owszem, zmieniają się rzadziej kontynenty ale nie aż tak. -.- W końcu kontynent zdobędzie frakcja, która najbardziej na to zasłuży a nie, że ma 30% terenów i skampi się w 2 bio labach. Nowe alerty wymagają znacznie większych umiejętności i to jest na plus. A hossin jest do dupy, słaba optymalizacja i w większości przypadków nie da się obejść pozycji wroga… Na Ceres wielu gra na starych kontynentach gdy jest Hossin i np. Esamir odblokowane to dużo więcej ludzi idzie na Esamir.

kociamafia

Wyczuwam duszę farmera 😀

Fakt, PPA, marauder i banshee lepiej działają na Indarze 😉

PLH

Złe są, bo są za rzadkie – póki co to tylko jeden był, w którym brałem udział, i na dodatek taki, który szybko się skończył (bo jak jedna frakcja ma 50% populacji a dwie inne mają między sobą dobrą farmę na Bio Labie, to co może zrobić gracz najchętniej?)

Niech dadzą alert na odbicie terenu (frakcja ma na kontynencie tylko Warpgate i 3 placówki co najwyżej przy nim? Niech odbija jak najwięcej w ciągu godziny!), blokadę dominacji innej frakcji (czyli przeciwstawny, ale odpalany przy 60% frakcji dominującej), etc… Błąd 10% terenu to może być szybko zmniejszony (3 lub 4 placówki ghostcapowane przez kilkadziesiąt osób i nagle odpala się taki alert… Szansa na odbicie jest marna).

balrogos

Na indarze wszystko lepiej dziala :p