Pamiętacie jeszcze o tym, że pod koniec maja na serwer testowy trafiły zmiany związane z LMG?

Zmiany te wzbudziły olbrzymia debatę i dlatego też tym razem developerzy postanowili wpierw ogłosic listę potencjalnych zmian, tak aby gracze mogli je przeduskutować zanim trafią one na serwer PTS.

Jaki jest cel tych sugerowanych zmian? Developerzy zauważyli niepokój graczy związany z modyfikatorem ADS .75 w trakcie ruchu. W planach jest usunięcie tego modyfikatora z LMG specyficznych dla każdej frakcji i jednoczesne skompensowanie tego w inny sposób. Aby znaleźć najlepszy sposób w jaki można to zrobić, ekipa PlanetSide 2 potrzebuje opinii graczy.

Oto lista proponowanych zmian:

Orion

  • ADS CoF odrzut zmieniony z 0.05 na 0.04
  • ADS CoF w ruchu zmniejszono z .4 na .35

Betelgeuse

  • ADS CoF odrzut zmieniony z 0.05 na 0.04
  • ADS CoF w ruchu zmniejszono z .4 na .35

Ursa

  • ADS CoF w ruchu zmniejszono z .4 na .35

SVA-88

  • ADS CoF odrzut zmieniony z 0.05 na 0.04

Pulsar LSW

  • Przelicznik pierwszego strzału zmieniony z 2.45 na 1.8
  • ADS CoF odrzut zmieniony z 0.05 na 0.04
  • DS CoF w ruchu zmniejszono z .4 na .35

Butcher

  • dodano Spinup (przyspieszenie?) – prędkość wystrzału (RoF) zmieniono z 750 na 780 przez 0.4 sekundy.

TMG-50

  • ADS CoF w ruchu zmniejszono z .4 na .35

 

Poprzednie zmiany (bez uwzględnienia propozycji):

Orion

  • Modyfikator ADS zmieniony z 0.75 na 0.5
  • Odrzut w poziomie z 0.2/0.225 na 0.22/0.22
  • Tolerancja w poziomie z 0.9 na 0.88
  • Strzał z biodra stojąc z 2.75 na 2.5
  • Strzał z biodra w trakcie ruchu z 3.5 na 3.25
  • Szybkość pocisku z 570 na 540

Betelgeuse

  • Modyfikator ADS zmieniony z 0.75 na 0.5
  • Odrzut w poziomie z 0.2/0.225 na 0.22/0.22
  • Tolerancja w poziomie z 0.9 na 0.88
  • Strzał z biodra stojąc z 2.75 na 2.5
  • Strzał z biodra w trakcie ruchu z 3.5 na 3.25
  • Szybkość pocisku z 570 na 540
  • Zmniejszono szybkość przegrzewania (Heat bleedoff speed) o 20%

Anchor

  • Strzał z biodra stojąc z 3 na 2.75
  • Strzał z biodra w trakcie ruchu z 3.75 na 3.5
  • Szybkość pocisku z 600 na 570

MSW-R

  • Strzał z biodra stojąc z 3 na 2.75
  • Strzał z biodra w trakcie ruchu z 3.75 na 3.5
  • Szybkość pocisku z 580 na 550

SVA-88 & SVA-88 GG

  • Modyfikator ADS zmieniony z 0.75 na 0.5
  • Odrzut w poziomie z 0.2/0.225 na 0.2/0.2
  • Tolerancja w poziomie z 0.9 na 0.8
  • Odrzut w pionie z 0.44 na 0.4

Pulsar LSW

  • Może używać ulepszony magazynek (extended magazine)

EM1

  • Zasięg maksymalnych obrażeń z 10m na 20m
  • Odrzut w poziomie z 0.2/0.2 na 0.18/0.18
  • Tolerancja w poziomie z 0.7 na 0.54

T16 Rhino

  • Zasięg maksymalnych obrażeń z 10m na 20m
  • Będzie można używać Soft Point Ammo (WIP – trwają prace)

VX29 Polaris

  • Zasięg maksymalnych obrażeń z 10m na 20m
  • Kąt odrzutu z 17/20 na 17/17
  • Będzie można używać Flash Suppressor (WIP – trwają prace)

Butcher

  • Wielkość magazynku z 150 na 100
  • Ilość amunicji z 450 na 400
  • Odrzut w poziomie Min/Max zmienione z 0.225 na 0.21375
  • Przeładowanie (krótkie) zmieniono z 5.4 na 4.8
  • Przeładowanie (długie) zmieniono z 6.2 na 5.8

Guass Saw

  • Moving Aim Down Sights CoF (CoF celowania w dół podczas ruchu?) z 0.5 na 0.4
Poprzedni artykułProblemy w raju, czyli Trion walczy z kolejnym exploitem w ArcheAge
Następny artykułCzas pożegnać się z programem rekrutującym nowych graczy