Kilka dni temu ekipa The Repopulation wprowadziła aktualizację, która jest podstawą do przyszłego systemu oblężeń, który będzie dostępny w tej grze.

Wprowadzono zmiany w oddziaływaniu różnego rodzaju struktur, które w przyszłości będą odgrywać główną rolę w oblężeniach, kiedy ten nowy system PvP trafi na serwery Live. Regeneracja energii, jak i jej przechowywanie połączone zostało z miastami tworzonymi przez graczy. Będzie miało to olbrzymie znaczenie w czasie oblężeń, gdyż do regeneracji osłon, jak i baterii graczy, potrzeba będzie olbrzymiej ilości energii. Jednocześnie dodano zupełnie nowy przedmiot, który można wydobyc z martwych NPC – Magnetite. Dostarcza on energii i dzięki jego uzupełnianiu wszystko powinno działać bez problemów.

Oprócz tego wprowadzono tygodniowy koszt energii dla miast w zależności od ich wielkości oraz wiele ulepszeń w mechanice, jak i animacjach walki.

2015-02-16_repopulation_skin

 

Poprzedni artykułNowa wieżyczka w PlanetSide 2
Następny artykułProject: Gorgon ufundowany i niedługo dostępny na Steam