Od dawna gracze H1Z1: Just Survive proszą o zmiany w tej grze, które sprawiłyby, że gra stałaby się większym wyzwaniem i gracze musieli by współpracować aby przeżyć.

Wygląda na to, że prośby te zostaną w końcu wysłuchane, gdyż na serwer testowy trafiły pierwsze z zapowiadanych jakiś czas temu zmian.

Oto lista zmian:

  • Możliwość wyboru miejsca odrodzenia;
  • Pierwsze podejście do systemu zapobiegającemu gromadzeniu pojazdów;
  • Nomad Server  – serwer na którym NIE można budować baz (na tą chwilę nie zmieniono ilości zombie, która to ma być znacznie większa);
    • opisany jest jako „Experimental server”
  • Usunięto możliwość zamiany pocisków na inne;
  • O wiele rzadszy łup do znalezienia w świecie;
  • Znaczniki na mapie pokazujące gdzie znajduje się postać oraz inne osoby w grupie.

20160615-h1z1-js-test-respawn

Zgodnie z tym co mówiła osoby, które odwiedziły serwer testowy, rozgrywka na serwerze testowym uległa dramatycznej zmianie. Owszem, pojawiło sie mnóstwo dziwnych błędów, które z pewnością zostaną naprawione przez ekipą H1Z1, ale chodzi tutaj głównie o tym, że gra ta w końcu stała sie survivalem. Po pierwsze to bardzo trudno jest znaleźć jedzenie i gracze spekulują, że zmniejszono ilość jego pojawiania się o jakieś 80%.  Praktycznie niemożliwością jest znaleźć narzędzia i równie rzadka jest amunicja oraz broń.

Oczywiście są to dopiero pierwsze zmiany i zgodnie z informacjami przekazanymi przez devsów – nie są one ostateczne. Zarówno ilość pojawiających się w świecie przedmiotów, jak i pojazdów może ulec jeszcze zmianie.

20160615-h1z1-js-test-opisy

Jeśli chcielibyście zalogować się na serwer testowy H1Z1: Just Survive to uprzedzam, że serwer Test PvP jest zepsuty i należy logować się na Exeprimental (Nomad) lub też PvE Test.

Poprzedni artykułTego właśnie mi brakowało!
Następny artykułKampania Edengrad na Kickstarter zakończona sukcesem!
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Zartrom

Psują grę :/