Od dawna gracze H1Z1: Just Survive proszą o zmiany w tej grze, które sprawiłyby, że gra stałaby się większym wyzwaniem i gracze musieli by współpracować aby przeżyć.
Wygląda na to, że prośby te zostaną w końcu wysłuchane, gdyż na serwer testowy trafiły pierwsze z zapowiadanych jakiś czas temu zmian.
Oto lista zmian:
- Możliwość wyboru miejsca odrodzenia;
- Pierwsze podejście do systemu zapobiegającemu gromadzeniu pojazdów;
- Nomad Server – serwer na którym NIE można budować baz (na tą chwilę nie zmieniono ilości zombie, która to ma być znacznie większa);
- opisany jest jako „Experimental server”
- Usunięto możliwość zamiany pocisków na inne;
- O wiele rzadszy łup do znalezienia w świecie;
- Znaczniki na mapie pokazujące gdzie znajduje się postać oraz inne osoby w grupie.
Zgodnie z tym co mówiła osoby, które odwiedziły serwer testowy, rozgrywka na serwerze testowym uległa dramatycznej zmianie. Owszem, pojawiło sie mnóstwo dziwnych błędów, które z pewnością zostaną naprawione przez ekipą H1Z1, ale chodzi tutaj głównie o tym, że gra ta w końcu stała sie survivalem. Po pierwsze to bardzo trudno jest znaleźć jedzenie i gracze spekulują, że zmniejszono ilość jego pojawiania się o jakieś 80%. Praktycznie niemożliwością jest znaleźć narzędzia i równie rzadka jest amunicja oraz broń.
Oczywiście są to dopiero pierwsze zmiany i zgodnie z informacjami przekazanymi przez devsów – nie są one ostateczne. Zarówno ilość pojawiających się w świecie przedmiotów, jak i pojazdów może ulec jeszcze zmianie.
Jeśli chcielibyście zalogować się na serwer testowy H1Z1: Just Survive to uprzedzam, że serwer Test PvP jest zepsuty i należy logować się na Exeprimental (Nomad) lub też PvE Test.
Psują grę :/