Na serwery H1Z1 w wersji na PlayStation 4 trafiła dzisiaj spora aktualizacja. Twórcy dodali mechanikę podnoszenia powalonych sojuszników, naloty powietrzne oraz trzy różne opcje przyspieszania celowania.

Nowa mechanika podnoszenia powalonych sojuszników dodana została do meczy Duo oraz Five. Zamiast umierać, postacie powalone mogą zostać podniesione przez kolejne 60 sekund, po czym wykrwawią się na śmierć. Specjalna ikona na mapie pokaże miejsca gdzie znajdują się powaleni gracze, a w przypadku gdy cała drużyna została powalona, następuje automatyczna eliminacja z meczu.

Rzadki granat ma szansę pojawienia się w zrzutach z zaopatrzeniem II i III poziomu. Po rzuceniu, w miejsce jego lądowania, nadlecą trzy fale myśliwców, które zbombardują ten obszar.

Upewnijcie się, że dobrze celujecie i po rzucie uciekajcie ile sił w nogach.

Ponadto twórcy H1Z1 udostępnili 3 modele przyspieszenia celowania na PS4: linearny, wykładniczy oraz o wysokiej czułości. Dodatkowo zwiększono maksymalną prędkość celowania podczas poruszania, dzięki czemu można szybciej obrócić postać.

Prócz tego ekipa H1Z1 wyłączyła obrażenia zadawane graczom pojazdami, dodała efekt na ekranie gdy postać spadnie poniżej 20%, naprawiła modele amunicji 5.56 i 7.62 oraz naprawiła wiele innych błędów.

W podziękowaniu za 10 milionów graczy, wszystkie osoby które zalogowały się do H1Z1 do środy 27 czerwca, otrzymają one w prezencie darmowe skórki Darkfire Pickup Truck oraz Sunrise Parachute.

Osoby pragnące wspomóc DayBreak Games, a do tego lubiące unikalny wygląd, mogą od dzisiaj zakupić w sklepie w wersji na PS4 pakiet Day of the Dead, w którym znajdą pełen strój oraz skórkę na M40.

I co sądzicie o tej aktualizacji?