Na serwer testowy H1Z1 trafiła długo oczekiwana aktualizacja, która z pewnością ucieszy wielu fanów tej produkcji. Nie tylko będzie można wypróbować odświeżoną mapę Z1, ale twórcy zdecydowali się także na przywrócenie paru elementów gry, jakie obecne były w pre-sezonie 3.

WITAMY PONOWNIE NA Z1!

Odświeżona mapa Z1 udostępniona została na razie na serwerze testowym H1Z1. Z1 to mapa o wymiarach km na 8km, która z pewnością przypadnie do gustu zarówno starym, jak i nowym graczom.

Weterani zauważą kilka mniejszych punktów zainteresowań na północnych i zachodnich obszarach mapy, a także nowe miejsca pojawiania się łupów na terenach uprzednio ich pozbawionych.

Ukształtowanie terenu zostało udoskonalone w celu poprawienia nawigacji i uczynienia bardziej przejrzystym miejsc, w których można prowadzić pojazd. Ponadto zaktualizowano budynki, optymalizując ich wydajność, a także tworząc je bardziej atrakcyjnymi wizualnie. Podczas gdy większość układów budynków nie uległa zmianie, to jednak niektóre z nich zostały poprawione, tak by lepiej pasowały do obszaru, okien i drzwi, a także by poruszanie się po nich było bardziej spójne i mniej frustrujące.

Wszystkie te zmiany wprowadzone zostały z ogólną filozofia podtrzymującą klasyczny wygląd mapy i tak, by zachować to, co sprawiało, że każda lokacja i miejscowość były zabawne oraz interesujące.

Prócz tego ekipa H1Z1 dodała cztery unikalne schematy oświetlenia mapy, które pasują do nowego systemu i są losowo wybierane przy starcie meczu. Obecny plan zakłada rotację różnych ustawień oświetlenia i klimatu, które czasami mogą ulec zmianie.

Odświeżenie i ulepszenie mapy Z1 kosztowało ekipę tej gry sporo czasu, więc nie ma co się dziwić, że są oni podekscytowani, iż w końcu mogą ją zaprezentować graczom.

ROZGRYWKA

  • AR-15 i AK-47 zostały dostosowane, aby umożliwić od dwóch do trzech (w zależności od tego, jak szybko strzelasz) dodatkowych strzałów trafiających w cel, zanim zadziała odrzut.
  • AR-15 i AK-47 są teraz 60% dokładniejsze podczas strzelania do bioder.
  • Zmęczenie od kucania zostało usunięte, więc gracze nie są już ograniczani, niezależnie od tego, jak często kucają.
  •  Animacje skoku zostały skrócone, aby zapewnić szybszą akcję skoku, pozwalając graczom skakać częściej bez czekania na zakończenie animacji. Dodatkowo, pęd gracza i prędkość utrzymują się w kierunku skoku, pozwalając na swobodne celowanie i rozglądanie się bez konieczności skrócenia skoku.
  • Animacje biegania i sprintu zostały przywrócone do wersji z Pre-Season 3 wraz z karabinami mającymi pozycję skierowaną do przodu.
  • Ulubione dźwięku uderzeń pocisków z Pre-Sezon 3 także powróciły: zniszczenie hełmu i kevlara, strzał w głowę.

HARMONOGRAM TESTÓW

Mapa Z1 udostępniona zostanie w czwartek, 21 czerwca, o godzinie 19:00 czasu polskiego na serwerze testowym H1Z1 w trybie Arcade. Testy zakończone zostaną w poniedziałek, 25 czerwca, o godzinie 19:00.

Combat Training także zostanie udostępniony graczom, tak by mogli przetestować zmiany w rozgrywce.

Ponadto, funkcja wyboru miejsca pojawienia się na mapie w trybie Arcade zostanie włączona w czwartek i piątek, po czym wyłączona zostanie na sobotę i niedzielę.

To kto z Was ma zamiar przetestować mapę Z1 na serwerze testowym H1Z1?