Pewnie zauważyliście, że miniony tydzień był pierwszym od momentu premiery Conan Exiles na Steam Early Access, kiedy na serwery nie wprowadzono żadnej aktualizacji?

I pewnie zastanawiacie się co się stało?

No cóż, w najnowszym liście skierowanym do społeczności tej gry, producent Joel Bylos, ujawnił iż studio nie do końca było zadowolone ze swoich aktualizacji wprowadzanych w takim tempie jak dotychczas. Wielokrotnie bowiem zdarzało się, że kolejne aktualizacje nie tylko dodawały nowe treści, czy też naprawiały istniejące błędy, ale i psuły niektóre aspekty tej gry.

Starając się zwiększyć jakość naszych aktualizacji, postanowiliśmy zaprzestać cotygodniowych aktualizacji i zamiast tego poświęcić więcej czasu na testowanie, do momentu, kiedy będziemy pewni, że osiągnęliśmy odpowiednią poprzeczkę jakości ustaloną dla tej gry.

Oprócz tego, w tym samym wpisie, studio Funcom podzieliło się z graczami informacją na temat wielkanocnej ankiety dotyczącej Conan Exiles.

Okazuje się, że zdecydowana większość graczy preferuje grać na prywatnych serwerach PvP oraz PvE. Najmniejsza popularnością cieszą się serwery PvP-Blitz, z których część w niedługim czasie zostanie zmieniona na inny rodzaj serwerów. Zaskoczeniem dla twórców Conan Exiles była liczba graczy, którzy zdecydowali się na wersję singleplayer, czy też serwery lokalne. Dobra wiadomość jest taka, że przygotowując się do wydania gry na Xbox One, użytkownicy wolący wersję singleplayer z pewnością odczują dużą poprawę w optymalizacji gry.

Jeśli chodzi o nowe funkcje, jakie gracze chcieliby aby studio Funcom dodało do gry, to na pierwszym miejscy było oswajanie zwierząt i wierzchowce, ulepszony system niewolników oraz podstawy magii, która jakby nie patrzeć jest nieodłącznym elementem świata Conana Barbarzyńcy. Te wybory nie zaskoczyły projektantów, ale było jednak coś, co ich lekko zdziwiło. Otóż okazuje się, że ulepszenie systemu oblężenia było najmniej popularnym wyborem, co jest zaskakujące, gdyż devsi wliczają do tego obronę przeciwko avatarom – o czym być może zapomnieli wspomnieć w ankiecie.

Niebezpieczne podziemia w Conan Exiles

Wskazując funkcje istniejące już w Conan Exiles, gracze poprosili projektantów o poprawienie w pierwszej kolejności walki, a później system budowania, AI przeciwników, rzemiosło i klany. Jeśli chodzi o poprawienie systemu walki w grze, to w planach twórców jest, aby z czasem stała się ona bardziej taktyczna i interesująca. Kompletnym zaskoczeniem dla studia Funcom było jednak drugie miejsce systemu budowania, który dotychczas uważany był przez nich za jeden z najbardziej dopracowanych i oferujących dużą ilość możliwości. Owszem w planach jest rozszerzenie ilości materiałów budowlanych, szczególnie tych związanych z nowym biomem, jaki jeszcze w tym roku dodany zostanie do Conan Exiles, ale twórcy gry do tej pory nie planowali żadnych większych zmian. W związku jednak z wynikami ankiety, projektanci zastanawiają się, co nowego powinno zostać dodane do systemu budowania.

Jeśli zainteresowały Was wyniki ankiety przeprowadzonej wśród graczy Conan Exiles, to więcej informacji znajdziecie tutaj.

A jak Wam się gra w Conan Exiles? Nad czym w pierwszej kolejności powinni popracować twórcy gry i co chcielibyście aby do niej dodano?

Poprzedni artykułROKH – nowe filmiki instruktażowe o przetrwaniu na Marsie
Następny artykułWymyśl slogan i wygraj od BabaGra.pl kod na H1Z1: King of the Kill
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
ALEKEIZ

Akapit zaczynający się od słów „wskazując funkcje” w dalszej treści mały błąd „to jest w planach jest aby z czasem” 🙂 a i tak się dobrze czyta.

Hary0n

Zbudowałem sobie całkiem ładną wieżyczkę, przez tydzień nikt do niej nie wtargnął!
Po tygodniu zapomniałem usunąć schody wylogowywując się z gry i straciłem wszystko. Ale nie było tego dużo.
Jednak ostatecznie trochę się znudziłem. Level wbijał się powoli, budowanie większej bazy nie miało sensu – pierwszy lepszy avatar rozniósłby ją w pył.