Po dość długim opóźnieniu, studio Batlestate Games ogłosiło dzisiaj rano, że już w lipcu ruszą zamknięte beta testy ich hardcorowej strzelanki, łączącej w sobie elementu survivalu i RPG – Escape from Tarkov.
Wraz z rozpoczęciem beta testów, twórcy wprowadzą do gry duże usprawnienia związane z optymalizacją, a także wiele nowych elementów, jak na przykład:
- System ubezpieczeń – za niedużą kwotę, gracze będą mogli ubezpieczyć broń i sprzęt na nadchodzący rajd, który zostanie przez nich odzyskany tylko w przypadku, gdy nie zostanie wyniesiony przez innego gracza z lokacji;
- Łupy i ekonomia – wraz z beta testami do gry dodany zostanie nowy handlarz Peacemaker, oferujący zachodnią broń, nowe przedmioty wymienne, medykamenty oraz inne przedmioty, które gracze będą mogli wykorzystać do handlu. Dodanie do gry ekonomii oznacza, że przedmioty będzie można wymieniać, a ich cena bazować będzie na popycie i rzadkości ich występowania;
- Bronie – nowe części do modyfikacji broni, a także nowe rodzaje amunicji;
- Lokacje – w trakcie beta testów udostępnione zostaną graczom cztery lokacje: Customs, Woods, Factory oraz najnowsza i największa Shoreline (zdjęcia z tej lokacji znajdziecie tutaj);
- Główny chat – specjalny kanał dostępny dla wszystkich graczy, którzy są zalogowani do gry.
A jeszcze zanim rusza beta testy, najnowsza aktualizacja wprowadzi nową wersję silnika Unity oraz wsparcie dla DX11.
Jest to bardzo dobra wiadomość dla fanów Escape From Tarkov. A czy Wy zakupiliście już pakiet dający dostęp do tej produkcji?
Miałam ostatnio szansę pograć w ten tytuł i powiem Wam, że jest to naprawdę wymagająca gra o wielkim potencjale, ale i też z dużymi problemami (lagi!). Oczywiście więcej czasu straciłam w Menu, zmieniając opcje oraz wyposażając swoją postać na kolejne rajdy podczas których wszystko traciłam, ale w końcu udało mi się przeżyć ponad 16 minut i z sukcesem opuścić lokacje rajdową. Udało mi się także niechcąco wykończyć swoją drużynę…
Pełen zapis z tego streamu znajdziecie tutaj, a poniżej tylko krótki trzy-minutowy klip pokazujący, jak bardzo nie nadaję się do grania w tego typu produkcje. Jedno Wam powiem – było wesoło i będziemy to powtarzać 😀
I serdeczne podziękowania za pomoc dla HammsterEffect!
Kinya, ty jesteś ponad to coś co nazywają „friendly fire”…. tiaaa, lepiej sobie to zanotować.