Więc najpierw to co zobaczymy w GU61 zaplanowanym na sierpień:
Dynamiczne dungeony (otwarte lochy czy zony grupowe?)
- Nowe wersje Silent City i Djinn Master’s Prism
- wszystkie dungeony skalowalne od 60 do 90 lvl
- Moby/namedy pojawiaja sie losowo
War of Zek
- Plane of War z EQ1
- Nowe zony grupowe oraz rajdowe (wersje łatwe i trudne)
Zmiany w przedmiotach od levelu 20 do 90
Zmiana w drzewkach AA
- drzewko klasowe ułożone w linie a nie jak teraz w „pajęczynę”
- drzewko AA dla crafterów – 3 rzędy, maksymalnie 25 AA do wydania m,in: zwiększenie wydobycia rare z harvestowania
Zmiana klasowych focusów – pewnie chodzi o te na armorze
House Rating System
- udekoruj swój dom i udostępnij do oglądania
- gracze mogą oceniać od 1 do 5 gwiazdek
- tablica liderów czyszczona co 48 godzin
- nagrody za bycie na tablicy liderów
Dungeon Finder System
- na razie działać będzie na danym serwerze, z czasem cross-serwer
- można używać samodzielnie lub też będąc już w grupie z kimś
- można zrobić /disband jeśli coś nam się nie podoba
Latające Fea / Arasai – trzeba mieć ukończony quest na 85 levelu
Nowe tereny w Eastern Wastes
Event przygotowujący do pojawienia sie Beastlordów w dodatku Age of Discovery
Djinn Master’s Prism haha może w końcu usuną konieczność szukania ludzi z music boxami.