W najnowszym odcinku State of the Game ekipa The Division 2 przedstawiła pokrótce nowości, które trafia do gry wraz lutowym Epizod 3: Coney Island – Polowanie.
Podczas 40-minutowego streamu mieliśmy okazję obejrzeć nowy zwiastun tego Epizodu, a także dowiedzieć się co nieco o powrocie Czyścicieli, a także nowej klasie – Firewall. Niestety, nie podano nam dokładnej daty premiery tych nowości… (Znamy datę premiery: 12 luty)
MISJE GŁÓWNE
Podobnie jak w Waszyngtonie, osiem miesięcy minęło od czasu wydarzeń w Nowym Jorku, dlatego też na Coney Island panuje lato.
Niestety, wyspy tej nie będzie można swobodnie zwiedzać, a jedynie eksplorować teren dostępny w ramach dwóch nowych misji głównych:
- Coney Island – Ballpark
- Coney Island – Park rozrywki
Podczas tych misji gracze zmierzą się z frakcją znaną z The Division 1: Czyściciele. Warto dodać, iż mimo tego, że frakcja ta stała się mocniejsza i bardziej taktyczna w walce, to ich słabym punktem nadal jest zbiornik na paliwo do używanych przez nich miotaczy ognia.
TAJNE PRZYDZIAŁY
Posiadacze Przepustek Sezonowych na Rok I otrzymają dostęp do dwóch nowych tajnych przydziałów:
- Detention Center Rescue
- Nightclub Infiltration
NOWE BRONIE
Honey Badger zostanie dodany jako normalna broń.
Nowy karabin szturmowy, który opiera się na trzech wzmocnieniach wynikających z unikalnego talentu:
- Adaptive Instincts (Instynkt adaptacyjny)
- Trafienie 30 strzałami w głowę zwiększa szansę na trafienie krytyczne +20% oraz obrażenia od trafień krytycznych o 50% na 45 sekund
- Trafienie 60 strzałami w ciało daje +100% do obrażeń na 45 sekund
- Trafienie 30 strzałami nóg zwiększa prędkość przeładowywania broni o 150% na 45 sekund
Warto dodać, że buffy te będzie można stosować jednocześnie. Oznacza to, że strzelając we wszystkie części ciała, będzie można je odpalić w tym samym czasie.
SPECJALIZACJA: PIROMANIAK
Wybranie specjalizacji Firewall pozwoli graczom wyposażyć miotacz ognia oraz specjalny wariant tarczy – Striker Shield, dzięki czemu mogą oni podejść blisko wroga, zadać im obrażenia od ognia oraz ich podpalić.
Nowy wariant tarczy da również sojusznikom znajdującym się za graczem z tarczą, buff w postaci zwiększonych obrażeń, który to uzależniony będzie od ilości przeciwników znajdujących się w stożku przed tarczą.
- Firewall Tactical Link zapewnia wszystkim członkom znajdującym się w odległości mniejszej niż 10 metrów zwiększenie obrażeń o 10%
- Bull Rush – +50% do pancerza podczas poruszania się od osłony do osłony
Obrażenia:
- Fiery Response – przy zniszczeniu zbroi podpalasz przeciwników znajdujących się w odległości mniejszej niż 5 metrów
- Wzbogacona Formuła Magnezowa – czas podpalenia wydłużony o 10%/20%/30%/40%/50%
Wsparcie:
- Frontline Recovery – zabicie przeciwnika daje 10%/20%/30% punktów HP
Broń boczna:
- Strzelba z podwójna lufą, która aplikuje debuff zwiększający szansę na podpalenie przeciwnika
- Primer Round – uszkodzeni wrogowie tracą 50% odporności na poparzenie a 5 sekund
- Debuff ten działa także na przeciwników odpornych do tej pory na podpalenie.
Granatem dedykowanym dla tej specjalizacji jest „Cluster Granate”, który po rzuceniu dzieli się na mini granaty wybuchające na większym obszarze.
Ponieważ cała koncepcja tej specjalizacji bazuje na bliskim podejściu do przeciwnika, użycie pancerza zapewnia odzyskanie 200% pancerza i 200% zdrowia w ciągu 10 sekund.
Modyfikacja broni
Taktyczny krótki uchwyt dający +10% do obrażeń krytycznych
Badania polowe
Podobnie jak w przypadku wcześniejszych specjalizacji posiadacze Przepustki Sezonowej na Rok I mają natychmiastowy dostęp do tej specjalizacji. Do 31 stycznia Przepustkę na Rok 1 można kupić w cenie obniżonej o 70%.
Pozostali użytkownicy by odblokować tę specjalizację, muszą wpierw ukończyć pięć etapów badań polowych.
Balans
- Zmniejszono efekty niektórych statusu, by skrócić czas trwania odporności
- Mnożnik PvP dla strzelb zmniejszony o 20%
- Mnożnik PvP dla strzelb z podwójna lufą zmniejszony o 40%
INNE
Jak już wielokrotnie wspominano aktualizacja TU 8 – która ma zostać udostępniona „kilka tygodni po Epizodzie 3” – wprowadzi nie tylko olbrzymie zmiany w wyposażeniu (Łupy 2.0), rekalibracji, umiejętnościach, ale także zwiększy poziom KW (Klasy Wyposażenia/ Gear Scrore) oraz doda wiele nowości, tak by ponowne zbieranie elementów wyposażenia nie było nudne.
Ponadto twórcy zdradzili, że w przyszłości gracze spotkają na swej drodze znacznie więcej Łowców (hunter), a w misjach na heroicznym poziomie trudności zmierzymy się z przeciwnikami ze wszystkich frakcji, nie tylko Czarnymi Kłami.
—
Dajcie znać co sądzicie o tych zapowiedziach.