Podczas wczorajszego State of the Game, pracująca z domów ekipa The Division 2, podzieliła się z graczami informacjami związanymi z nadchodzącymi zmianami oraz poprawkami.
Zanim przejdziemy do szczegółów, to warto dodać, że developerzy pracują nad wieloma problemami jednocześnie i w różnych zespołach. Niektóre poprawki lub zmiany wymagają nieco więcej czasu i testowania, a to oznacza, że niektóre poprawki mogą być wprowadzane szybciej, a na inne potrzeba nieco więcej czasu.
Trwają prace nad kolejną aktualizacją (TU 8.4), która wprowadzi między innymi poprawki oraz kilka zmian balansujących rozgrywkę. Oto czego możecie się spodziewać:
Poprawki błędów
- Naprawiono problem z zacinającym się Intelem w skrzynce pocztowej;
- Naprawiono błąd powodujący, że ładunek przylepny w niektórych sytuacjach nie zadaje obrażeń;
- Naprawiono błąd z niepoprawnym wyświetleniem harmonogramu wydarzenia wizerunkowego;
- Naprawiono błąd powodujący w określonych okolicznościach utratę postępów w Obławie Sezonowej;
- Naprawiono błąd z pułapką porażającą rozmieszczającą miny zbyt blisko siebie;
- Naprawiono błąd powodujący, że nie działały bonusy i talenty zestawu Hard Wired.
Zmiany w rozgrywce
- Obława Sezonowa zostanie zmieniona w taki sposób, by umożliwić postęp na poziomie trudności Normalny i powyżej. Ułatwi to wspólna grę, ponieważ wszyscy będą zdobywać postępy bez względu na to, jaką trudność ustawił lider grupy.
- Obława Sezonowa otrzyma przycisk na interfejsie, który pozwoli graczom zresetować Obławę, by móc ja powtórzyć. Funkcja ta pozwoli na zresetowanie tylko i wyłącznie Obławy, bez konieczności zmiany globalnego poziomu trudności.
- Maska Kojota wypadać będzie z Kojota (Jefferson Trade Center) z szansą zwiększającą się wraz z poziomem trudności.
Balans
Obecnie gra została dostosowana w taki sposób, by walka z tymi samymi przeciwnikami na wyższych poziomach trudności i przy większej liczbie graczy odpowiadała wyposażeniu oczekiwanemu na tym poziomie. Jednak ponieważ na wyższym poziomie i przy większej ilości graczy w grupie, gra dodaje więcej przeciwników elitarnych, spowodowało to, że przeciwnicy zostali nadmiernie wzmocnieni pod względem punktów życia i zadawanych obrażeń. W planach jest obniżenie tych wartości.
W nadchodzącej aktualizacji:
- Obrażenia zadawane przez wszystkich przeciwników NPC, na wszystkich poziomach trudności, zostaną zmniejszone;
- Zmniejszone zostanie skalowanie ilości zdrowia i pancerza dla grup 2-, 3- i 4-osobowych;
- Dodatkowo zmieniona zostanie ilość życia i pancerza przeciwników w zależności od aktywności
- To odnosi się do wyzwań na poziomie trudnym i wymagający, gdzie przeciwnicy będą mieć mniej życia i pancerza niż obecnie
- Wyjątkiem są przeciwnicy heroiczni i legendarni, których zdrowie i pancerz zostaną zwiększone, by zrekompensować redukcję skalowania w zależności od ilości osób w grupie.
Developerzy nadal uważają, że wyzwania heroiczne i legendarne powinny być bardzo trudne. Dlatego też zwiększona zostanie podstawowa trudność na tych poziomach, tak by uwzględnić redukcję zdrowia w skalowaniu w trybie współpracy. W porównaniu do teraz, oznacza to, że wyzwania heroiczne oraz legendarne będą nieco trudniejsze dla graczy solo i grup 2-osobowych, dla grupy 3-osobowej pozostanie bez zmian, a grupie 4-osobowej będzie nieco łatwiej.
Poziom 30
- Na poziomie 30 (poziom świata I – V), zdrowie, pancerz oraz obrażenia zadawane przez przeciwników zostaną zmniejszone.
Zawartość sprzed rozszerzenia Władcy Nowego Jorku mają niższe maksymalne wartości obrażeń od broni, umiejętności, pancerza, itd., niż na poziomie 31+, dlatego też w tym przypadku trudność dostosowywana jest oddzielnie.
PvP
- Wszystkie obrażenia od broni z PvP: -20%
- Karabiny w PvP: dodatkowe – 10%
- MMR w PvP: dodatkowe -10%
Wszystkie powyższe zmiany wprowadzone zostaną w następnej aktualizacji. Na ten moment jednak nie wiemy, kiedy zostanie ona udostępniona.
Zobacz także: Inne artykuły związane z The Division 2
Prócz wyżej wymienionych poprawek oraz zmian, ekipa The Division 2 pracuje także nad rozwiązaniem innych problemów. Niestety, wymagają one nieco więcej pracy i testów, więc obecnie nie wiadomo, kiedy zostaną wprowadzone. Jest możliwe, że będą one gotowe wcześniej niż jest zakładane i wówczas wprowadzone zostaną, po wcześniejszym poinformowaniu społeczności.
Oto lista:
- Nie działają talenty i bonusy zestawów;
- To obejmuje także zestaw Grot Włóczni dostarczający amunicję specjalną w Strefach Mroku.
- Problemy z rejestracją obrażeń;
- Niektóre warianty Ula nie otrzymują premii do zdrowia i zasięgu zależnych od poziomu umiejętności;
- Niskie FPS w strefach ekstrakcji w SM;
- Problem z NPC utykającymi w punktach kontrolnych;
- Resetowanie poziomów sezonowych;
- Badana jest także możliwość przywrócenia poziomów dla graczy, którzy mieli je zresetowane.
- Błąd z niemożnością opuszczenia łodzi na Liberty Island;
- Błąd uniemożliwiający powtórzenie puzzli Łowcy, jeśli wcześniej nie udało się go pokonać;
- Problem z odblokowywanie broni specjalizacji dla osób, które zakupiły Przepustkę Sezonową na Rok I;
- Błąd z nieotrzymywaniem nagród sezonowych podczas przeskakiwania poziomu;
- Problem z zamkniętymi drzwiami na obszarach na których odbywają polowania (bounty), co uniemożliwia postęp.
- Problem powodujący, że gracze nie mogą podnieść powalonych agentów.
TU8 było dal nas zaskoczeniem oraz genialną zmianą na lepsze tego tytułu 🙂