Podczas najnowszego State of the Game dla The Division 2, developerzy omówili zmiany, jakie trafią do gry w TU9.1, które zapowiedziane zostało na najbliższy wtorek. Rozmawiano także o nowym najeździe i serwerze testowym.
Już jutro natomiast, gracze The Division 2 spodziewać się mogą kolejnego hotfixu. Tym razem twórcy naprawią exploit związany ze zdobywaniem punktów SHD w Konflikcie. Wszystkie osoby, które go wykorzystały, będą mieć odjęte zdobyte w ten sposób punkty SHD.
Od czasu TU8, czyli udostępnienia rozszerzenia Władcy Noego Jorku, gracze zgłaszają, że walka z NPC stała się znacznie trudniejsza, gdyż nie tylko zadają oni spore obrażenia, ale i są niesamowicie dokładni – i to zarówno w użyciu broni, jak i rzucaniu granatów. Zapowiedziane na przyszły tydzień TU9.1 ma to nieco zmienić.
Wtorkowa aktualizacji nie zmieni globalnej trudności przeciwników, ale bardziej naprawi rzeczy, które najbardziej irytują graczy. Zmiany te obejmą między innymi:
- Szturmowiec Hien z SMG – obniżone obrażenia, zmniejszona dokładność strzału;
- Redukcja obrażeń od podpalenia, krwawienia i trucizny zdawanych przez NPC (także w PvP);
- Więcej zmian w PvP zaplanowano na TU10
- Zredukowano dokładność rzutu granatem i koktajlem Mołotowa przez NPC
- Elity nadal będą dokładniejsze niż normalni przeciwnicy, a dokładność zbuntowanych agentów i łowców będzie największa;
- Dokładność rzutu zależeć będzie od odległości od gracza;
- Zmniejszono obrażenia od wybuchu w powietrzu
- Każda frakcja ma inny optymalny zasięg takiego wybuchu;
- Zmniejszono dokładność strzelania w ciemno przez NPC
- Jednak im dłużej NPC strzela w ciemno, tym bardziej będzie zwiększać się celność;
- Agresywność NPC
- zredukowano agresywność przeciwko ukrytym graczom – wydłużono czas, kiedy NPC zaczyna poruszać się w stronę gracza;
- zmieniono sposób w jaki NPC poruszają się w kierunku gracza;
- naprawiono błąd z okrążaniem gracza przez NPC (szturmowcy Hien, Czyścicieli i Wygnańców) redukując czas tego zachowania do 6 sekund;
- NPC z nałożonym efektem statusu (nie tanki) nie będą już biegły w stronę gracza;
- Ograniczono zasięg miotacza ognia Czyścicieli;
- Zredukowano obrażenia zadawane przez sterowane samochodziki RC oraz czas trwania podpalenia;
- Zredukowano obrażenia od eksplozji Czarnego Kła;
- Stacja wspierająca nie będzie już leczyć NPC mechanicznych oraz pewnych przedmiotów (jak np.: drzwi) – nie było to zamierzone;
- Wprowadzono zmiany w stacjach wspierających w legendarkach (te zmiany, które wprowadzone zostały w TU9);
- Skorygowano priorytet efektów statusu u NPC (unieruchomiony i podpalony przeciwnik nie będzie się już ruszał);
- Zmniejszono szansę ataku tanka na ul gracza;
- Zredukowano obrażenia zadawane przez ćmę NPC;
- Naprawiałki pancerza używane przez przeciwników nie będą naprawiać pancerza w 100% (wprowadzając TU9 ominięto część bossów i bounty, ale teraz zostanie to poprawione)
- Łowcy nadal będą się leczyć do 100%;
- Wzmocniono umiejętności przetrwania gracza;
- Wzmocniono efekty statusu nakładane przez gracza na NPC;
- Wzmocniono dokładność strzelania graczy w ciemno;
- Zredukowano hitbox gracza podczas prowadzenia ostrzału w ciemno;
- Mnóstwo innych poprawek – wliczając w to talenty.
Pełna lista zmian opublikowana zostanie w poniedziałek.
Rozpoczęto już także przygotowania do aktualizacji TU10. Nie wiemy na razie, kiedy zostanie ona udostępniona, ale wiemy, że ma ona wprowadzić wiele zmian w PvP, łupach, a a także dodać nowy najazd. Developerzy chcieliby udostępnić nowy najazd na serwerze PTS, ale na ten moment nie wiedzą, czy będzie to możliwe – serwer testowy wydłuży proces certyfikacji aktualizacji o 2-3 tygodnie, a to mogłoby oznaczać opóźnienie. Na ten moment w planach ekipy The Division 2 jest, by nowy najazd nadal udostępnić graczom wiosną (czyli do 20 czerwca).
Dajcie znać w komentarzach poniżej, co sądzicie o zapowiedzianych zmianach.