W dniu dzisiejszym serwery H1Z1 zostaną wyłączone o godzinie 11-tej czasu polskiego na około 4 godziny celem wprowadzenia wielu interesujących zmian oraz przygotowania na specjalny weekend w Battle Royale.

Nie będę kłamać, ze jestem lekko zagubiona informacjami dotyczącymi publikacji tej aktualizacji gdyż są one według mnie lekko sprzeczne. Pierwsze zdanie mówi, że aktualizacja trafi na serwery w dniu dzisiejszym, podczas gdy kolejne, że w ciągu najbliższych kilku dni…

No ale nic, przyjrzyjmy się co nowego zostanie wprowadzone do gry, a co zostanie zmienione.

Zacznijmy od tego, że chodzą plotki iż po dzisiejszej aktualizacji gracze mogą w końcu napotkać na swej drodze hordy zombie, ale jest to informacja na zasadzie „nie potwierdzamy, nie zaprzeczamy”. Czas pokaże.

Poniżej reszta najważniejszych zmian.

BATTLE ROYALE

  • Uruchomiono serwery Battle Royale na żądanie, które włączą się przy wystarczającej liczbie graczy chętnych na potyczkę. Oznacza to, że gracze nie powinni opuszczać kolejki gdy zostali w niej umieszczeni.
  • Gracze, którzy zbyt długo oglądają już ekran z nagrodami, zostaną (z gracją) rozłączeni.
  • Zwycięzca jest również automatycznie wylogowywany po przewidzianym okresie na świętowanie zwycięstwa.
  • Ulepszono także śledzenie populacji graczy w Battle Royale, włączając to graczy którzy myśleli że biorą udział w meczu, a w rzeczywistości pojawiali się w nieprawidłowym stanie i nie otrzymywali nagród.
  • Składniki potrzebne do craftu nie powinny już pojawiać się w systemie lootu w Battle Royale.
  • Poprawiono mapę.

WEEKEND Z BATTLE ROYALE

Battle Royale otrzymuje wiele usprawnień i chcemy abyście pomogli nam je przetestować. Aby pokazać Wam naszą wdzięczność wszyscy zwycięzcy BR otrzymają specjalny przedmiot na koniec meczu. Wszytkie osoby, które pomoga w testach otrzymają specjalny upominek, który zostanie przydzielony w późniejszym czasie.

Event ten uruchomiony zostanie w piątek, 13-tego marca, o godzinie 23-iej czasu polskiego (3pm PDT) i zakończy się o godzinie 2-giej w nocy z niedzieli na poniedziałek (niedziela, 6pm PDT)

PODSTAWOWA GRA:

  • Wszystkie elementy bazy, które można zniszczyć będą pokazywać paski życia.
  • Uszkodzone pojazdy będą pokazywać pasek życia o ile znajdujecie się w ich okolicy i macie w reku klucz do naprawy.
  • Zraszacz rosy będzie wyglądał teraz jakby był napełniony wodą gdy można ja już zebrać. Usunięto efekt chlupania.
  • Tworzenie soli fizjologicznej nie będzie już wytwarzać pustej butelki.
  • Tworzenie apteczki pierwszej pomocy zwróci butelkę z użytej soli fizjologicznej.
  • Przepis na zaczyn drożdży został zmodyfikowany tak aby wytworzyć drożdże.
    • Przepis na drożdże zwróci butelkę z wykorzystanej oczyszczonej wody
  • Drut kolczasty oraz pułapki punji mają teraz odporność na strzały.
  • Paleniska i grille mają zmniejszona ilość punktów życia.
    • Paleniska i grille blokujące dostęp można łatwo usunąć najprostszym łomem.
  • Kontenery na rzeczy mogą być teraz zniszczone. Nowy młotek do wyburzeń jest najlepszym narzędziem do tego o ile to wasza postać postawiła te pojemniki. W innych przypadkach materiały wybuchowe i łomy też zadziałają.
    • Ważne – jeśli w pojemniku znajdują się rzeczy, to zostaną one zniszczone.
  • Dodano przepis na młot wyburzeniowy, który może zostać odkryty przy użyciu metalowej rury
    • Może on zostać użyty do wyburzenia źle ustawionych lub niechcianych elementów w bazach.
    • Młot ten może zostać użyty do zdawania olbrzymich obrażeń elementów, które postawiliście. Nie będzie on działał bazach stworzonych przez innych graczy.
    • Młot ten zniszczy strukturę w 2 do 8 uderzeń w zależności od wielkości obiektu.
      • Zwracamy uwagę, że pasek życia nie pokazuje się dla pewnych struktur, takich jak schody, więc nie będziecie w stanie widzieć ile konkretnie obrażeń jest zadawanych.
  • Można teraz ustawić zwykłe pochodnie oraz etanolowe.
    • Ustawione pochodnie są automatycznie zapalone.
  • Zombie zaatakują teraz wpierw samochód zamiast znajdującego się w nim gracza.
  • terenówka ma kilka zmian w geometrii.
  • Celownik crosshair został zastąpiony kropką.
  • Gracze nie będą już otrzymywać wiadomości „you have been disconnected” i czat zostanie wyczyszczony przy zalogowaniu się na innych serwer.
  • Podczas gdy gracz siedzi, naciśniecie przycisku ruchu spowoduje automatyczne wstanie.
  • .308
    • Zmniejszono prędkość pocisków .308
    • Zwiększono grawitację pocisków 0.308
    • Zwiększono wstrzymanie oddechu podczas celowania
    • Zmniejszono karę kołysania za oddech
    • Zwiększono celownik .308 na x5
  • .223
    • Nieznacznie zmniejszono początkowy odrzut poziomy podczas strzelania AR15 z biodra
    • Bardzo zmniejszono  początkowy odrzut poziomy podczas strzelania AR15 przy celowaniu
  • Zwiększono grawitację .45
  • Dodano statyczny celownik (crosshair) do widoku z 1-ej i 3-iej osoby
    • Znacznik ten nie znika – zostanie to zmienione w przyszłości.
  • Usunięto wstrząs na ekranie w 1-ej i 3-iej osobie po byciu trafionym.
  • Zmniejszono spowolnienie po trafieniu pociskami z 35% na 20%.

Być może do gry dodanie zostanie także ulepszony widok z 1-ej osoby w pojeździe, ale ponieważ informacja ta nie znalazła się w notkach to nie jest to nic pewnego:

 

Poprzedni artykułPlanetSide 1 ma się całkiem nieźle
Następny artykułSekrety Ayanad już dostępne wraz z nowościami w MarketPlace
8 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
maze179

Hordy są prawdziwe. Dzisiaj spotkałem takową 🙂

Dowód:comment image

Sylzer

Zazwyczaj po restarcie serwera jest duzo zombie, ale po kilku godzinach nie ma ich prawie wcale…
Nie wprowadzili jeszcze hord zombie.

maze179

Gralem juz sporo i nie apotkalem az takiej ilosci. To co widac na zdjeciu to tylko czesc grupy. Na zewnatrz jest drugie tyle. Bylo ich tak duzo, ze chcialem sie schowac w domu, ale zombie jakims cudem potrafia przechodzic przez dzwi.

maze179

Z pistoletem to nie problem. To twoja strona? Bardzo przydatna. 😉

Sylzer

Ok to wejdź dzisiaj do gry i znajdz taka grupe zombie w podobnych rozmiarach.

dfdhg

To już trwa 4 dni