Dyrektor kreatywny Pantheon: Rise of the Fallen – Chris „Joppa” Perkin, podzielił się z fanami tego tytułu planami względem muzyki i dźwięków, jakie obecne będą w grze.

W różnych grach przyzwyczailiśmy się do tego, że zazwyczaj każdy region ma swój unikalny motyw muzyczny. Nie inaczej będzie także i w Pantheon, ale różnica jest taka, że główne tematy muzyczne będą czasami lekko zmienione i pojawią się w innych odlegle położonych miejscach. Dzięki odpowiednio rozwiniętej umiejętności percepcji gracz powinien móc rozpoznać podstawowy temat i skojarzyć, z czym łączy się dane miejsce i gdzie należy szukać podpowiedzi.

Zresztą rozwinięta umiejętność percepcji pozwoli także nie tylko na dostrzeganie ukrytych wskazówek, ale także ich usłyszenie. Celem systemu percepcji połączonego z dźwiękami, jest odkrywanie świata, a co za tym idzie znajdowanie nowych treści niewidocznych w inny sposób.

Ciekawym rozwiązaniem będą także „dźwiękowe momenty”, które związane będą z umiejętnościami jakimi posługuje się gracz. Założenie jest proste – im większy poziom umiejętności gracze używają, tym bardziej potężny będzie efekt dźwiękowy oraz wizualny. Zdolność lecząca kleryka na poziomie 1 nie będzie brzmiała tak samo jak ta z poziomu 50.

Jestem ciekawa tego rozwiązania i zastanawiam się, czy ekipie Pantheon: Rise of the Fallen rzeczywiście uda się wprowadzić te pomysły do gry.

W międzyczasie możecie posłuchać kilku tematów muzycznych, jakie zostały stworzone już dla tego tytułu. Mój ulubiony to „The Snow Falls”.