Właśnie zobaczyłam najświeższe update notki i normalnie chyba po raz pierwszy powiedziałam sama do siebie „pffft”…

GENERAL

Overpaying shard chests in Guk Upper, Guk Lower, Guk Stronghold, Nu’Roga, Veksar and Korsha have had their platinum payouts decreased to be inline with the other zones – tak naprawdę to nie do końca rozumiem, bo przecież akurat te zony do najłatwiejszych nie należą, a poza tym fajnie zarobić jakieś extra platynki. No ale dobra, to mnie aż tak bardzo nie interesuje.

Keyholders for the shard chests now scale appropriately to the zones – nie miałam okazji robić zon z TSO na mentorze do tej pory, ale już sobie wyobrażam zdziwienie 50 lvl postaci gdy widzą moba „od klucza” z 80 lvl…

ATREBE’S LABORATORY

Sannik the Unfinished in Atrebe’s Laboratory has had his damage significantly lowered – byłam tam chyba tylko 2 razy i nawet nie kojarzę, który to named. Zona fajna, dość trudna, ale ja takie lubię 🙂

PALACE OF THE ANCIENT ONE

Players in combat should now be able to harvest energized crystals within Anashti Sul’s room in Palace of the Ancient One – tia… tu mieliśmy właśnie postój w poniedziałek. SOE postanowiło naprawić Avatara Anashti, aby co niektóre gildie nie mogły używać ludzi spoza rajdu do zamykania portali. Niestety w czasie tego naprawiania, jak to w życiu bywa, coś się zepsuło…

The Void Handlers associated with Pentaclypse and Ultaclypse in Palace of the Ancient One now do slightly less damage – ok… chyba za mało gildii przeszło przez tą parkę, ale tak naprawdę czy to potrzebne? O ile fajniej jest pokonać nameda wiedząc, że nie został znerfowany. No przynajmniej mi się tak wydaje. No i te ady prócz memwipe to nie biją aż tak mocno, przynajmniej ja mam takie odczucia…

YKESHA’S INNER STRONGHOLD

The unstable minions that spawn in Ykesha’s Inner Stronghold during the Tyrannus encounter will no longer target priests or mages – no dobra. Właśnie TEN punkt wzbudził moje wrrr i grrrr!!!! No do jasnej cholipki, że tak powiem delikatnie mag rozpierdziela tego ada w 2 sek jednym uderzeniem, a po to ma lekarzy w grupie by go leczyli. A jeśli chodzi o lekarzy… to niech ruszą dupę i nauczą się robić dps!! Muszę powiedzieć jedno, nie udało mi się zabić tego ada TYLKO wtedy gdy miałam na sobie curse zmniejszający dps. A pamiętam jakie to było stresujące, ale jednocześnie satysfakcjonujące gdy zabiłam ada… Szczególnie, że gdy add pojawiał się 2-óch innych lekarzach to na grupowych od razu było: „oh… wipe incoming…”. To naprawdę była wymagająca ale świetna walka, 3 aoe które trzeba szybko leczyć, ady do złapania przez OT, ady dla poszczególnych osób, KB, 2 różne Curse’y  – pełna koordynacja i zgranie, ale jaka satysfakcja 🙂 I co? I dupa blada, nie będzie już adów dla magów i lekarzy… ech… :/

ZARRAKON’S ABYSSAL CHAMBER

The Mystmerian Wraiths associated with Zarrakon will not spawn quite as quickly now – to jest już kolejny nerf tej zony. Teraz pewnie zobaczymy więcej gildii zabijających tego smoczka. Walka fajna, szczególnie jak masz na sobie wizje, ada i aoe, które właśnie uderzyło 🙂

No i tak właśnie, w jednym dniu, tak wiele nerfów :/

Z innych rzeczy, to nie wiem czy już wspominałam, że w GU52 zobaczymy kolejną zonę rajdową x2, która na dodatek ma być bardziej wymagająca od Ward of Elements, przynajmniej tak twierdzi Kander.

Ward of Elements spotkał się z dobrym przyjęciem wśród graczy. Oczywiście większość spodziewała się, że będzie to zona troszkę łatwiejsza. Wydaje mi się, że jest dobrze dopasowana do graczy casual i itemków, które stamtąd lecą. Jak twierdzą devsi, nie będzie nerfowana, pomimo skarg wielu ludzi, że nie mogą zabić Aidena. Ale jak znam życie, za jakiś czas po cichutku, nie wiedząc kiedy developerzy znerfują smoczka 🙂

Poprzedni artykułWii, czyli jak Smrodziej ćwiczył kondycję…
Następny artykułMandate…