… jest już na serwerze testowym i oto co zobaczymy pod koniec sierpnia. Powiem szczerze, sporo nowych rzeczy i wiele się zmieni wraz z tym GU.

PLANE OF WAR – w środku Fortecy pojawi sie portal, przez który to bóg wojny planuje poprowadzić swoje armie przeciwko mieszkańcom Norrath.

  • Plane of War – rajd x4 w wersji easy i challenge, dostępny dopiero po skończeniu (wyczyszczeniu) zon x4 z Fortrecy Drunder
  • Elements of War – instancja grupowa w wersji easy oraz challenge

Dynamiczne Lochy – czyli nowy rodzaj instancji grupowych skalujących się od levlu 60 do 90, które pojawią sie w Sinking Sands. Wejście będzie poprzez drzwi do Silent City oraz poprzez nowy portal, który znajduje się niedaleko tychże drzwi.

  • The Palace of Sabaron – miejsce zamieszkania szalonego dżina, który wierzy, że dzięki swej sile oraz sile nowo odkrytego artefaktu „Łza Anashti” może powołać do życia armię Sul’Dal i przejąć kontrolę na wymiarem powietrza (Plane of Air)
  • Silent City: The Delving Dead – martwi z Silent City zostali wskrzeszeni i przeczesują w tej chwili piaski i jaskinie w poszukiwaniu starożytnego artefaktu

Zmiany w AA i mechanice gry (po raz kolejny):

  • AA niedostepne w wyborze będą wyświetlane na szaro
  • Spell Autoattack włączy się automatycznie kiedy zaatakujemy spellem.
  • Dodano wersje spell na flurry, multi attack, pvp multi attack, ae autoattack, haste oraz dps.

Zmiany w skillach:

  • Parry ponad cap daje teraz bonus do  uncontested parry oraz uncontested riposte.
  • Defense ponad cap daje teraz bonus do uncontested dodge.
  • Haste ponad cap daje teraz bonus do flurry.
  • Weapon skill (piercing, slasking, crushing) zwiększa teraz minimalny damage jaki mogą zadać bronie.
  • Weapon skill ponad cap daje teraz bonus do riposte damage.
  • Spell oraz combat art skill ponad cap zwiększa minimalny damage jakie spelle oraz CA moga zadać (nowy skill?)
  • DPS mod nie ma capa.
  • Spell casting speed ponad cap daje teraz bonus do double cast spells.
  • Focus ponad cap pozwoli teraz na castowanie spelli podczas ruchu.  Im więcej Focus tym szybciej będziemy mogli się poruszać
  • Multi Attack jest teraz bardziej oceną ile dodatkowych ataków można zadać niż %.

AA:

  • Zmienionio drzewka klasowe (czyli np. monk, mistyk, a nie brawler czy szaman). Zniknęły połączenia pomiędzy poszczególnymi umiejętnościami i ułożono je wszystkie w rzędy.  Nalezy wydać 5 pkt w rzędzie pierwszym by odblokować drugi. Aby miec dostęp do trzeciego rzędu należy wydać 10 pkt w poprzednich liniach, a przy czwartym – 15 pkt. Przy 20 pkt wydanych odblokują nam się zdolności „Expertise„. Każde kolejne wydane 20 pkt w drzewku klasowym pozwala nam na wybranie kolejnego „Expertise„.
  • W drzewku klasowym można wydawać punkty gdy ma się level min 30.
  • W drzewku TSO można wydawać punkty gdy ma się level min 50.
  • W drzewku SF można wydawać punkty gdy ma się min level 80.
  • W drzewku Heroic można wydawać punkty AA gdy ma się min level 80.

Oto jak będzie wyglądać drzewko mistyka po GU61:

Do tego doszły zmiany w AA, których wykaz znajdziecie na forum. Oczywiście te wszystkie „ulepszenia”, które poszły na serwer testowy mogą się jeszcze zmienić.

 

TRADESKILL

  • Nowa statysttyka dla crafeterów – „Rare Harvest Chance” – czyli szansa wykopania rare
  • Craftowany armor oraz biżuteria na Battlegroundu można będzie sprzedawać u brokera
  • Nowe przepisy dla carpenterów

Nowe Drzewko AA dla crafterów – trzy rzędy w każdym należy wydać 10 pkt by odblokować kolejny

Rząd 1:

Ample Harvest: każdy kolejny punkt zwiększa szansę aby harwestować po raz drugi o  3%.
Swift Creation: każdy kolejny punkt zwiększa szansę na progress co level o 2%.
High Quality Materials: każdy kolejny punkt zwiększa szansę na durability co level 2%

Rząd 2:

Rapid Manufacturing: każdy kolejny punkt zwiększa szansę progress o 2.
Resilient Materials: każdy kolejny punkt zwiększa szansę durability o 2.
Effective Method: każdy kolejny punkt zwiększa szansę success chance o 2%.
Advantageous Practice: każdy kolejny punkt zwiększa szansę krytycznego sukcesu o 2%.

Rząd 3:

Trim Reaver: zwiększa szansę znalezienia rare 0.2%.
Conservation of Mass: każdy kolejny punkty zwiększa szansę nie użycia materiałów podczas craftu.

A poza tym czeka nas:

  • całkowita zmiana statystyk na przedmiotach od levelu 20 do 90 wyłączając rzeczy rajdowe/grupowe z zon SF oraz wszystkie rzeczy z dodatku DoV
  • wiele nowych przedmiotów zostało dodane do namedów w zonach otwartych na wszystkich levelach
  • w końcu nasze postacie będą mogły usiąść dzięki komendzie /sitchair
  • podczas używania Need-Before-Greed opcji w grupie, gracze nie będą mogli wybrać Need gdy ich postać nie może użyć danego przedmiotu
  • gdy jakaś nasza postać ma frakcję z Ry’Gorr lub Thurgadin na min +40.000 to będziemy mogli kupić token lojalności(Token of Coldain Loyality, Token of Ry’Gorr Loaylity), który jest Heirloom i po przekazaniu go innej naszej postaci na tym samym koncie podnosi te frakcje na +40.000

 

Na serwer testowy nie trafiły jeszcze, i mogą wogóle nie trafić. nastepujące zmiany/nowości, które są zaplanowane na GU61:

  • event na klasę Beastlordów, która to pojawi się wraz z nowym dodatkiem w Listopadzie
  • Dungeon Finder
  • House Rating System, czyli system oceny domów (narzędzie dla miłośników dekorowania domów)

 

 

2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Wichura

Farmienie frakcji dla konta, a nie dla konkretnych postaci to jest coś co powinni zrobić w całej grze.

Pawka

Fajnie, fajnie … tylko czemu po tylu latach?