Developerzy postanowili delikatnie ulepszyć klasę trubadurów, tak by byli bardziej pożądani w rajdzie jak i mogli zrobić lepszy dps. Zmiany poszły na razie na serwer testowy ale i tak wywołały spora fale radości wśród trubadurów.

To niewielkie zmiany, ale developerzy mają nadzieję, że w ogólnym rozliczeniu, skille / spelle te staną się bardziej przydatne:

  • Vexing Verses – zadaje w tej chwili także damage jak i redukuje casting speed moba o 32%.
  • Breathtaking Bellow – nie może już zostać zresistowany, a jego zasięg został zwiększony do 15m.
  • Demoralizing Processional – prócz skilli ofensywnych redukuje także teraz główne statystyki moba (czyli np.: AGI).

  • Sandra’s Deafening Strike – zwraca teraz power trubadurowi.
  • Tap Essence, czyli buff odzyskujący power dla jednej osoby, oddziałuje od teraz na encounter oraz zwraca power całej grupie.
  • Painful Lamentations – zwiększono obrażenia.
  • Thunderous Overture to teraz niebieskie AoE na maksymalnie 8 mobów.  Reuse został zwiększony do 10 sekund.
  • Perfect Shrill – zwiększono obrażenia.
  • Raxxyl’s Rousing Tune – zwiększa AGIlity.

No i największe zmiany:

  • Jester’s Cap nie ma już 2-minutowego immunity na osobie na którą był używany!
  • Demoralization został zmieniony na Abhorrent Verse – spell, który przez kilka sekund przekazuje 50% hate wygenerowanego przez grupę trubadura na wskazaną postać w rajdzie. W transfer ten nie wchodzi hate generowany przez fighterów.
  • Countersong – spell z levelu 80-go, który w założeniu  miał zmniejszać przez następne kilka sekund AoE rzucane przez mobka, nie do końca działał jak należy. Obecnie pozbyto się immunity, redukuje damage spelli / CA oraz autoatack AoE do 100% i to przez 12 sekund od momentu użycia. By zadziałać poprawnie Countersong musi zostać użyty przed AoE, a nie jak już mob zaczął je castować, gdyż siła spella/CA moba jest przeliczana przed rozpoczęciem castowania go.

Całkiem nieźle jak na takie nieoczekiwane zmiany 🙂

Natomiast Dirge płaczą, bo oto nadszedł ten dzień, kiedy ich potężny buff z mythicala został zmieniony…

Oto jak bardzo rózniły sie mythicale obu bardów:

Troubador Mythical Buff

  • obrażenia ze spelli w grupie zwiększone o 10%;
  • proc – 2.3 razy na minutę przez 12 sec – zwiększa critical chance o 15% oraz dodaje ~881 obrażeń do każdego ataku;
  • PoM staje się bufem rajdowym

Dirge Mythical Buff

  • obrażenia w grupie z CA zwiększone o 10%
  • proc – 2.3 razy na minutę przez 12 sec – w tym czasie melee damage zadaje maksymalne obrażenia, obrażenia z autoataku zwiększone są o 20%.
  • CoB staje sie buffem rajdowym

Chodzi szczególnie o różnice w procach 20% wiecej obrażeń przy Multiataku jaki mamy teraz dawał potężną różnice w dps pomiędzy dirgem a trubem. I tak oto jak zmieniono obecnie na serwerze Testowym ten proc:

All forms of Intrepid Strike have been changed. The Legendary Intrepid Strike now grants 15% Flurry, Potency and PvP Potency. The Mythical and Spell versions grant 25% Flurry, Potency and PvP Potency. The ability has been changed to stack additively instead of multiplicatively with Potency, Flurry and Multi-Attack. Had this not been addressed, the advantage from Intrepid Strike would have grown indefinitely with those stats.”

Czyli zamieniono większe obrażenia z autoataku na szanse na Flurry oraz dodano Potency na pocieszenie 🙂

Ciekawe, ilu dirge teraz zdradzi na trubadurów 🙂

 

 

5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Selsi

Nie no to juz jest przegiecie, jakby mieli slaby dps.
Wszyscy trubadurzy jakim znam robia lepszy dps niz dirge.
Nie wspominaja o gosciu z ktorym bylem ostatnio w grupie,
robil 150 k dps przy moich 68 k 🙁

Selsi

Bzdura jest oslabianie jednej klasy zeby dorownal drugiej, ci ktorzy placza ze trubadur jest gorszy powinni lepiej sie przylozyc bo skoro nawet ja znam osoby ktore potrafia wykrzesac z niego dobry dps to znaczy ze jest to mozliwe tylko trudniejsze

Selsi

hehe moze mam tylko legendary i kilka rzeczy z x2 a nie sprzet z HM ,
moj skromny alcik to pikus w porownaniu do Eliego;)
ale w sumie to dobry pomysl zeby z nim pogadac THX

Selsi

duzo zalezy tez od grupy, sprzetu jaki ona posiada, i jak
bardzo cie zbuffuja, widze to zwlaszcza na mistyku ,
ostatnio bylem w grupie z ktora moje wardy chronily
o 15 k wiecej niz gdy gram z Blackhand