… grałam w Settlersów, więc z oczywistych powodów nie miałam czasu na pisanie 😛

A oto co się wydarzyło i co się zmienia w ciągu najbliższego czasu w EQ2:

Zony rajdowe x2 w końcu dostały odrobinę uwagi od developerów i tak na przykład wszystkie namedy z zon x2 (Tower of Frozen Shadow oraz Citadel of Vuul) będą dawać teraz pure primal velium shardy (niebieskie).  Wszyscy wiedzą, że Tserina potrafi czasami dać tzw. „rare” przedmioty… Ja osobiście nie widziałam ich ani razu mimo, że kończyłam tę zonę wielokrotnie. No nic, ma to się teraz zmienić, gdyż przedmioty te mają zwiększoną szansę wypadania.

Parę dni temu w notkach, pojawiła się informacja, że z przedmiotów poniżej 80 lvl usunięty zostanie critical chance. Wzbudziło to falę protestów i niezadowolenia, i dlatego developerzy ostatecznie  postanowili, iż critical chance zacznie pojawiać się na przedmiotach od levelu 60-go.

Przedmioty Treasured z leveli 49 – 60 zostały zmienione (czyt. osłabione). Zwiększono również statystyki na niektórych przedmiotach Mastercrafted.

War Runy, czyli czerwone adornmenty rajdowe, są w końcu Heirloom a nie No-Trade. Dla informacji, to adornmenty od merchanta z Kael również są Heirloom, więc możemy je kupować dla altów, ale dopiero po odblokowaniu ich na jednej z naszych postaci, czyli po lootnieciu War Runy z zony rajdowej i otworzeniu jej. Jeśli chodzi o mnie… to z racji tego, że mam głównie alty lekarze, to zakupy już zrobiłam 😀

Parę dni temu zmieniono również wymagania na minimalną critical mitigation, potrzebną do przeżycia w co niektórych zonach grupowych. Od tej pory critical mitigation nie będzie  potrzebne w następujących zonach:

  • Iceshard Keep Heroic
  • Tower of Frozen Shadow: Shadowed Corridors
  • Tower of Frozen Shadow: Umbral Halls
  • Tower of Frozen Shadow: Haunt of Syl’Tor
  • Forgotten Pools
  • Hold of Rime: The Ascent
  • Hold of Rime: The Fortress Spire
  • Crystal Caverns: Collapse

Gracze posiadający przedmioty z Elements of War zgłaszają problemy z critical chance, która na niektórych przedmiotach spadła do 10% z 40%. Otóż jest to bug, który będzie naprawiony w najbliższym czasie.

W końcu moby z zon otwartych: Kylong Plains, Kunzar Jarsath, Fens of Natshar oraz Jarsath Wastes ponownie będą dawać przedmioty za zabicie (skrzynki). Nie działało to od wejścia GU61.

 

 


Warning: require(/wp-content/plugins/td-standard-pack/Newspaper): failed to open stream: No such file or directory in /wp-includes/comment-template.php on line 1554

Warning: require(/wp-content/plugins/td-standard-pack/Newspaper): failed to open stream: No such device in /wp-includes/comment-template.php on line 1554

Fatal error: require(): Failed opening required '/wp-content/plugins/td-standard-pack/Newspaper/' (include_path='.:/:/usr/local/php73/lib/pear') in /wp-includes/comment-template.php on line 1554