Serwery amerykańskie wyłączone zostaną w dniu dzisiejszym o 16-tej (czasu polskiego) na godzinę. Serwery europejskie wyłączone będą jutro (środa 13.02) o 6-tej rano na dwie godziny.

Oto najważniejsze zmiany, które pojawią się na serwerach:

  • Dungeon Maker – witalność (Vitality) będzie już konsumowana przez postać, która robi instancje z DM;
  • nareperowano bug, kiedy niektóre spelle (proce) odpalały się przy multiataku;
  • Throne of Fear [Solo] – zwiększono ilość punktów życia Bealona;
  • Wurmbone’s End [Solo] – ady Necromancera Garrkk’a pojawiają się rzadziej i poruszają się wolniej, więc łatwiej można ich uniknąć;
  • Vasty Deep: Vestigal Cella – w czasie walki z królową mercenary będzie dostawać buffa od Delanusa;
  • Harrow’s End – naprawiono bug, który powodował crash zony w momencie, gdy gracz próbował się revivnąć zanim Drinal teleportnął wszystkich ze swojego pomieszczenia (osobiście to nie wiem, czy to powodowało ten crash, bo u nas ewidentnie zona się wywalała jak wskazany przez Drinala tank, umierał).

Poprzedni artykuł[EQ2] Cukiereczka może?
Następny artykuł[PS2] W końcu wydało się…
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Dok

Kiniu (niespecjalnie wiem jak odmieniac twoja ksywke z gory przepraszam;)) czy wiesz coś może o próbach tych parataczy sony w sprawie usuniecia lagów z zon rajdowych?.Coraz więcej osób ma z tym problemy,powstał nawet oficjalny post na forum z wpisem GM że się tym zajmują ale to było czas jakiś temu a ostanio jak miałem grać lekarzem to zanim rzuciem grupowego cura to się DoT kończył ;P.

Dok

Tak też to przeczytałem na forum brzmi obiecująco choć zwrot „some abilities” jest raczej niepokojący…laguje mi w każdej zonie na 3 różnych profesjach więc bym się raczej skłaniał do podejrzeń z forum że winowajcą sa nowe skile z prestige te które działaja na podstawie „increments”.

Dok

Nie no jasne że nie tylko twoje incrementy (sam mam dwa takie…jeden z możliwością prokowania na wielu celach naraz ehh) wszystkie te proki jakby je podliczyć to wychdozi około 10 na sekunde od osoby razy ilość mobów w encounterze no i paru sekundowy lag z kadą falą addów jest czymś oczywistym ;( …nic dziwnego że servery się zapychają