Niesamowite wiadomości dochodzą z Bety Tears of Veeshan, której zamknieta wersja ewidentnie trwa. Tankowie maja po 400 tysięcy życia, magowie i skauci po 200 tyś!
Podobno zmieniono w jaki sposób przeliczana jest Stamina.
Inne statystyki nie uległy zmianie podobnie jak i leczenie, więc potrzeba kilku bezpośrednich spelli leczących, a nie jeden jak dotychczas, aby wyleczyć tanka. Wychodzi na to, że druidzi będą mieć spora przewagę nad innymi lekarzami…
Nie wiem czy to tylko jakiś błąd z przeliczaniem Staminy, ale powiem szczerzę, że pokazywana ilość HP u naszych postaci zszokowała mnie i to dość mocno…
Mi to wyglada na blad. Bez sensu troche, bo musza do tego zugpradowac spelle lekarzom. A napewno juz nie bedzie im sie chcialo zmieniac dmg na moba ktore zadaja. Sprowadzi sie to do tego ze stare zony rajdowe bedzie mozna robic jedna grupa o ile skrypt na to pozwoli.
Nowe zony mozna juz robic jedną grupa jak się uprzesz i to boksując 😛
Chyba solo o ile skrypt na to pozwoli.
Niestety ręce trochę opadają. Przeliczanie staminy w inny sposób jest zmianą globalną, a nie tylko dotyczącą end contentu. Jeżeli rzeczywiście to przepuszczą to doszczętnie zjebią całą resztę gry, ale może o to właśnie chodzi. Już nie pierwszy raz byłaby to zagrywka, żeby popędzić slackerów do zakupu najnowszego dodatku.
Swoją drogą ciekawe ile ma się HP na 20 levelu np. z tym przelicznikiem. Noob nawet nie zginie jak pulnie całe Fallen Gate? Gra była za trudna ciągle dla wowtardów?
WRESZCIE!Teraz już tylko musza znerfować preheale (wardy ,reactivy i Hot-y)-albo przynajmniej niech je utrzymają na stalym poziomie i będzie się dało grać healerem a nie jak teraz tepe reacastowanie prehili i bot do rzucania grupowego cura ;(.Wreszcie sony sie wyzwoli ze schematu-nie można podniesz dps mob za bardzo bo trzeba by podnieśc też i preheale a to oznacza ze snowu wracamy do”cale obrazenia dla szamana ,jak nie ma dla kleryka a co tam zostanie to sobie moze druid poleczyc..ale tylko jak mu zechce przerwac swoj depesik ;P „Wiece o ile fajniej sie leczy PvP?Zawsze sie cos dzieje tzn ktos krwawi i nigdy nie masz wystarczajaca duzo leczenia i zawsze ci brakuje czasu a czemu?Bo preheale sa lekko liczac 10 razy slabsze niz zwykle heale porownujac do PvE ..super zmiana nie moge sie doczekac!.
Zresztą myśle że nie mieli wyboru wchdzi nowy tier preheali i musieli cos wymyślić inaczej albo zostawią dps mobow na starym poziomie co oznacza powrót do rajdowanie 3 profesjami lekarskimi max albo go podniosa ale wtedy poziom trudnosci drastycznie by wzrosl..juz teraz tankowie dostaja one hity od najciezszych mobow z normalnego auto atacku.
Jak nie podniosa levelu postaci to nowego tieru nie uswiadczysz. A bedzie pewnie jak pisalem i jak pisal Wichura – podniosa HP postaciom i to wszystko. Jedynie end-content bedzie dostosowany. Na 20lvl bedziesz miec z 20k HP i nawet Fallen Gate pulnienie cale dwa razy cie nie zabije. Zobaczysz ze tak bedzie… Smutne to.
Osobiście low level content mnie zupełnie nie obchodzi bo niby czemu?Tylko end game się liczy reszta to tło.A jak się troche przez to drobnicy nazbiera tj nowych graczy nawet po WoW tym lepiej.A krytykowanie zmian w odniesieniu do dungeonów sprzed 5 lat jest troche…oryginalne ;P.
Wystarczy dać sprzęt w nowym contencie z milionem hpków w statach, nawet jakby trzeba było przywrócić taką statę i już nie psuje to całej gry.
Nikt się nie nazbiera dzięki tym zmianom, niestety. Te zmiany, podobnie jak wiele innych poprzednich powodują tylko, że nikogo gra nie przyciąga na dłużej. Do end game i tak dochodzą tylko gracze wymagający, a gra zwyczajnie robi się zbyt nudna na low level dla nich, więc brak motywacji. Ci co narzekają na trudność i tak nie poradzą sobie w end game. Klientela narzekająca na za trudne gry i tak nie jest warta uwagi, bo nigdy nie będzie długo grała w jeden tytuł.