W dniu wczorajszym do Defiance zawitała aktualizacja, która wprowadziło sporo zamieszania z broniami dostępnymi w grze. No może nie zamieszanie, tylko uporządkowanie jeśli chodzi o efekty dodatkowe jakie dostępne były na co niektórych broniach.

Defiance 2013-09-14Jak to z każdą aktualizacja bywa, część graczy jest zadowolona i część narzeka.

O co tak konkretnie chodzi? Otóż co niektóre bronie w Defiance mają różnego rodzaju dodatkowe, na przykład mogą podpalić przeciwnika, albo zadawać mu dodatkowe obrażenia elektryczne. Zdarzało się jednak, że efekty te były zupełnie niedopasowane do rodzaju broni, na przykład możliwość podpalenia przeciwnika przy ataku melee na karabinie snajperskim!

W Defiance jest pięć tierów broni więc czasami zdarzało się, że broń z tiera niższego miała lepsze efekty niż ta z tiera wyższego.

Wczorajsza aktualizacja usunęła część efektów oraz wprowadziła zasadę ilości efektów w zależności od tiera, przez co broń z wyższego tiera rzeczywiście będzie odrobinę lepsza.

Zmiana ta dotyczy niestety tylko nowych broni bo te jakie posiadają gracze nie zostały zmienione.

2013_10_17 zmiany w efektach defiance

Poprzedni artykuł[EQ2] Otwarta Beta i nagrody
Następny artykuł[EQ2] ToV: Zmiany w drzewkach AA
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
HideoPL

Zacząłem ostatnio pogrywać w Defiance. Musze powiedzieć, że nawet przypadła mi ta gra do gustu. Ale faktycznie część komunikacyjna między graczami została skopana na max.