O zmianach w związanych z przedmiotami w nowym dodatku wiedzieliśmy już od czasu SOE Live. Czas przyjrzeć się im odrobinę bliżej.

strachZgodnie z informacją opublikowaną kilka dni temu przez Kandera na forum EQ2, wraz z pojawieniem się dodatku Tears of Veeshan gracze będą mogli spoglądać na przedmioty w dwojaki sposób: jako niespodzianka albo satysfakcjonująca nagroda.

Niespodzianka, ponieważ każdy znajdzie coś czego naprawdę pożąda i będzie mieć spora radość kiedy dostanie ten przedmiot.

Satysfakcjonująca nagroda ponieważ w pełni zapracowaliśmy na dany przedmiot.

Generalnie rzecz ujmując dystrybucja przedmiotów z rajdów będzie bardziej niezawodna i mniej losowa. Armor będzie wypadał w paternach aby obniżyć szansę na wypadnięcie przedmiotów, których nikt w rajdzie nie chce. Dodatkowo, gdy istnieje wiele wersji danego przedmiotu to zobaczymy je także na paternie.

Jeśli chodzi instancje solo i grupowe, to maja one mnóstwo rzadkich i specjalnych przedmiotów, które wypadać będą w miej przewidujący sposób.

BIŻUTERIA

Biżuteria (bez płaszczy i pasków) nie ma statystyk, które się zwiększają ale koncentruje się głównie na różnego rodzaju procach. Developerzy chcą abyśmy sami wybierali efekty, które są dla nas dobre i ekscytujące biorąc pod uwagę swój styl gry, klasę oraz własne preferencje. Efekty te dostosowane będą do stylu gry z jakiego one wypadły: przedmiot z zony solo dostosowany będzie do gry solo, podczas gdy przedmiot z zony rajdowej wspierać będzie rajd.

Kolczyki, pierścionki oraz bransolety maja unikalne efekty procujące, które zostały stworzone aby zapewnić graczom trochę emocji przy wyborze. Gracze będa mogli wybrać przedmioty na podstawie ich efektów w tym niektóre będą bardzo dobre z zamian za wysokie ryzyko.

jeweleryWszystkie charmy maja efekty klikalne. Ponowne użycie (reuse) jest połączone ze slotem w jakim znajduje się przedmiot. Jeśli użyjemy charma z lewego slota, to żaden inny charm nie będzie mógł być użyty w tym slocie dopóki nie zakończy się czas do ponownego użycia.

charmy ToVPłaszcze, paski oraz bronie nie maja efektów. W zamian oferuja olbrzymie statystyki typu Potency, Crit Chance oraz slot na Purpurowe Adornmenty.

ToV paski tov bronieToV plaszczePurpurowe Runy Wojenne mają efekty pasywne zamiast aktywnych jak dotychczas miały czerwone runy. Można je będzie kupić u merchanta w Vesspyr oraz około 35 rodzajów wypada z zon solo, grupowych i rajdowych. oprócz tego część z nich będzie mogła być tworzona przez crafterów po zakupie specjalnych książek z przepisami.

purple war runes ToVARMOR

Zbroje zbudowane są z kilku różnych rodzajów statystyk. Istnieja elementy zbroi z niebieskimi statystykami skupiajacymi się na zdolnościach zadawania obrażeń takimi jak Reuse, Casting, Potency oraz Ability mOdifier. Są zbroje, które skupiaja się na obrażeniach autoataku z takimi statystykami jak Weapon Damage Bonus, Attak Speed, Multi-attack, DPS oraz AE auto-atak. Poza tym gracze znajdą sety zbroi, które skupiają się na życiu i posiadają takie statystyki jak zwiększenie HP, Block Chance oraz Mitigation.

chest ToVNo i jak Wam się podobają te zmiany?

Poprzedni artykuł[PS2] Zmiany w Bio Lab na PTS
Następny artykuł[PS2] Operacja OMFG, odc. 6
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Dok

Ciekawe że ilośc staminy tak znacznie się różni w zależności od slota i typu przedmiotu.Ja prawde powiedziawszy jestem zachwycony i przerażony jednocześnie takie rzeczy jak self DS healerów czy 1min heal fajterów o 25% ,,,coż mają sporą szanse zmasakrować jakikolwiek balans klas w PvP jednocześnie dalej mam nadzieje że SONY jakoś to rozwiąże.Cokolwiek by nie powiedzieć zmiana itemizacji na piątke bardzo mi się ten pomysł podoba…wreszcie się coś dzieje z EQ2.Wygląda na gigantyczny krok do przodu oby nie w przepaść ;P.

Kulavvy (Nagafen)