W dniu dzisiejszym wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na około 3 godziny, celem wprowadzenia aktualizacji związanej ze zmianami w ESF.

ESF w Planetside 2 banerCałe notki możecie przeczytać na naszym forum, a poniżej znajdziecie najważniejsze informacje.

Nowości

Nowe bronie frakcyjne dla ESF (nos) – bronie te posiadają większy magazynek, co oznacza, że nie muszą być zbyt często przeładowywane. Pozwala to na mniejszą liczbę straconych szans kiedy gracz walczy z poruszającym się celem:

  • TR M18 Locust
  • NC M20 Kestrel
  • VS Antares LC

Nowe bronie dla wszystkich frakcji (skrzydło):

  • rakiety Coyote – salwa małych lekkich rakiet, jeśli zbliżą się do wrogiego samolotu, namierzą go i obiorą za cel;
  • rakiety Hornet – pociski naprowadzane laserowo, które lecą w cel na celowniku pilota.

Nowe linie certyfikacji:

  •  Engagement Radar – nowa linia certyfikacji dla slotu Utility lub Defense. Ten radar powoduje, że pewna ilość przeciwników zostanie oznaczona na HUD przez co będzie łatwiejsza do wytropienia po ucieczce. Główna intencją tej linii certyfikacji jest pomoc nowym pilotom w orientowaniu się w powietrzu. Koszt tej certyfikacji będzie niski.
  •  Extrenal Afterburner Fuel Tanks (zewn. zbiorniki paliwa dla dopalacza) – zwiększają ilość paliwa i szybkość jego regeneracji.

Zmiany w istniejących broniach i liniach certyfikacji.

Rakiety Tomcat:

  • rakiety powietrze-powietrze teraz wymagają aby pilot utrzymywał cel w celowniku dopóki pocisk nie doleci. Jeśli cel ucieknie z celownika an zbyt długo to zostanie on utracony;
  • dodano utratę namierzania w przypadku gdy cel przekroczył 145 stopni w stosunku do pocisku;
  • maksymalny zasię przemieszczania pocisku został obniżony z 1250 m na 1000m;
  • czas namierzania obniżony z 2,5 sek na 2 sek;
  • ilość pocisków zwiększona z 5 na 6.

Dopalacze (Afterburners):

  • prędkość regeneracji paliwa zmniejszona o 15% – oznacza to, że potrzeba około sekundy dłużej, aby uzupełnić bak od 0 do pełna;
  • koszt włączenia dopalacza, kiedy w trakcie unoszenia się (hover) została zwiększona. Jest to jednorazowy koszt paliwa gdy odpalany jest dopalacz i zużywa on równowartość paliwa odpowiadającemu 0,5 sek lotu.

Scout Radar:

  • radar ten będzie nagradzał kierowcę pojazdu punktami XP za wykrycie wrogów (UWAGA: punkty xp nie sumują się z użycia scout radar i recon device infiltratora!)

Tłumienie ognia w ESF (fire suppression):

  • zwiększono ilość uszkodzeń naprawianych przez gaszenia ognia w ESF z 3/6/9/12% na 6/12/20/25% (UWAGA: tłumienie ognia dla innych pojazdów nie uległo zmianie)

Balans gry

Dodano następujące rodzaje odporności do HA Resist Shield:

  • granaty z pojazdów
  • shotguny z pojazdów
  • VS Vortex AV: naładowane na poziom 2 i 3
  • obrażenia od eksplozji z Liberator
  • Lancer AV
  • karabiny maszynowe przeciw-lotnicze
  • pociski flak (?)

Pancerz Flak dla piechoty ma teraz odporność na obrażenia z Lancer oraz załadowanego Vortexa.

Prędkosc pocisków slug z shotgunów VS została dopasowana do prędkości pozostałych frakcji.

Depot:

Nowe Heroic Boosty

Naprawiono wiele błędów:

  • naprawiono brakująca animację przeładowania dla NS-7 PDW
  • naprawiono wiele błędów graficznych (np. brak animacji Sunderera gdy był rozkładany);
  • naprawiono kolory Harassera i Sundrera;
  • i inne
Poprzedni artykułTUOK #3: O powrotach do domu
Następny artykuł[PS2] Ups… serwery nadal leżą…
14 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Simion

Po drodze znerfili także te nowe rakietki naprowadzane laserem. Na początku było ich cztery w magazynku, a teraz są dwie. Biorąc pod uwagę bardzo długi czas przeładowania, to nie zbyt opłaca się na nie przerzucać.

Skara

i tak kosa będzie latać ze starym zestawem czyli te laserki + rekiety pow-ziemia jakże uniwersalne i niezastąpione.

Nowe bronie to raczej nowa możliwość ratunku przed śmiercią dla nc tr

Simion

@Skara a bawiłeś się w ogóle innymi zestawami?
Nowe rakietki samo naprowadzane mogą sporo namieszać – spodziewam się większej ilości skyhunterów. Natomiast karabinki o większych magazynkach to będzie pierwsza rzecz jaką ludzie kupią. Nie raz miałem sytuacje, że przeciwnik już się dymił i nie mogłem go dobić, bo akurat amunicja się kończyła.

Ja najbardziej jestem happy z expa za radar. Ile to razy odkrywałem ludziom na ziemi przeciwników w budynkach i nic z tego nie miałem. Tylko zaczynam się bać, że ludzie będą masowo lecieć do dużych baz z radarami żeby poexpić :/ .

HideoPL

A to do tej pory nie mieliście expa za odkrywanie scout radarem wrogów?

Simion

Nie. Tylko sensorki infiltratora to miały i to od niedawna.
Ale i tak warto było posiadać radar. W połączeniu z Hellfire i podczerwienią robiła się maszynka do nabijania expa na piechocie.

Skara

simion to że ci brakuje pocisków to już twoja wina nikt ci nie każe latać bez przerwy… A i tak jakiej broni by nie dodali to i tak kosa będzie latać jak latała, przyśpieszyli by przynajmniej ruch tej dyszy od hooveringu dla nc/tr było by dużo lepiej. Bo teraz rusza się to jak w średniowieczu raczej

Simion

Że co proszę X) ? Moja wina że magazynek się kończy zanim coś dobije i muszę czekać na reload X) ? I co ma do tego długość latania?
Czytanie ze zrozumieniem się kłania 😉 .

Skara

a może kłania się brak umiejętności strzelania że, dymiącego samolotu nie umiesz trafić. A z twojej wypowiedzi ciężko określić czy ci się amunicja kończy czy magazynek

PLH

> rakiety powietrze-powietrze teraz wymagają aby pilot utrzymywał cel w celowniku dopóki pocisk nie doleci. Jeśli cel ucieknie z celownika an zbyt długo to zostanie on utracony;

I powiedzcie, że obracanie się w kabinie nie będzie ułatwiało tego zadania.

Simion

@Skara jeżeli masz zły dzień to nie wyżywaj się na ludziach przez internet. Napij się melisy lub pozabijaj jakieś zombie w grach.

Wyraźnie napisałem, że nowe bronie mają większe MAGAZYNKI. Potem chyba można się domyśleć że ciągnę ten temat.

A samolot zwykle dymi się przeze mnie 😛 . I nie wierzę że masz 100% trafień z karabinków w myśliwcu. Zawsze połowa pocisków leci bokiem jak przeciwnik ucieka.

AimbotPL1

Spokojnie simon skara tak już ma.

Bocian

Czyli krótko mówiąc podzielili rocket pody na 2 rodzaje, a tomcaty zrobili jeszcze bardziej bezużyteczne.

Balrogos

Dobra tak znerfili tomcaty ze sa bezuzyteczne, kiedy bedzie refund certów? bo nic w patchnotach nie dostrzegłem. Szczegolnie ze niemozna korzystac z 2 systemow ognia na raz.