W dniu wczorajszym Dave „Smokejumper” Georgeson, dyrektor marki EverQuest, zaktualizował na forum post w którym ujawnił dalszą część strategii developerów względem rozwoju Landmarka.
E3 zakończyło się już jakiś czas temu, a teraz developerzy przygotowują się do SOE Live w trakcie ktorego ma być ujawnionych i zaprezentowanych kilka nowych systemów, jakie maja się pojawić w Landmarku. Jakie to mogą być systemy? Możemy się domyślać, że jeden z nich to walka, która zapowiadana jest przez developerów już od dosyć dawna.
Zanim jednak nadejdzie SOE Live, gracze w Landmarku mogą spodziewać się wielu innych nowości i udogodnień, które wprowadzone zostaną do gry w ciągu najbliższych tygodni.
25 Czerwiec
- „Roaming” wektory – te narzędzia działają z większą precyzją. Krawędzie linii sa czystsze, klocki bardziej ostre, a także pracują w rozmiarze 1 woksela co pozwala na tworzenie różnych kształtów.
- Skalujący pędzel do wygładzania – nie będziecie juz ograniczeni pędzlem określonego rozmiaru. Począwszy od jednego woksela, pędzel może byc teraz dowolnie powiększany za pomocą kółka myszy.
- Nowe rekwizyty i materiały – dodana zostanie kolekcja rekwizytów sci-fi oraz nowe materiały do budowania.
Pierwszy tydzień lipca (ok. 2.07)
- Możliwość podejrzenia jak inni gracze budują, jakich narzędzi używają, obroty przedmiotów, itd. Narzędzie to pozwala graczom na większą współpracę oraz dyskusje. Jest to funkcja, którą mozna włączyc i wyłączyć.
- Poprawa błędów – zidentyfikowano wiele błędów, które zostana naprawione.
- MyStore – pierwsza wersja sklepu. Na poczatku pozwalać on będzie jedynie na wycofywanie własnych przedmiotów z Player Studio, zmianę ich ceny, itd.
Drugi tydzień lipca (ok. 9.07)
- Własne skróty klawiszowe.
- MyStore – dodanie mozliwości podejrzenia ile jednostek zostało sprzedanych oraz archiwum sprzedaży.
- Zalecenia – w sklepie gracze mogą znaleźć mnóstwo przedmiotów z Player Studio. Landmark będzie polecał niektóre z nich graczom bazując na ich aktywności w Showcase.
Trzeci tydzień lipca (ok. 16.07)
- Obrotowe szablony – nie będziecie już ograniczeni do 90 stopniowego obrotu. Mozna je będzie obracać swobodnie podobnie jak i wszystkie rekwizyty.
- Więcej materiałów i rekwizytów – światło.
Czwarty tydzień lipca (ok. 23.07)
- Gildie
- Negatyw szablonu – weź szablon, wklej go w woksele, patrz jak tworzy się kształt pozostawiając negatyw szablonu.
Piaty tydzień lipca (ok. 30.07)
- Ulepszone narzędzie do kasowania – użyj narzędzia na wokselu – sąsiadujące woksele nie znikają.
- Woda jako materiał
Pierwszy tydzień sierpnia (ok. 6.08)
- VoIP – voice czat w grze, w tym mozliwośc ustawienia voice czata na działce;
- Rekwizyty – wiele nowych rzeczy dla dowmów (szklanki, beczki, garnki, żywność, itd.)
Drugi tydzień sierpnia (14.08)
- SOE Live i ogłoszenie kilku nowych istotnych systemów.
Oczywiście to nie wszystkie plany developerów względem tej gry. Lista rzeczy, które zostaną wprowadzone do gry po SOE Live jest imponująca i serdecznie zapraszam do zapoznania się z nią na naszym forum.
No więc, co myślicie o zmianach, które zostaną wprowadzone w najbliższych tygodniach?
kiedy premiera?
Żebyśmy to wiedzieli… Pewnie coś koło końca 2015 i poczatku2016…
hmmm, troche mi ps2 zaśmierdziało…. teżelazne terminy 😀
Kiedy?!
Znając SOE sa to bardzo bezpieczne założenia… Popatrz na H1Z1 – zapowiadano wczesny dostęp po 4-6 tygodniach od ogłoszenia istnienia gry, a minęło już 10 tyg i cisza… SOE 😀
Mam nadzieję że Open Beta będzie trwać cały ten czas. 😀 Bo podobno Closed kończy się w wakacje z tego co słyszałam, ale kto wie.