W kolejnym odcinku serii poświęconej ekipie H1Z1 mamy okazję poznać starszego animatora gry – Shauna Johnstona.
- Co cię przyciągnęło do animacji?
Nie do samej animacji, ale do 3D przyciągnął mnie film TRON, który mnie zainteresował.
- Skąd czerpiesz inspiracje?
Z komiksów, filmów i z gier video.
- Jakie jest największe wyzwanie w animowaniu zombie?
Najtrudniejszą rzeczą jest wymyślenie sposobu w jaki je najlepiej animować. Mam na mysli, że mamy film WarZ gdzie zombie poruszają się bardzo szybko oraz serię The Walking Dead gdzie poruszają się bardzo wolno, więc próbujemy to zbalansować.
Właśnie zaczęliśmy wdrażać program IPad Mockap Studio i niektóre modele animacje robimy sami. Niektórzy graficy oraz ja odgrywamy animacje jakie chcemy wprowadzić do gry dla zombie.
- Jakieś zabawne błędy podczas prac przy H1Z1?
Zabawnych błędów nie pamiętam, ale pamiętam jak raz jeden z developerów zmniejszył wszystkie zombie do bardzo małych rozmiarów i to było bardzo zabawne.