PlanetSide 2 świętował niedawno rocznicę dwóch lat od daty premiery tej gry.
Droga od bety do dnia dzisiejszego miała wiele wzlotów i upadków, jednakże zgodnie ze słowami KidRiota, jedna rzecz nie uległa zmianie – pasja deweloperów aby zapewnić graczom dynamiczne, zorganizowany na grę zespołową FPS.
W wywiadzie udzielonym KidRiotowi kilka dni temu developerzy PlanetSide 2 dzielą się z fanami tej gry swoimi uwagami na temat dotychczasowych zmian oraz planach na przyszłość:
- Bill Yeatts, dyrektor artystyczny gry, opowiada o zmianach związanych z kamuflażami oraz pracami nad dodatkami do pojazdów tworzonymi przez graczy;
- David Carey, producent gry, opowiada o zmianach jakie gra przeszła w ostatnich miesiącach oraz o najważniejszym celu ekipy na ta chwilę – stabilności serwerów, długoterminowo natomiast jest podekscytowany mozliwościemi jakie do gry wprowadzą automatyczne wieżyczki;
- Luke Sigmund, straszy projektant, który w tej chwili jest głównie skupiony na pracach przy PS4 dzieli się swoimi uwagami na temat wyspy Koltyr,
- no i Matt Higby, dyrektor kreatywny, który uważa, że dokończenie zmian w surowcach oraz między-kontynetalny przepływ nie jest tak ważny jak zmiany w bonusach jakie dają bazy oraz możliwość ulepszania obronności baz przejętych przez outfity poprzez wydawanie nanitów na stawianie i ulepszanie różnego rodzaju wieżyczek, które na końcowym poziomie ulepszania miały by być w pełni automatyczne.
Chcemy optymalizacje gry!
Marzenia ściętej głowy…
a ja chce starego balansu gry, bo optymalizacja juz mi nie potrzebna
Jestem ciekawy jak będzie wyglądał start Planetside2 na konsoli.
Moim zdaniem każdy kto czeka na cudowną optymalizacje PS2 który pójdzie w na każdym PC/Laptopie niestety się nie doczeka.Natomiast rozumiem rozgoryczenie ludzi którzy posiadają naprawdę mocny sprzęt i mają problemy z optymalizacją.
Crash serwerów
Co by tu spieprzyć Panowie, co by tu jeszcze spieprzyć?
A kto wyjaśni dlaczego co parę dni pojawiają się punkty WDS przy bazach? Czyżby miała być kolejna runda?
Chociaż najpewniej to tylko bug, bo po co robić coś fajnego w tej grze jak można dać nowe kamo albo kask…
Proste.
Dajcie 10% tańsze rzzeczy dla piechoty za posiadanie biolaba
10% tańsze czołgi za posiadanie tech planta
i 10% tansze lotnictwo za Amp stacje.
I od razu wróci stara ranga tych jakże ważnych KIEDYŚ placówek
HIGBY you SoE
Wczoraj Higby mówił o tym w swoim programie – zwiększeniu roli dużych placówek. Chce dodatkowo aby każda frakcja miała z nich inne bonusy.
Jak zwykle żadnych ciekawych nowości do gry. Duży Hype nic więcej.
przecież tech plant ma ważną rolę, gorzej z bio labem i amp stacją :/
To niech vanu muszą mieć na kontynencie naraz 3 TechPlanty i 3 AmpStacje naraz, żeby mieć Noobgridery i kosy 😀
Witam, mam kilka pomysłów odnośnie zmian.
Wprowadzić drona dla infiego.
Po zajęciu tej specialnej placówki przez outfit mógł by się uruchamiać laser z kosmosu taki jak z filmu skyfall wolno poruszający się tak że by przeciwnicy mieli szanse ucieczki, i z limitem czasu działania.
Specialny system naliczania certów dla outfitu, np. jak dana osoba kogoś zabije to dostaje 50% a drugie 50% idze dla podziału dal reszty członków outfitu znajdujących się razem na danej placówce, lub zwiększyć ilość zarabianych certów w outfitach o 5% 10% lub 20%, co by zachęciło wolnych graczy do wstępowania w szeregi outfitów.
Zrobić jednio dniowy lub miesięczny limit zestrzeleń dla lataczy.
Klinya mogła byś w moim imieniu przetłumaczyć i przedstawić te pomysły soe?