Święta, Święta i po Świętach więc muszę nadrobić troszkę zaległości, które się nagromadziły w ostatnim czasie.

Zacznijmy od tego, że pierwszy dzień Świąt był tez pierwszym dniem od prawie trzech tygodni kiedy bez pośpiechu mogłam sobie w końcu usiąść i pograć. Yay! Wykorzystałam ta okazję by zalogować się także do PlanetSide 2, niestety – kompletnie wyszłam z wprawy i do tej pory jeszcze jestem w szoku, że wygląda na to iż gra mi się już nie zamraża jak to się działo jeszcze jakiś czas temu.

Dwie rzeczy zwróciły od razu moją uwagę. Po pierwsze to polski decal na mapie Esamir co bardzo mnie uradowało, do tego stopnia, że postanowiłam zalogować się na TeamSpeak PRO Staków akurat na czas aby posłuchać jak Shumakun śpiewa kolędy…

20141225_planetside2_polski_akcent

Być może były i inne polskie akcenty na mapach poszczególnych kontynentów, ale ten wpadł mi w oko jako pierwszy. Oczywiście decal ten został przeze mnie od razu zakupiony.

Druga rzecz, na która zwróciłam uwagę to różnego rodzaju błędy w kamuflażach piechoty Vanu o czym mogłam się przekonać nawet na mojej postaci.

20141225_planetside2_vs_camo

Moje ulubione nakrycie głowy w grze wygląda fatalnie. Całe szczęście, że będzie to poprawione – niestety dopiero w styczniu 🙁

Przeglądając Reddit, jak i forum PlanetSide 2 widzę, że przed Świętamo Bożego Narodzenia gracze z Europy doświadczali różnego rodzaju problemów. Jak to ładnie ujął ReNzOr – FrozenSide 2.

Z tego co widzę 24tego grudnia, czyli w Wigilię, ekipa PlanetSide 2 dokonała pewnych zmian w europejskiej strukturze sieci i powinno być lepiej z połączeniem. Czy rzeczywiście tak jest? Wy mi powiedzcie 🙂

No i Ankieta PlanetSide 2… Wygląda na to, że SOE wysłało ankiety w tym roku nie tylko do graczy EverQuest 2, ale także do niektórych graczy PlanetSide 2. Ja także otrzymałam tą ankietę, ale na konto… na którym nawet nie mam żadnej postaci… Zgodnie ze słowami RadarX ankieta ta została wysłana do wyselekcjonowanych osób.

Nie wysłaliśmy e-maili do wszystkich ponieważ potrzebujemy dokładniejszą próbę statystyczną, która nie sprawi, że każdy zostanie usłyszany, ale będzie bardziej dokładna. Wierzcie lub nie, im więcej wyników otrzymamy tym bardziej wypaczone one będą.

OK… Pierwsze pytanie: „Oceńcie nowe wieżyczki automatyczne w skali od 1 (najgorsza ocena) do 10 (najlepsza)„. Hmmm… zważywszy na to, że ankieta ta wysłana została do mnie na drugie konto PlanetSide 2, które użyłam tylko w trakcie bety tej gry to rzeczywiście wyniki będą trafne…

No to zabawmy się w ankietę także i tutaj na blogu – w końcu ciągle mam do rozdania kody an złote pistolety frakcyjne. No więc, wybierzcie sobie minimum trzy pytania i na nie odpowiedzcie:

  1. Oceńcie nowe automatyczne wieżyczki
  2. Oceńcie nowe wnętrza baz
  3. Oceńcie nowe noże, które mogą wyposażyć postacie
  4. Oceńcie nowe implanty Tier 4
  5. Oceńcie promocję 12 dni kamuflaży
  6. Czy podobało Wam się jak działały dzienne promocje w czasie 12 dni kamuflaży?
  7. Ile promocyjnych kamuflaży z promocji 12 dni kamuflaży zakupiliście?
  8. Na co najbardziej oczekujecie w przyszłości:
    • zmiany w surowcach
    • wyspy bojowe
    • nowe frakcyjne buggy
    • eventy instruktażowe (czyli podpowiedzi dla rzeczy, które dzieją się po raz pierwszy)
    • system misji
  9. Co jeszcze oprócz wymienionych powyżej rzeczy chcielibyście aby zostało dodane do gry w przyszłości?
  10. Jaką rzecz dla outfitu chcielibyście aby została dodana w przyszłości?
    • progresja outfitu
    • benefity dla członków outfitu/ nagrody
    • tabela wyników outfitów
  11. Jaka jest Wasza ulubiona forma komunikacji z ekipą PlanetSide 2:
    • Twitch.tv
    • Twitter
    • Facebook
    • YouTube
    • Google+
    • Forum
    • RoadMap
    • Reddit

Dwie osoby, które napiszą odpowiedzi dostana kody na złote podstawowe pistolety frakcyjne. Macie czas do niedzieli 28 grudnia do godziny 22.00. Zapraszam do zabawy 🙂

Poprzedni artykułWesołych Świąt!
Następny artykułThe Repopulation znosi NDA i trafia na Steam
12 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
albixer16

1. Nowe wieżyczki fajnie urozmaicają grę, stanowią główną siłę ognia Enginerów przy obronie placówek tak jak to robią te np z TF2. \
3. Noże dają dużo frajdy, możliwość ustawienia ich jako osobnej broni jest bardzo wygodna przez co gra zyskała nowy aspekt
8. Może większość krzyknie że na wyspy ale ja osobiście czekam na buggy 😀 mam swoich kierowców i nie mogę się doczekać tych pojazdów.

badziewiak2

1. Wiezyczki powinny miec wieksza sile ognia, bo na razie tylko laskocza wroga.
2. A cos sie zmienilo??? No fakt, jump pad w biolab jest troche inaczej obudowany.
8. Oczekuje na wyspy bojowe. Zmian w surowcach sie obawiam, bo moze okazac sie niemozliwe wziecie maxa lub pojazdu.
9. Oczywiscie ze tak.

Ameba

Witaj droga Babo!
Dawno to było, kiedy ostatni list z frontu przysłałem, jednak nadrabiam zaległości i śpieszę z odpowiedzią, na Twe liczne pytania.

(1) Nowej wieżyczki jeszcze nie miałem okazji przetestować. Drogie toto, a pewnie jeszcze zmieniane będzie.Owszem, można toto w wirtualnej rzeczywistości przetestować, ale tego unikam (ta normalna jest wystarczająco szalona, a po powrocie z wirtuala różne rzeczy się ludziom z głowami działy). Jednak kilka razy się na automaty cholerne natknąłem. Pół biedy jak toto w polu stoi i ostrzegawczo cyka. Ale jak w bitewnej zawierusze wpadasz w jakieś okopy, a tam czeka na Ciebie automat chcący Cię posłać do piachu…. to wtedy już nie jest kolorowo. Nowy element pola bitwy, trzeba się z tym oswoić. A pewnie i kupić toto przyjdzie czas, żeby w mniej widocznych miejscach rozstawiać.

(2) Nowe wnętrza baz? Przeklęte republikańskie majstry, ledwo bazę przejmą a już fortyfikują, zmieniają rozkład pomieszczeń… idzie się pogubić tam. Biegniesz do budynku, uciekasz od przeklętych kul wroga, a tam drzwi przesunięte, okna uszczelnione że ledwo mysz się przemknie…Jako żołnierz wolę znać teren w którym walczę, a o to coraz trudniej. Nawet bazy w całości pod ziemią są! Jego mać, jakieś szalone laboratoria ufortyfikowali!

(3) O nożach niestety nic nie mogę Ci Babo droga napisać. Nie miałem okazji tego jeszcze w rękach mieć. Ponoć mocne, ale niech Ci kto inny napisze.
(4) Implanty nam wszczepiają, a ostatnio coraz mocniejsze wymyślają! Chyba powoli testują zastąpienie nas cyborgami. I dobrze, rzygam już tą wojną. Ale trzymam się sedna sprawy – dodali czwarty stopień mocy, szybciej baterie zużywa, ciężko toto dostać, ale jak już masz to czujesz potęgę. Zwłaszcza lubię ten, co pozwala z daleka widzieć miny i inne wybuchowe ścierwo, co to mięso armatnie próbuje mi na czołg rzucać. Z najmocniejszą odmianą nawet nie muszę zwalniać, na pełnej prędkości widzę z odpowiednim wyprzedzeniem. Przyjemne toto, czekam na mocniejsze odmiany.

(4) No i teraz pora na podziękowanie za 1000 kasiory, który mi za ostatni list przysłałaś! Przydało się, chociaż nie na te głupie i brzydkie malowania, z którymi wstyd się pokazać na froncie. Kupiłem sobie kilka wzorów, dzięki którym mogę się w terenie lepiej schować.

(5,6) Kto to widział, żeby na drugim końcu kosmosu świętować Boże Narodzenie? W sklepie jakieś promocje, ale mało kto tam się tym interesuje. Rok temu chociaż szło tanio się doposażyć, a teraz tylko głupie wzorki…. Wstyd!

(7) Oczywiście żadnego nie kupiłem, ani to tanie, ani ładne.
(8) Czego od przyszłości oczekuję? Niech dadzą więcej pojazdów! Jakieś terenówki nowe wprowadzić chcą, oby szybko. Harasser jest piękny, oby dalej takie rzeczy dodawali na front!
A i ciekawostka z Auraxis: Po tym jak ten przeklęty Hossin odkryli, wzieli się za jakieś wyspy, co to niby przez nie biegnie połączenie między Warpgate’ami! Oj, będziemy żyć tu w ciekawych czasach droga Babo!

(9) Z niecierpliwością czekam, aż się ktoś obudzi że pół tej przeklętej planety to oceany! Na pewno na dnie tych pieprzonych akwenów jest więcej surowców,niż każdemu z osobna trzeba. Podzielić się po równo i skończyć walki! A nawet jeśli nie będzie pokoju, to niech część bitew przeniesie się na wodę. Ileż tam możliwości! Widziałem kiedyś film z Ziemi, Wielkie statki pływały i miotały salwy, czekam aż tu też to się stanie.

Na zakończenie mojego listu chcę Ci napisać, że przyzwyczaiłem się już do umierania, coraz rzadziej myślę że to mógłby być już ten ostatni raz. Nie jest źle.

Pozdrowienia z piekła
Ameba

ForceManPL

O! O! Może w końcu się uda Złotego Beamera złowić! 😀

1. Wieżyczki całkiem spoko. Dzięki nim widać częściej inżynierów podczas bitw, choć dominują one w porównaniu do poprzednich (działko przeciw piechotnie i przeciw czołgowe) Jeśli dobrze się je ustawi to farmią godzinami i nie zostaną szybko zniszczone. Zasięg do 50 m jest jak dla mnie nieco za duży, powinien być nieco zmniejszony, do 35-40 m.
Ocena 7/10

2. Wnętrza baz niektóre są nie zmienione, a niektóre są, podobnie jak zdziwiłem się, gdy zrobili „nowy Amerish” i widzę podziemną bazę, gdzie generatory są na powierzchni jednej z warstw osłon. Trochę denerwujące jest to, że w wieżach dali zbyt duże pole dla obrońców, mogliby te boczne wyjścia nieco wcześniej zakończyć tarczami (może w połowie?).
Ocena 6/10

3. Przytrzymując przycisk odpowiadający za „dźganie” możemy trzymać nóż w ręku, i teraz można „nawalać z łapki” przy pomocy myszki 😀 Są też nowe noże do wykupienia (których jeszcze nie mam, bo kasa leci w inne przedmioty, a noże zostawię sb na później). Nie widziałem ich w akcji jako takiej, ale generalnie zadają tyle samo obrażeń co podstawowy.
Ocena 7/10

4. Ja nie korzystam z implantów, ale jak tak na nie patrzę, to myślę – „No kurczę, trzeba chyba zacząć znów zbierać na te implanty z kolejnego poziomu.”; Nie podoba mi się to, że podzielili działanie poprzednich implantów, np.: całkowita odporność na granat EMP (implant tier 3), gdzie teraz każdy poziom (tak, od 1-4) granat EMP ma tylko zmnieszoną ingerencję, czyli nie zniszczy całej tarczy tylko 80%. Są oczywiście plusy 4 tieru, bo implanty na opadanie są same w sobie dobre – skaczesz z samolotu to nie zginiesz z większej wysokości w porównaniu do 3.
Ocena 5/10

5-7. „12 Dni Camo”. Moja reakcja – „Aha”. Nie mam SC, nie wydaję kasy na SC, a Camo świąteczne uważam za zbędne i nie fajne. Pewnie i tak byłoby to na określony czas (czytaj Święta, do Nowego Roku). Dobre Camo robią gracze, choć i tak nie zawsze. Ale fakt faktem, nie podobało mi się to. Ni to ładne, ni tanie, jak to mówił Ameba.
Ocena 3/10

8.
Wyspy bojowe (ciekawie się to zapowiada, choć chciałbym coś na wzór Battlefielda – dodaliby statki, okręty podwodne :3 )
Buggie (Nowy pojazd ma się rozumieć? 😀 Żeby te buggie frakcyjne były podobne jak czołgi frakcyjne, czyli Vanguard, Prowler, Magrider)
Surowce (Powrót do poprzednich surowców?)
Misje (Prawie nie istotne, mogliby nawet to usunąć)
Eventy Instruktażowe (Wiele graczy zna się na grach FPS, choć prawda PS2 jest grą specyficzną, mogliby to zrobić, choć też do końca nie jest to konieczne).

9.Chciałbym zobaczyć bitwy po oceanach, zobaczyć okręty podwodne, statki, żeby te kontynenty miały połączenia między sobą nie tylko poprzez skoki między Warpgate’ami jak w wierzach w kreskówce Kod Lyoko. To byłoby coś 😀

10. Żeby Na Mapach widoczny był Decal Outfitu, kto przejął daną bazę a nie po najechaniu na dany obszar.

11. Nie mam po co się z nimi komunikować? Nie jest mi to potrzebne. Ale za to mam jedyny, niepowtarzalny, a wręcz niesamowity sposób, aby dowiadywać się wszystko co się dzieje w SOE i z ich grami. Mówię oczywiście o ulubionej stronce – Babagra.pl :3

Pozdrawiam!
ForceManPL
😀

Rulas

1)
Wiem że to wasze wypowiedzi ale
– wieżyczki mają za slaby dmg, 1 ich pestka zadaje jakieś 1/40 naszego HP przez co zabicie kogoś z niej jest niemożliwe.(jakiś wymienny Upgrade typu ofensywa lub defensywa)
– wydaje głośny klekot który jest słyszalny przez wszystkich, zwraca na siebie uwagę (takie muszą być)
– są duże i obszerne przez co łatwo je trafić, dodatkowo trudno postawić w odpowiednim miejscu (takie muszą być)
– mają niską obronę własną, jak ktoś do niej strzela to nie uda się jej naprawić (jakiś wymienny Upgrade typu ofensywa lub defensywa)
– nie widać jej w swoim UI polu przez co nie wiemy czy jest czy jej już nie ma – szukając odpowiedzi na minimapie (bug do naprawy)
– da się postawić tylko 1 a po jej zniszczeniu nie da się kolejnej postawić, chyba że cofniemy się po resuplay (powinni tutaj dać odnawialne CD)

+ zawsze coś czego brakowało jak nie mamy zamiaru campić
+ taka czujka, wydaje charakterystyczny pisk, można ja postawić za plecami
+ zawsze coś możemy naprawiać… o ile nie padła po pierwszych 8 nabojach >.>

Jedynym sensownym miejscem do tak zwanego „farmeinia” to landing pad biolabów, postawić za plecami spadających, w miejscu osłoniętym przez budynek lub wzniesienie aby nie było one ostrzeliwane.

Miejcie to na uwadze zanim zaczniecie pisać jakie to „super”.
_______________________________________________

Ps.10) ForceManPL muszę cię zasmucić ale to już jest. Zobacz na przykład biolab nad generatorem. W innych bazach to na budynku widnieje logo. Jeżeli baza nie jest przez nikogo przejęta będzie tam logo nacji.

Rulas

Zapomniałem dodać że
+ nadają się do ochrony sunderra przed samobójczymi atakami LA z C4

ForceManPL

Ok, wszystko fajnie, ale nie o tym mowilem 🙂

Mowilem ze jak wlaczysz MAPE i masz na mapie bazy to mogliby dac pod nazwa bazy jeszcze decal outfitu ktory ja przejal

(PS. Przepraszam, za brak polskich znakow, bo pisze z telefonu)

Rachityna

Wiem, wiem że miało być 3 punkty ale długo mnie nie było z powodu świąt i mam ochotę się wygadać 😀

1. 6/10 Mają małą siłę ognia i zunifikowany model więc to działa na minus. Plusy? Decoy granaty na nie działają i to w fajny sposób, działa na nie emp więc kolejny plus. Każdy ten granat ma inny efekt co znacznie uatrakcyjnia grę i gdyby nie mała siłą ognia tego ustrojstwa naprawde możnaby było robić fajnie rzeczy co jest plusem. No i jest to nowy content który nie psuje starego więc plus ode mnie kolejny
2. Nie odczułem dużej różnicy, nic nie poradzę 1/10
3. Detekcja obrażeń od noża została pogorszona więc jest spoko, choć boję się, że jak to naprawią będzie klapa. Na razie infi się do tego przyzwyczajają. Jak dla mnie troszeczkę za sucha ta animacja postaci… ale nadal nowy content 5/10
4. Hmm, bardzo podzielone mam zdanie. Z jednej strony dobrze bo coś nowego i zawsze jakiś grind. Z drugiej nie podoba mi się, że teraz wszystko jest tylko prostym ulepszeniem. Zostawienie jednego dobrego implantu battle hardened dawał mniej wyposażonym graczom nadal dostęp do czegoś naprawde spoko już od samego początku. Teraz gracz z tier 4 ma wszystko lepsze od gracza początkującego. Wolałbym by lecieli w różnorodność niż w ulepszenie efektu. Doświadczony gracz zawsze miał do dyspozycji więcej zestawów, nie lepszych ale lepiej customizowanych. Teraz to niestety leci w poprostu lepsze co oddala nooba od profka bardziej niż jest to potrzebne. Mnie nie robi bo mam już wszystko ale rekruci już gorzej 5/10
5-6-7 Śmieszne swetry, promocje, okazje. Zawsze na plus 10/10. Jednak ja nie skorzystałem ale to że nie jestem targetem nie znaczy, że nie doceniam
8- hmmm zmiany w surowcach chyba najbardziej. Najmniej czekam na buggy. Ale to zależy co to oznacza. najwięcej nowości dałyby battle islands ale najbardziej potrzebny jest kompletny system surowców. Ale nie oczukujmy się, raczej będzie jeszcze etap 2, 3 i 4 zanim wejdzie coś satysfakcjonującego
9- może czas na politykę? Mamy już podwaliny pod wpływy, a te zawsze rodzą politykę? Widziałem pare filmików z Eve i mi się w głowie pomieszało, wybaczcie 😛
10 – o właśnie, progresja outfitów to był punkt o którym zapomniałem a fajnie by było 😀
11 – ulubiona forma komunikacja z ekipą planetside’a? Oczywiście nasza Baba, która Gra :P. Nie no serio mówię. Nie komunikowałem się z ekipą psa i jedyna osoba która to robiła to Kinya. Najpierw zresztą czytam bloga, potem reddita, a na końcu forum soe. Więc z tych rzeczy dostępnych w ankiecie to reddit

Simion

1. Mało efektywne. Za wolne, za duże, za mało hp.
2. Nie widzę różnicy.
3. Niestety nie miałem jeszcze okazji przetestować. Lecz zapowiadają cię ciekawie, zwłaszcza dla infiltratora.
4. Szczerze, to te na 3 poziomie były wystarczające. Ale to zawsze kolejne wyzwanie – zdobyć wszystkie. Szkoda tylko, że z jakiegoś powodu wolniej się dropią teraz.
5. Skok na kasę.
6. Były to promocje na te kamuflaże, którymi nie byłem w ogóle zainteresowany.
7. 0
8. Dać graczom jakiś cel. Obecne misje nic nie dają. Przepływ walk spowodował powstawanie „zerg-ów” które blokuja ów przepływ. A zrobienie jednego surowca zamiast kilku, i nabijanie go za czas a nie za placówki spowodowało, że żadna placówka nie ma tak naprawdę żadnej wartości.
9. Łodzie – motorówki, pancerniki, niszczyciele, itd. System pływania. Czołganie się postaci.
10. benefity dla członków outfitu/ nagrody
11. Facebook do szybkich mało ważnych ogłoszeń, email do ważniejszych informacji.

PS: Nie brać mnie pod uwagę przy konkursie – zapoznać się tylko z moimi odpowiedziami i ewentualnie przekazać do SOE 😉 . Mam już te pistolety. No chyba, że przekażę kod dalej, ale chyba nie o to chodzi 😉 .

ForceManPL

Czas stop!
Czekamy na wyniki 🙂