Wydaje się, że walka z unormowaniem systemu pojawiania się różnych przedmiotów w grze została w końcu wygrana przez ekipę H1Z1.

Zanim się jednak przyzwyczaicie do tego systemu, śpieszę poinformować, że tak łatwo nie będzie w przyszłości. Otóż zgodnie z informacjami podanymi (jakiś czas temu) przez Timothiego Lochnera, jednego z projektantów H1Z1, system lootu w grze z założeniach ma być bardzo inteligentny.

System lootu jest bardzo inteligentny. Śledzi wszystkie elementy na serwerze (nawet te w plecakach i kontenerach) i upewnia się, że w świecie pojawiają się te, których jest mało. Jeśli gracze zdobędą mnóstwo przedmiotów i będą je trzymać, to oznacza, że trzeba będzie zacząć polować na tych graczy lub ukraść ich zgromadzone zasoby.

Gdy gracz się wyloguje, serwer wie, że na serwerze jest mniej potencjalnych łupów i zaczynają się one pojawiać w świecie. Kiedy gracz się zaloguje i przekroczony zostaje limit serwera na dany przedmiot, to przedmiot ten nie będzie się on pojawiał i trzeba będzie o niego walczyć.

Oczywiście gra może być grana poza systemem lootu. Zbieractwo i wytwarzanie przedmiotów dadzą graczowi wiele – nawet na tyle by zabić kogoś z bronią palną.

W miarę rozwijania gry, zarówno zbieractwo, odzyskiwanie i rzemiosło poprawią się otwierając nowe i kreatywne możliwości abyście mogli siebie pozabijać.

Nie martwcie się, ten system nie jest jeszcze włączony w H1Z1, ale sami przyznajcie, że zapowiada się interesująco…

Poprzedni artykułLandmark dodaje osiągnięcia do gry
Następny artykułCzas na „męską” decyzję, czyli moje dylematy z grami…
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Lowell

Ciekawe, faktycznie przyda sie jakiś algorytm który rozdysponuje przedmioty po serwerze. Teraz moim zdaniem za dużo osob biega z giwerami.

mrace92

ty a ja mam 20 baterii chyba w skrzynkach z kumplami xD i tyle samo spark plugów xD