Muszę powiedzieć,  że od momentu dodania PvE do Landmark, zaglądam do tej gry coraz chętniej mimo, że nadal jest mnóstwo rzeczy, które mnie irytują.

Wtorkowa aktualizacja gry wprowadziła kilka nowości.

Zacznijmy od osiągnięć (achievment), które to są bardzo popularne pośród graczy. Na pierwszy rzut oka (a także na drugi) bardzo przypominają one system z PlanetSide 2.

Osiągnięcia podzielone są na różnego rodzaju poziomy, podobnie jak przedmioty w grze. Wszystkie początkowe są z najniższego poziomu, a po osiagnięciu poszczególnych poziomów, można zdobyć Achievment epiczny – najwyższy w grze.

Aby dowiedzieć się więcej o poszczególnych osiągnięciach gracze mogą zajrzeć do dziennika (J), gdzie znajdą trzy zakładki:

  • Cele (goals) – ogólny plan dla specyficznego typu gry i progresji z tym związanej: Gladiator dla gracza PvP, Builder dla osoby lubiącej budować, itd.
  • Osiagnięcia (feats) – czyli osiągnięcia w tradycyjnym znaczeniu, co oznacza, że można odblokować je poprzez udział w różnych wydarzeniach w grze.
  • Kolekcja (collections) – osiągnięcia, które sa powiązane ze zbieraniem wielu rzeczy schowanych w Landmarku.

Na tą chwilę osiągnięcia nagradzają punktami, ale w przyszłości za ich ukończenie gracze dostawać będą nowe przepisy, tytuły, przedmioty i inne rzeczy.

20150128_landmark_achievemnty

To dopiero początek i system ten będzie rozbudowywany w przyszłości.

Z innych nowości:

  • dodano Ground Sounder – przedmiot, który oznacza kontury jaskiń znajdujących się w okolicy;
  • wzmocniono atak White Wisp (no to by tłumaczyło dlaczego wczoraj tak obrywałam);
  • poprawiono wiele zachowań mobów (martwa strefa Chompera, tracenie agro przez abomincję, itd)
  • poprawiono wygląd niektórych tekstur;
  • dodano 45 nowych materiałów Sci-Fi;
  • dodano mnóstwo nowych emiterów;
  • naprawiono mnóstwo błędów.

Jak widać gra się rozwija, ale od momentu rozpoczęcia Alphy mija rok, a nadal jest wiele do zrobienia i naprawienia…

20150128_landmark_abominacja