Jeden z fanów H1Z1 po ponad 70 godzinach spędzonych w grze postanowił przedstawić ekipie H1Z1 jego pomysły związane z zabudowaniami w tej grze.

Zgodnie z tym co napisał joeyslucky22, lubi on obecny system budowania w H1Z1 i nie sądzi aby musiał on zostać całkowicie zmieniony.

System ten potrzebuje po prostu kilka dodatkowych korekt i funkcji, tak aby bazy nabrały bardziej personalnego charakteru. Modułowe elementy do budowania to dobry krok mogący zadowolić entuzjastów budowania.

Jeśli jest to za zbyt skomplikowane dla dla silnika gry, to jest to niefortunne, ale zrozumiałe.

Poniżej jego kapitalne pomysły jeśli chodzi o budowanie struktur w H1Z1.

(Dygresja: Wygląda na to, że joeyslucky22 „lekko” się nudził…)

h1z1_201503_1

h1z1_201503_2

h1z1_201503_3

h1z1_201503_4

h1z1_201503_5

h1z1_201503_6

h1z1_201503_7

h1z1_201503_8

h1z1_201503_9

h1z1_201503_10

h1z1_201503_11

h1z1_201503_12

 

5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
kuskusiek

Nie ma co zrobił kawał roboty

PoncjuszPiłat

Maniak ale dobrze to zobrazował 🙂

PLH

Nie składał przypadkiem papierów na designera do ekipy? Bo tak to wygląda 😛

PoncjuszPiłat

Ktoś podpowie do czego jest rigget light ?