Ekipa H1Z1 opublikowała plany związane z aktualizacjami gry na miesiąc lipiec.

W porównaniu do poprzednich miesięcy, lipcowe plany są dość… mizerne, szczególnie, że częsć rzeczy przesunięta została z czerwca. Ale nie ma co się martwić. Zgodnie z tym co napisał Greg „Legion” Hanniger, mniej planów nie oznacza spowolnienia prac, ale bardziej skoncentrowanie ich na poprawieniu stabilności oraz obecnych funkcji w grze.

14 lipiec

  • Tablice wyników – w Box of Destiny przed rozpoczęciem meczu Battle Royale, będzie można obejrzeć statystyki graczy wyświetlane na specjalnych tablicach. Wygrane oraz zabicia będą śledzone z podziałem na dzień, tydzień oraz miesiąc.
  • Granaty – Dodana zostanie możliwość oraz animacja usunięcia zawleczki przed rzuceniem granatu.
  • Przepis na AK-47 – dodany zostanie nowy przepis pozwalający na zmianę SK-47 w karabin półautomatyczny

20150708_h1z1-leaderboard

21 lipiec

  • Profesje – w trakcie tworzenia postaci, gracze będą mieć możliwość wybrać profesję w jakiej specjalizowała się ich postać przed Apokalipsą. To da postaci inne bonusy w statystykach oraz inne unikalne rzeczy. To będzie pierwsze podejście do profesji, dlatego też na poczatku będzie ich tylko kilka do wyboru.
  • Nowy zombie – Krzykacz (screamer) – Zombie ten będzie do znalezienia w osamotnionych miejscach. Jeśli nie dacie rady go zabić szybko i po cichu, to ucieknie od Was krzycząc, co przyciągnie inne zombie znajdujące się w okolicy. Zombie ten będzie mieć zwiększone punkty życia.

28 lipiec

  • Zakładka MarketPlace – możliwość zajrzenia do ekwipunku dla konta oraz otwierania paczek z menu głównego gry, bez konieczności logowania na serwer.
  • Granat wabiący – granat ten wygeneruje bardzo dużo ciepła zwabiając zombie. Wybucha z opóźnionym zapłonem.
  • Granat hałasujący (noisemaker) – wytworzy głośny dźwięk, który zwabi wszystkie zombie z okolicy do tego miejsca.

Oprócz tego, Sebestian Strzałkowski, dyrektor artystyczny zaprezentował jaki efekt strzału w głowę zostanie dodany do gry w niedługim czasie.

Poprzedni artykułRuszyły beta testy serwerów progresywnych EQ2
Następny artykułJak Trion rozumie „exploit” w ArcheAge
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Rajen

Mają się czym chwalić (co do efektu headshota). Tymczasem Killing Floor 2 http://www.geforce.com/whats-new/articles/killing-floor-2-gore-goes-next-gen-with-nvidia-gameworks-physx-flex